Pooltje van studentenbijverdieners zit in dat pak. Prima bijbaantje voor een student toch? Beetje klooien met andere mascottes, ballen doorlaten in de rust van wedstrijden, altijd lekker warmquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Je zal het maar aan je vrouw moeten uitleggen dat je zo´n baan hebt. /gijpmodus
En ik maar denken dat Fonsje erin zat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:46 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Pooltje van studentenbijverdieners zit in dat pak. Prima bijbaantje voor een student toch? Beetje klooien met andere mascottes, ballen doorlaten in de rust van wedstrijden, altijd lekker warm
Phoxy heeft een eigen huis in het stadion?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Doublepain het volgende:
Je zal het maar aan je vrouw moeten uitleggen dat je zo´n baan hebt. /gijpmodus
op de training mag hij bijna alles weer dus die gaat opweg naar een eerste wedstrijd. Het was nou eenmaal een serieuze blessurequote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:43 schreef StijnDa het volgende:
Wanneer wordt Wijnaldum nou eens fit joh. Die weet straks niet meer hoe een voetbal eruit ziet.
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 11:52:24Sometimes it's not the people who change, it's the mask that falls of!! reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 11:52:24Sometimes it's not the people who change, it's the mask that falls of!! reageer retweet
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 12-01-2014 om 16:38:21Je moet je woede leren verbergen en je glimlach oefenen voor de spiegel😉 wees jezelf want anderen zijn… http://t.co/DXO7oyzZR9 reageer retweet
Dank je, Davy en ik proberen met behulp van Jetro het niveau hier graag een beetje hoog te houden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:05 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat zijn nog eens filosofische teksten zo op de zaterdagmiddag.
Die gaat toch een goede coach worden in de toekomstquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
twitter:JetroWillems_15 twitterde op zondag 12-01-2014 om 16:38:21Je moet je woede leren verbergen en je glimlach oefenen voor de spiegel😉 wees jezelf want anderen zijn… http://t.co/DXO7oyzZR9 reageer retweet
Die jongen kan er verder weinig aan doen dat hij geen helder licht is maar het feit dat jij hem zowat aanbidt vind ik dan weer wel ergquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die gaat toch een goede coach worden in de toekomst
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand lollige Willems foto's plaatsen please.
zotwitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 18:08:37Dat was NOS Sportforum, nu door naar #psvaz. Volgens nostradamus gaat PSV aantonen dat t wel fysieke inhoud heeft. Voorspelling: 4-0 reageer retweet
twitter:PSV twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 19:39:11OPSTELLING PSV tegen AZ: Zoet; Willems, Rekik, Bruma, Arias; Maher, Schaars, Park; Depay, Locadia en Ruiz. #psvaz reageer retweet
twitter:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand lollige Willems foto's plaatsen please.
En Willems lacht jullie uit (voorlopig althans)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eens. Werd ook wel eens een keertje tijdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet keept goed, aantal sterke reddingen
Maar de manier waarop.... De verdediging was zwak, PSV kon geen stempel drukken op de wedstrijd, en AZ had de betere goal initiatieven.quote:
Terwijl hij die schwalbe van Depay per ongeluk wel weer goed zag want hij wist volgens mij zelf niet wat hij wilde doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Zoet heeft punten gepakt vandaag
Was erg nodig, zeker icm die mongoloide kut scheids, geel/rood onthouden aan Esteban, geel voor hands van Viergever onthouden en dan geel geven waar het rood is omdat het een doorgebroken speler is
kerel kan er echt geen kut van
Ik had ook geen penalty gegeven maar.. hij kreeg een klapje in zijn gezicht en die verdediger ging op zijn voet staan waardoor hij viel. Maar vond het niet zwaar genoeg voor een penalty, gele kaart had achterwegen moeten blijven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terwijl hij die schwalbe van Depay per ongeluk wel weer goed zag want hij wist volgens mij zelf niet wat hij wilde doen.
Hendrix is toch ook gewoon een linkercentrumverdedigerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Hendrix als linksback kan trouwens ook niet. Lekker op het middenveld met die jongen, nu werd hij er constant uitgelopen door Beerens. Hopelijk valt de blessure van Willems mee.
Willems op linksback kan toch ook niet joh.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Hendrix als linksback kan trouwens ook niet. Lekker op het middenveld met die jongen, nu werd hij er constant uitgelopen door Beerens. Hopelijk valt de blessure van Willems mee.
Daar speelde hij toen Rekik geblesseerd was. CVM vind ik zijn beste positie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hendrix is toch ook gewoon een linkercentrumverdediger
De alternatieven zijn echt heel zwak hoor, dan is Willems nog een wereldspeler. Beerens had de laatste 20 minuten vrij spel..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Willems op linksback kan toch ook niet joh.
Vond het vandaag wel meevallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Willems op linksback kan toch ook niet joh.
Als CVM is die toch nog niet wendbaar genoeg? Ik zou hem gewoon als centrumverdediger zetten. Ik snap het sowieso niet dat een huurling de voorkeur krijgt boven hem terwijl Rekik niet aantonend beter is ofzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar speelde hij toen Rekik geblesseerd was. CVM vind ik zijn beste positie.
Dat kwam niet alleen door Hendrikx. PSV is conditioneel zo zwak daardoor wordt het veld steeds te groot.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De alternatieven zijn echt heel zwak hoor, dan is Willems nog een wereldspeler. Beerens had de laatste 20 minuten vrij spel..
Narsingh had er al lang in gemoeten. Heb je tenminste wat diepgang met een counter.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
Ze leken er conditioneel ook helemaal doorheen te zitten vanaf een minuut of 70. Zet toch wel te denken hoor. Een week rust is blijkbaar nog niet genoeg..
Verder pakt Zoet de punten in een zeer matige wedstrijd. Ruiz had ook wel eerder gewisseld mogen worden, die was conditioneel de zwakste.
Hij viel al voordat hij aangeraakt werd, hij was wel erg opzichtig op zoek naar een elfmetertrapquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Kenju het volgende:
Ze zijn aan het discussiëren over die vermeende schwalbe, maar het gegeven dat Depay een tik in zijn gezicht krijgt gaat aan ze voorbij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |