Maar de manier waarop.... De verdediging was zwak, PSV kon geen stempel drukken op de wedstrijd, en AZ had de betere goal initiatieven.quote:
Terwijl hij die schwalbe van Depay per ongeluk wel weer goed zag want hij wist volgens mij zelf niet wat hij wilde doen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:39 schreef Geo4kant het volgende:
Zoet heeft punten gepakt vandaag
Was erg nodig, zeker icm die mongoloide kut scheids, geel/rood onthouden aan Esteban, geel voor hands van Viergever onthouden en dan geel geven waar het rood is omdat het een doorgebroken speler is
kerel kan er echt geen kut van
Ik had ook geen penalty gegeven maar.. hij kreeg een klapje in zijn gezicht en die verdediger ging op zijn voet staan waardoor hij viel. Maar vond het niet zwaar genoeg voor een penalty, gele kaart had achterwegen moeten blijven.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terwijl hij die schwalbe van Depay per ongeluk wel weer goed zag want hij wist volgens mij zelf niet wat hij wilde doen.
Hendrix is toch ook gewoon een linkercentrumverdedigerquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Hendrix als linksback kan trouwens ook niet. Lekker op het middenveld met die jongen, nu werd hij er constant uitgelopen door Beerens. Hopelijk valt de blessure van Willems mee.
Willems op linksback kan toch ook niet joh.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef tompsv18 het volgende:
Hendrix als linksback kan trouwens ook niet. Lekker op het middenveld met die jongen, nu werd hij er constant uitgelopen door Beerens. Hopelijk valt de blessure van Willems mee.
Daar speelde hij toen Rekik geblesseerd was. CVM vind ik zijn beste positie.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:43 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Hendrix is toch ook gewoon een linkercentrumverdediger
De alternatieven zijn echt heel zwak hoor, dan is Willems nog een wereldspeler. Beerens had de laatste 20 minuten vrij spel..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Willems op linksback kan toch ook niet joh.
Vond het vandaag wel meevallen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Willems op linksback kan toch ook niet joh.
Als CVM is die toch nog niet wendbaar genoeg? Ik zou hem gewoon als centrumverdediger zetten. Ik snap het sowieso niet dat een huurling de voorkeur krijgt boven hem terwijl Rekik niet aantonend beter is ofzo.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar speelde hij toen Rekik geblesseerd was. CVM vind ik zijn beste positie.
Dat kwam niet alleen door Hendrikx. PSV is conditioneel zo zwak daardoor wordt het veld steeds te groot.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De alternatieven zijn echt heel zwak hoor, dan is Willems nog een wereldspeler. Beerens had de laatste 20 minuten vrij spel..
Narsingh had er al lang in gemoeten. Heb je tenminste wat diepgang met een counter.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
Ze leken er conditioneel ook helemaal doorheen te zitten vanaf een minuut of 70. Zet toch wel te denken hoor. Een week rust is blijkbaar nog niet genoeg..
Verder pakt Zoet de punten in een zeer matige wedstrijd. Ruiz had ook wel eerder gewisseld mogen worden, die was conditioneel de zwakste.
Hij viel al voordat hij aangeraakt werd, hij was wel erg opzichtig op zoek naar een elfmetertrapquote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:49 schreef Kenju het volgende:
Ze zijn aan het discussiėren over die vermeende schwalbe, maar het gegeven dat Depay een tik in zijn gezicht krijgt gaat aan ze voorbij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |