SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het probleem van PSV is ook duidelijk een gebrek aan scorend vermogen.. als je zo'n Depay neemt.. ziet er vaak leuk uit hoor, die acties, maar qua afronding is het vrij matig.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:27 schreef de_boswachter het volgende:
Het was een goede pot van PSV, was het dan ook absoluut niet eens dat het Ajax een verdiende winnaar was. Op basis van de tweede helft JA, op basis van twee helften NEE.
Het probleem voor PSV zijn niet de toppers, want die spelen ze over het algemeen goed... het zijn de uitwedstrijden tegen alle andere clubs die ze moeten winnen. Ben eens benieuwd met Ruiz ni, die wel iets extras lijkt te brengen...
Ook als er wat meer kansen ingaan is het lek voetballend gezien nog niet boven. Misschien zijn we qua spel nog niet keihard afgegaan, maar je kan toch absoluut niet zeggen dat het redelijk of zelfs goed is. Als we veel ruimte krijgen en op de counter zijn we vaak erg gevaarlijk, maar zodra een tegenstander wat gegroepeerde druk uitoefent of juist gegroepeerd verdedigt zijn we voetballend helemaal nergens en is het vaak puur een individuele actie of een fout van de tegenstander die ons wat oplevert.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het enige probleem dat er is is kansen afmaken. Qua spel zijn we het hele seizoen nog nog niet keihard afgegaan.
Er is alleen helemaal niemand die die bal er een keer in schopt.
twitter:staderennais twitterde op maandag 20-01-2014 om 15:01:00L’attaquant international suédois Ola #Toivonen, âgé de 27 ans, vient d’arriver à #Rennes #SRFC #mercato http://t.co/VnDGahPfv4 reageer retweet
Mooi, opdarren met die gastquote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:staderennais twitterde op maandag 20-01-2014 om 15:01:00L’attaquant international suédois Ola #Toivonen, âgé de 27 ans, vient d’arriver à #Rennes #SRFC #mercato http://t.co/VnDGahPfv4 reageer retweet
Toch wel een grote stap omhoog vanaf PSV.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hahahahahahahaquote:Op maandag 20 januari 2014 16:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
Toch wel een grote stap omhoog vanaf PSV.
Wel 11 gasten die zomaar wat doen, die bijna iedere wedstrijd meer kansen weten te creëren dan de tegenstander.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ook als er wat meer kansen ingaan is het lek voetballend gezien nog niet boven. Misschien zijn we qua spel nog niet keihard afgegaan, maar je kan toch absoluut niet zeggen dat het redelijk of zelfs goed is. Als we veel ruimte krijgen en op de counter zijn we vaak erg gevaarlijk, maar zodra een tegenstander wat gegroepeerde druk uitoefent of juist gegroepeerd verdedigt zijn we voetballend helemaal nergens en is het vaak puur een individuele actie of een fout van de tegenstander die ons wat oplevert.
Het ontbeert het team op die momenten aan individuele creativiteit van de speler met de bal, maar ook de spelers zonder bal zijn niet in staat om het de ander wat makkelijker te maken door middel van vrijlopen. Het lijkt er dan totaal niet op dat er sprake is van een bepaalde algemene gedachte en tactiek en succesvolle looplijnen zijn ook niet te bespeuren. Kortom; 11 gasten 'die maar wat doen'. Dat kan komen door een trainer die er geen gedachte over heeft en er niet op traint (wat ontzettend treurig zou zijn) of dat de spelers het niet in praktijk kunnen brengen.
Verder zijn de individuele kwaliteiten ook niet zo groot als dat wel eens wordt beweerd:
- Arias heeft vaak geen idee wat hij met een bal aanmoet (wat dus ook komt omdat anderen nauwelijks vrijlopen).
- Rekik en Bruma blinken ook niet uit in opbouwende rust, inzicht en secuurheid.
- Willems is een ongeleid projectiel. Soms levert het (toevallig) nog wat aanvallend spektakel op, maar vrijwel altijd resulteert het in het balverlies en een gevaarlijke counter waarbij heel de verdediging fout staat.
- Park heeft nog nauwelijks wat laten zien, komt in het spel nauwelijks voor
- Schaars is na zijn verrassende seizoensstart weer terug gevallen naar zijn gebruikelijke niveau, wat nooit echt denderend was of bol stond van aanvallende hoogstandjes en inzicht.
- en Maher. Tja, misschien wat overschat, maar alsnog laat hij nog geen 5% zien van wat hij bij AZ liet zien. Die jongen is het momenteel volledig kwijt, maar moet absoluut beter kunnen dan dit. Daar heb ik nog wel enige hoop op.
Tja,het is gewoon allemaal niet zo best, individueel en voetballend niet. Daar gaan een paar balletjes die net wel aan de andere kant van de paal vallen geen verandering in brengen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Park is al het hele seizoen onzichtbaar, 2 aardige eerste helften vlak voor de winterstop en iedereen was weer lyrisch over hemquote:Op maandag 20 januari 2014 14:05 schreef Syntix het volgende:
Park gisteren, die was totaal onzichtbaarMaher is dat dan tenminste niet, maar hij is totaal overschat
Alle hervormingen van afgelopen zomer zijn tot dusver wel een groot succes kunnen we wel vaststellen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Park is al het hele seizoen onzichtbaar, 2 aardige eerste helften vlak voor de winterstop en iedereen was weer lyrisch over hem.
Apart ja, maar t zal me een worst wezen, we zijn er vanafquote:Op maandag 20 januari 2014 15:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Toivonen wilde in de zomer niet naar Norwich maar gaat nu naar Rennes.. misschien heeft hij in de zomer zijn hand overspeeld want spelen in de PL lijkt me toch een stuk aantrekkelijker dan spelen bij een anonieme Franse laagvlieger..
Dat niemand daar eerder achter kwam, bedankt voor je post. Gaat nu een wereld voor ons PSV supporters open.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Van PSV gaat veel dreiging uit, maar het randement is 0.
Helaas kost zijn inschattingsfout/arrogantie/zelfoverschatting ons wel zo'n 3 miljoen euro. Half seizoen salaris extra niet meegerekend.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Apart ja, maar t zal me een worst wezen, we zijn er vanaf
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-01-2014 om 18:51:09Toivonen definitief weg naar Rennes, #PSV casht 2,5 miljoen euro, beste oplossing voor alle partijen. Nu naar Jong #PSV. reageer retweet
twitter:PSV twitterde op maandag 20-01-2014 om 19:08:38OPSTELLING Jong PSV-De Graafschap; Van Leer; Brenet, Koch, Hermannsson, Hendrix; Horsten, Leemans, Vloet; Van Overbeek, Schalk en Rayhi. reageer retweet
Zijn inschattingsfout heeft ons wel meer dan 3 miljoen gekocht, voor open doel naast schieten tegen Groningen waardoor we geen vCL speelde heeft ook wat gekost. Verder ben ik het met je eens..quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Helaas kost zijn inschattingsfout/arrogantie/zelfoverschatting ons wel zo'n 3 miljoen euro. Half seizoen salaris extra niet meegerekend.
taktisch is het ook niks. Puur countervoetbal.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het enige probleem dat er is is kansen afmaken. Qua spel zijn we het hele seizoen nog nog niet keihard afgegaan.
Er is alleen helemaal niemand die die bal er een keer in schopt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)er-psv-ola-toivonen/
Allereerst onzin.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
taktisch is het ook niks. Puur countervoetbal.
Puur countervoetbal is ook een tactiekquote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
taktisch is het ook niks. Puur countervoetbal.
Ik vind dit PSV juist wel leuk om naar te kijken. In tegenstelling tot onder Rutten.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Puur countervoetbal is ook een tactiek![]()
Maar het is een waardeloze tactiek voor een club als PSV ja. Zeker gezien het feit dat 70% van de tegenstanders zich daar zo makkelijk op in kan en wil stellen. Geen pretje om naar te kijken.
Kom op zeg.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vind dit PSV juist wel leuk om naar te kijken.
Ik hoop dat hij ooit nog eens terugkomtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:
Hahaha het lijkt nergens op en ze doen maar wat, maar ik ben blij dat je er van kan genieten. Al waren ze gisteren de eerste helft wél goed trouwens.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon leuk voetbal. Resultaat is niet best, dat is jammer. Ik houdt niet van dat spelletje op balbezit. Het spelletje van barca vind ik doodsaai,
Kijk dan liever naar Everton - Fullham ofzo.
Engels voetbal sowieso![]()
Lekker snel die bal naar voren op hoop van zegen.
Als het loopt en de tegenstander laat ruimte aan PSV, lukt dat inderdaad af en toe. Maar ik heb ook dit seizoen al veel oeverloos gebrei op het middenveld gezien. Weet niet meer tegen wie het was, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik bij één van de wedstrijden voor de winterstop hardop op de tribune zei dat het me terug deed denken aan de topjaren van Engelaar op ons middenveld.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik vind dit PSV juist wel leuk om naar te kijken. In tegenstelling tot onder Rutten.
De bal gaat altijd snel naar voren, geen eeuwig rondgetik op eigen helft met 55 ballen terug op de keeper.
countervoetbal is meer antivoetbal. Ook niet echt succesvol, zo blijktquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Puur countervoetbal is ook een tactiek![]()
Maar het is een waardeloze tactiek voor een club als PSV ja. Zeker gezien het feit dat 70% van de tegenstanders zich daar zo makkelijk op in kan en wil stellen. Geen pretje om naar te kijken.
Die wedstrijden tegen Zulte en Milan waren heel aardig. Alles daarna was wel heel matig hoor. Paar jongens die echt veel beter kunnen en zwaar door de mand vallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon leuk voetbal. Resultaat is niet best, dat is jammer. Ik houdt niet van dat spelletje op balbezit. Het spelletje van barca vind ik doodsaai,
Kijk dan liever naar Everton - Fullham ofzo.
Engels voetbal sowieso![]()
Lekker snel die bal naar voren op hoop van zegen.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-01-2014 om 21:12:41Alex Schalk mist zojuist een penalty voor Jong #PSV, dramatisch ingeschoten. Tussenstand 0-0 tegen De Graafschap na uurtje. reageer retweet
topaankoopquote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-01-2014 om 21:12:41Alex Schalk mist zojuist een penalty voor Jong #PSV, dramatisch ingeschoten. Tussenstand 0-0 tegen De Graafschap na uurtje. reageer retweet
ik wist helemaal niet dat hp de tijd zoiets deedquote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
goede kans dat ze in hem een leuke reservespeler/invaller zagen, zag hij niet zittenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Rennes heeft natuurlijk wel een beetje historie met Zweden. Isaksson heeft er gespeeld en ook Kälstromm heeft er gespeeld. Misschien dat dat de reden is. Daarnaast staat de ligue 1 natuurlijk wel degelijk hoger aangeschreven dan de eredivisie. Maar ik denk dat hij inmiddels spijt heeft dat hij afgelopen zomer niet naar The Canaries is vertrokken. Prachtige club was dat voor hem.
Ik ben die pot terloops aan het volgen, maar die is slecht. Ooit een toptalent, maar die kan er echt helemaal niets van. Ik hoop dat het zenuwen zijn. Boljegod is daarentegen wel een aardig spelertje.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Scarface88 het volgende:
Italie weten ze niet beter om een resultaat te behalenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
countervoetbal is meer antivoetbal. Ook niet echt succesvol, zo blijkt
thuis tegen Ajax en uit bij Utrecht was ook nog wel okequote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Zulte en Milan waren heel aardig. Alles daarna was wel heel matig hoor. Paar jongens die echt veel beter kunnen en zwaar door de mand vallen.
Nee, hij meende echt dat hij hoger kon. Blijkbaar wou Liverpool hem destijds echt halen en dacht PSV toen dat ze er nog meer voor zouden kunnen krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
goede kans dat ze in hem een leuke reservespeler/invaller zagen, zag hij niet zitten
ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat jij ongelijk hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, hij meende echt dat hij hoger kon. Blijkbaar wou Liverpool hem destijds echt halen en dacht PSV toen dat ze er nog meer voor zouden kunnen krijgen.
Thuis tegen Ajax viel wel mee. Speelde Ajax, op de eerste 2 minuten na best goed. Tot dat Vermeer een foutje maakte. Toen waren ze de weg nog meer kwijt dan PSV gisteren na die tegentreffer. Uit tegen Utrecht had je na een kwartier 2-2 kunnen staan, maar nu hadden ze geluk en viel er alles in.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef watheet het volgende:
[..]
thuis tegen Ajax en uit bij Utrecht was ook nog wel oke
Tja, hij mompelt heel erg en spreekt heel slecht Frans. Misschien die combinatie. Om er vanaf te zijn ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat jij ongelijk hebt
overigens wel weer goed gedaan van Brands alsnog, 2.5 miljoen.
Hoe krijgt hij het voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |