taktisch is het ook niks. Puur countervoetbal.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:19 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Het enige probleem dat er is is kansen afmaken. Qua spel zijn we het hele seizoen nog nog niet keihard afgegaan.
Er is alleen helemaal niemand die die bal er een keer in schopt.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)er-psv-ola-toivonen/
Allereerst onzin.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
taktisch is het ook niks. Puur countervoetbal.
Puur countervoetbal is ook een tactiekquote:Op maandag 20 januari 2014 20:54 schreef ejfaar het volgende:
[..]
taktisch is het ook niks. Puur countervoetbal.
Ik vind dit PSV juist wel leuk om naar te kijken. In tegenstelling tot onder Rutten.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Puur countervoetbal is ook een tactiek![]()
Maar het is een waardeloze tactiek voor een club als PSV ja. Zeker gezien het feit dat 70% van de tegenstanders zich daar zo makkelijk op in kan en wil stellen. Geen pretje om naar te kijken.
Kom op zeg.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik vind dit PSV juist wel leuk om naar te kijken.
Ik hoop dat hij ooit nog eens terugkomtquote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
quote:
Hahaha het lijkt nergens op en ze doen maar wat, maar ik ben blij dat je er van kan genieten. Al waren ze gisteren de eerste helft wél goed trouwens.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon leuk voetbal. Resultaat is niet best, dat is jammer. Ik houdt niet van dat spelletje op balbezit. Het spelletje van barca vind ik doodsaai,
Kijk dan liever naar Everton - Fullham ofzo.
Engels voetbal sowieso![]()
Lekker snel die bal naar voren op hoop van zegen.
Als het loopt en de tegenstander laat ruimte aan PSV, lukt dat inderdaad af en toe. Maar ik heb ook dit seizoen al veel oeverloos gebrei op het middenveld gezien. Weet niet meer tegen wie het was, maar ik kan me nog wel herinneren dat ik bij één van de wedstrijden voor de winterstop hardop op de tribune zei dat het me terug deed denken aan de topjaren van Engelaar op ons middenveld.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik vind dit PSV juist wel leuk om naar te kijken. In tegenstelling tot onder Rutten.
De bal gaat altijd snel naar voren, geen eeuwig rondgetik op eigen helft met 55 ballen terug op de keeper.
countervoetbal is meer antivoetbal. Ook niet echt succesvol, zo blijktquote:Op maandag 20 januari 2014 21:05 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Puur countervoetbal is ook een tactiek![]()
Maar het is een waardeloze tactiek voor een club als PSV ja. Zeker gezien het feit dat 70% van de tegenstanders zich daar zo makkelijk op in kan en wil stellen. Geen pretje om naar te kijken.
Die wedstrijden tegen Zulte en Milan waren heel aardig. Alles daarna was wel heel matig hoor. Paar jongens die echt veel beter kunnen en zwaar door de mand vallen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:16 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ze spelen gewoon leuk voetbal. Resultaat is niet best, dat is jammer. Ik houdt niet van dat spelletje op balbezit. Het spelletje van barca vind ik doodsaai,
Kijk dan liever naar Everton - Fullham ofzo.
Engels voetbal sowieso![]()
Lekker snel die bal naar voren op hoop van zegen.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-01-2014 om 21:12:41Alex Schalk mist zojuist een penalty voor Jong #PSV, dramatisch ingeschoten. Tussenstand 0-0 tegen De Graafschap na uurtje. reageer retweet
topaankoopquote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 20-01-2014 om 21:12:41Alex Schalk mist zojuist een penalty voor Jong #PSV, dramatisch ingeschoten. Tussenstand 0-0 tegen De Graafschap na uurtje. reageer retweet
ik wist helemaal niet dat hp de tijd zoiets deedquote:Op maandag 20 januari 2014 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
goede kans dat ze in hem een leuke reservespeler/invaller zagen, zag hij niet zittenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Rennes heeft natuurlijk wel een beetje historie met Zweden. Isaksson heeft er gespeeld en ook Kälstromm heeft er gespeeld. Misschien dat dat de reden is. Daarnaast staat de ligue 1 natuurlijk wel degelijk hoger aangeschreven dan de eredivisie. Maar ik denk dat hij inmiddels spijt heeft dat hij afgelopen zomer niet naar The Canaries is vertrokken. Prachtige club was dat voor hem.
Ik ben die pot terloops aan het volgen, maar die is slecht. Ooit een toptalent, maar die kan er echt helemaal niets van. Ik hoop dat het zenuwen zijn. Boljegod is daarentegen wel een aardig spelertje.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:33 schreef Scarface88 het volgende:
Italie weten ze niet beter om een resultaat te behalenquote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef ejfaar het volgende:
[..]
countervoetbal is meer antivoetbal. Ook niet echt succesvol, zo blijkt
thuis tegen Ajax en uit bij Utrecht was ook nog wel okequote:Op maandag 20 januari 2014 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die wedstrijden tegen Zulte en Milan waren heel aardig. Alles daarna was wel heel matig hoor. Paar jongens die echt veel beter kunnen en zwaar door de mand vallen.
Nee, hij meende echt dat hij hoger kon. Blijkbaar wou Liverpool hem destijds echt halen en dacht PSV toen dat ze er nog meer voor zouden kunnen krijgen.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:45 schreef Adames het volgende:
[..]
goede kans dat ze in hem een leuke reservespeler/invaller zagen, zag hij niet zitten
ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat jij ongelijk hebtquote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, hij meende echt dat hij hoger kon. Blijkbaar wou Liverpool hem destijds echt halen en dacht PSV toen dat ze er nog meer voor zouden kunnen krijgen.
Thuis tegen Ajax viel wel mee. Speelde Ajax, op de eerste 2 minuten na best goed. Tot dat Vermeer een foutje maakte. Toen waren ze de weg nog meer kwijt dan PSV gisteren na die tegentreffer. Uit tegen Utrecht had je na een kwartier 2-2 kunnen staan, maar nu hadden ze geluk en viel er alles in.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:47 schreef watheet het volgende:
[..]
thuis tegen Ajax en uit bij Utrecht was ook nog wel oke
Tja, hij mompelt heel erg en spreekt heel slecht Frans. Misschien die combinatie. Om er vanaf te zijn ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef Adames het volgende:
[..]
ik hoop nog steeds tegen beter weten in dat jij ongelijk hebt
overigens wel weer goed gedaan van Brands alsnog, 2.5 miljoen.
Hoe krijgt hij het voor elkaar
Dat en toen lukte bij PSV ook alles. Niet om ze echt lucky te noemen, maar daarna nog eens 3 doelpunten uit nauwelijks kansen is verder in het seizoen nooit gezien.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Thuis tegen Ajax viel wel mee. Speelde Ajax, op de eerste 2 minuten na best goed. Tot dat Vermeer een foutje maakte. Toen waren ze de weg nog meer kwijt dan PSV gisteren na die tegentreffer. Uit tegen Utrecht had je na een kwartier 2-2 kunnen staan, maar nu hadden ze geluk en viel er alles in.
en waar speelt psv? Juist jaquote:Op maandag 20 januari 2014 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Italie weten ze niet beter om een resultaat te behalen
Ik ben overigens vrij serieus over Toivonen. Staat nu niet meer echt goed op de kaart en heeft nog maar een half jaar contract, dan is 2,5 miljoen toch erg goed. Velen -waaronder ikzelf- riepen in de zomer dat je hem tegen elke prijs moest laten gaan.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tja, hij mompelt heel erg en spreekt heel slecht Frans. Misschien die combinatie. Om er vanaf te zijn ook.
Was in zijn goede jaren voor PSV een leuke speler. Dat niveau moet hij zeker weer kunnen halen. Dan is Rennes onder zijn potentieel niveau en was Norwich dat wellicht ook, maar had hij zich in Engeland goed omhoog kunnen werken. Rennes staat er in Frankrijk trouwens wel om bekend dat ze flink betalen. Zo'n Makoun, Pitroipa en Kana Biyik spelen daar ook niet voor een appel en een ei.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ben overigens vrij serieus over Toivonen. Staat nu niet meer echt goed op de kaart en heeft nog maar een half jaar contract, dan is 2,5 miljoen toch erg goed. Velen -waaronder ikzelf- riepen in de zomer dat je hem tegen elke prijs moest laten gaan.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was in zijn goede jaren voor PSV een leuke speler. Dat niveau moet hij zeker weer kunnen halen. Dan is Rennes onder zijn potentieel niveau en was Norwich dat wellicht ook, maar had hij zich in Engeland goed omhoog kunnen werken. Rennes staat er in Frankrijk trouwens wel om bekend dat ze flink betalen. Zo'n Makoun, Pitroipa en Kana Biyik spelen daar ook niet voor een appel en een ei.
Wel veel hoogblonde jongens. Ik hoop dat zijn medespelers hem kunnen onderscheiden.
[ afbeelding ]
Iedere dag een retourticket om Wesley op te zoeken denk ik.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:14 schreef Adames het volgende:
[..]![]()
wat zou john verhoek er hebben verdiend
of de vriendin van Wesley.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Iedere dag een retourticket om Wesley op te zoeken denk ik.
Ik ben het zwaar met je eens over Willems. Die was echt extreem slecht.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef Sandersson het volgende:
Ik vond Willems gisteren echt waardeloos. Heeft de bal minstens 3 à 4x onder z'n voet laten schieten. Dat kan twee dingen betekenen: ongeconcentreerd of een gebrek aan kwaliteit (of beide).
Verder heb ik PSV niet veel gezien dit seizoen maar het was vrij aardig. Middenveld v Ajax werd overlopen de eerste helft. Probleem bij PSV de laatste wedstrijden die ik wel gezien heb is dat de tegenstanders in gaan zakken. Dan ontbeert het ze aan een echt goed tactisch plan om daar doorheen te spelen.
Zelfde probleem heeft Ajax ook wel een aantal keer gehad afgelopen seizoenen. Werd er een aantal wedstrijden amper gecreëerd.
Benieuwd op welke voet PSV nu verder zal gaan, ook na dit seizoen. Welke gehuurde spelers moeten dan weer weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |