Same, want dat red ik echt neverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
Check ook wel aanbiedingen. Ik zou echt wel eens willen weten hoe mensen boodschappen doen voor 50 euro per week.
Jij eet achterlijk veel groenten. Verse groenten neem ik aan. En kookt ook nog eens vaak apart voor je vriend. Dat is sowieso duur.quote:
Vertel, waar kun je je opgeven?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pro tip: meld je aan als stembureaulid voor de verkiezingen. Er zijn er twee dit jaar. Het is vrijwilligerswerk en staat mooi op je CV want maatschappelijke betrokkenheid enzo. Ik krijg per keer 170 euro. Dat is dit jaar 340 euro en dat zijn 7 overnachtingen in Polen deze vakantie
Dat is best veel geld. Eens kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pro tip: meld je aan als stembureaulid voor de verkiezingen. Er zijn er twee dit jaar. Het is vrijwilligerswerk en staat mooi op je CV want maatschappelijke betrokkenheid enzo. Ik krijg per keer 170 euro. Dat is dit jaar 340 euro en dat zijn 7 overnachtingen in Polen deze vakantie
Je gemeente bellen en vragen naar het Bureau Verkiezingen. Dan hoor je vanzelf of ze nog mensen nodig hebben. De vergoeding is niet overal hetzelfde trouwens. Ik wordt voor 150 euro geacht om van 07.00-23.30 te werken en krijg 20 euro maaltijdvergoeding. In sommige gemeenten is de dag in twee gesplitst of hebben ze na sluiting alleen stemmentellers nodig.quote:
Wasmiddel alleen kopen als het 1+1 gratis is, net als de bonduelle, de wokgroente en nog wat andere dingen deze week. Kattenvoer koop ik groot in (10 kilo voor 55,- bij Zooplus voor Hill's) en grit doen ze twee weken met een zak van 2 euro.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:44 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dit geldt denk ik voor ons ook.
Check ook wel aanbiedingen. Ik zou echt wel eens willen weten hoe mensen boodschappen doen voor 50 euro per week.
Het is niet aanvallend bedoeld hoor. Echt niet. Ik snap prima dat je zoveel uitgeeft. Ik heb het heel lang in mijn eentje met 2 katten moeten doen van 25 euro per week. En dan komen de winterwortels (39 cent per kilo vaak) echt je neus uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:41 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok dit wordt wel heel erg oftopic. Onze katten krijgen smolke voer. 5 kilo voor 25,50. Doe ze ongeveer 4 weken mee. Kattengrind a 15 euro, ook ongeveer 4 weken. En een doosje natvoer a 4 euro per 4 weken.
Het voelde ook totaal niet als aanval hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is niet aanvallend bedoeld hoor. Echt niet. Ik snap prima dat je zoveel uitgeeft. Ik heb het heel lang in mijn eentje met 2 katten moeten doen van 25 euro per week. En dan komen de winterwortels (39 cent per kilo vaak) echt je neus uit
Dat klinkt best wel goed.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoe doe je dat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef Tink89 het volgende:
koop ik groot in (10 kilo voor 55,- bij Zooplus voor Hill's) en grit doen ze twee weken met een zak van 2 euro.
Volgens mij is dat best ok. Je moet alleen wel opletten op wat je koopt. Ik had een tijdje terug een zak cranberries gekocht bij de Lidl. Die dingen zijn niet puur natuur maar gezoet met suiker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:28 schreef RoelerMF het volgende:
Zijn gedroogde vruchten zoals krenten of rozijnen goede tussendoortjes? Ik ben nog steeds zoekende naar praktische tussendoortjes die ik makkelijk kan meenemen
Ik zou een flinke extra T vanmiddag nemen. En een extra boterham meenemen naar je tentamen. Ik weet niet hoe lang je tentamen duurt, maar die van mij duurden 3 tot 4 uur en dan trok ik het echt niet op een paar boterhammen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: 200gram kwark met banaan en 2 el 4 granen muesli
L: 2 boulognebrood met halve avocado en hele gepocheerde zalmfilet erover verkruimeld
T: appel, mandarijn
A: 3 boulogne met 25gram filet americain en 25 gram smeerleverworst, 125 gram griekse yoghurt aardbei
= ongeveer 1300-1350 kcal. Ik zie niet hoe ik in godsnaam nog meer zou kunnen eten vandaag.
Ja true story. Maar die potjes voor hem kosten nog geen 5 euro per week (quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij eet achterlijk veel groenten. Verse groenten neem ik aan. En kookt ook nog eens vaak apart voor je vriend. Dat is sowieso duur.
't Is inmiddels inderdaad een beetje oftopic geworden, maar toch...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe doe je dat.Hier gaat er elke 3 dagen een zak doorheen. We hebben wel 2 kattenbakken. Maar 2 weken met 1 zak zou echt niet lukken, ook niet met 1 bak.
Kwark mee? Extra boterham mee? Of 2? Noten mee? 250gr griekse yoghurt ipv 125? Muesli door je yoghurt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: 200gram kwark met banaan en 2 el 4 granen muesli
L: 2 boulognebrood met halve avocado en hele gepocheerde zalmfilet erover verkruimeld
T: appel, mandarijn
A: 3 boulogne met 25gram filet americain en 25 gram smeerleverworst, 125 gram griekse yoghurt aardbei
= ongeveer 1300-1350 kcal. Ik zie niet hoe ik in godsnaam nog meer zou kunnen eten vandaag.
Geen inhoudelijke input, maar goed initiatief!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Qwea het volgende:
Offtopic, maar ik heb een geniaal idee.
Goeie vriend van me heeft ALS (dodelijke spierziekte). Nou houden we de 31ste een benefiet avond met muziek enzulks voor de stichting ALS Nederland.
Ik wilde in het voorjaar een spinningmarathon oid gaan organiseren. Met sponsoren e.d om ons te laten sponsoren voor geld. Spint er hier iemand? Zo ja, als je nog nooit hebt gespint, is dit dan te realiseren of kan ik beter een anders sport gaan bedenken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |