Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld
Fijn dat 't weer lekker gaat Twink! Wij gaan trouwens ook een campervan kopen geen vw, maar een mazda bongo als het meezit voor hardloopweekendjes weg enzo en vakanties
5km net ging alles behalve van harte maar wel een record qua lage hartslag geloof ik. Was denk ik wel verstandig om de benen even rustig wat los te hobbelen na gisteren, maar dat betekent niet dat 't makkelijk was zware benen!
Ook net terug van een 8km loopje, ging niet helemaal zoals verwacht/gehoopt. Maar ik heb de meters weer gemaakt
Ik hou van Den haag Heerlijk in de duinen gelopen, wat een mooi gezicht. Het gaat in de toekomst nog een leuke discussie worden met mijn vriendin die graag terug naar het noorden wil ooit.. . Zelfs de schotse hooglanders nog gezien in de duinen Mijn neefje van 4 zal jaloers zijn
Trek eens aan mijn vinger? Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef Wolve000 het volgende: De dag na een LDL. De dag na een hele fles wijn. De dag na een nacht met weinig slaap. Ging niet geheel vanzelf vandaag...
Op zondag 19 januari 2014 17:46 schreef Etcetera het volgende: Mijn planning is echt om de dag want anders ga ik toch weer slacken - zoals ik eigenlijk heel december gedaan heb het is maar net waar je je goed bij voelt en als je dat kunt volhouden is super lijkt me
Ik heb les 13 weer herhaald, en volledig gelopen niet hard, maar hardlopers zijn doodlopers toch
Dat merk ik inderdaad wel, als er meer dan 2 dagen tussenzitten is de zin om te lopen veel minder groot!
Fijn dat 't weer lekker gaat Twink! Wij gaan trouwens ook een campervan kopen geen vw, maar een mazda bongo als het meezit voor hardloopweekendjes weg enzo en vakanties
5km net ging alles behalve van harte maar wel een record qua lage hartslag geloof ik. Was denk ik wel verstandig om de benen even rustig wat los te hobbelen na gisteren, maar dat betekent niet dat 't makkelijk was zware benen!
Lage hartslag is goed en zo'n mazda ziet er super uit. Zo'n busje als het onze is ook veel te veel gedoe, en zeker als het niet hoog zomer is kun je die bijna niet mee naar buiten nemen door de roest enzo. Een beetje een steviger busje kun je vast veel makkelijker mee even een hardloopweekendje weg
Heb even jullie advies nodig. Heb al de hele dag last van een zeurende migraine. Geen zware aanval dat ik in bed moet blijven liggen, maar wel lichte hoofdpijn en andere migrainesymptomen. Nu heb ik nog nooit met migraine hardgelopen, maar ik wil graag wel even vanavond.
Ooh er is vast een leuke kidsrun waar ze aan mee kan doen ik ben fan van kidsruns, dat vind ik zo schattig
Ze is 10 en ik zie net dat ze dan nog net mee kan doen met de kids run in Alphen als ik daar mijn eerste 5 ga lopen. Alleen een beetje krom dat ik 2,5 Euro moet betalen voor een begeleidersnummer als ik met haar mee wil lopen. Ik zal ze eens mailen of dat ook geld als je zelf staat ingeschreven voor een afstand.
Twinky, wat fijn dat het weer goed gaat met lopen.
Wolve en Moblo, respect voor hoe jullie aan het lopen zijn de laatste tijd!
Finland, Hardlopen helpt wel om meer endorfinen in je lijf aan te maken. Of die ook daadwerkelijk helpen tegen migraine kan ik je niet vertellen. Bij mij is hoofdpijn nog nooit weg gegaan door hardlopen maar ik merkte wel dat het minder werd tijdens het lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Op zondag 19 januari 2014 18:20 schreef Finland. het volgende: Heb even jullie advies nodig. Heb al de hele dag last van een zeurende migraine. Geen zware aanval dat ik in bed moet blijven liggen, maar wel lichte hoofdpijn en andere migrainesymptomen. Nu heb ik nog nooit met migraine hardgelopen, maar ik wil graag wel even vanavond.
Is dat verstandig ja of nee?
Ik heb ook migraine, maar ga absoluut niet hardlopen als ik een échte migraine aanval heb. Dan heb ik er ook totaal geen behoefte aan, of er überhaupt over te denken.. Het feit dat je er nog over denkt, zegt in principe genoeg. Je zou gewoon kunnen gaan. Als ik een lichte vorm van migraine op voel komen, ga ik nog wel hardlopen - Soms helpt het zelfs voorkomen dat het een erge migraine wordt..
Ik heb ook migraine, maar ga absoluut niet hardlopen als ik een échte migraine aanval heb. Dan heb ik er ook totaal geen behoefte aan, of er überhaupt over te denken.. Het feit dat je er nog over denkt, zegt in principe genoeg. Je zou gewoon kunnen gaan. Als ik een lichte vorm van migraine op voel komen, ga ik nog wel hardlopen - Soms helpt het zelfs voorkomen dat het een erge migraine wordt..
Ja, als ik een zware aanval heb dan had ik dit niet meer eens kunnen typen. Sta een beetje in dubio. Heb tentamens aankomende week, dus wil liever niet dat het erger wordt, maar omdat ik tentamens heb vind ik het wel lekker om even een rondje te hobbelen.
Op zondag 19 januari 2014 18:04 schreef CaLeX het volgende: Ook net terug van een 8km loopje, ging niet helemaal zoals verwacht/gehoopt. Maar ik heb de meters weer gemaakt
Ik hou van Den haag Heerlijk in de duinen gelopen, wat een mooi gezicht. Het gaat in de toekomst nog een leuke discussie worden met mijn vriendin die graag terug naar het noorden wil ooit.. . Zelfs de schotse hooglanders nog gezien in de duinen Mijn neefje van 4 zal jaloers zijn
Den Haag
Zelf net even uitgewandeld aan het strand, met een vriendin. Zon onder zien gaan; de kleuren aan de kust zijn zo mooi aan het eind van de dag
Binnenkort maar eens een loopje plannen in de duinen
Ze is 10 en ik zie net dat ze dan nog net mee kan doen met de kids run in Alphen als ik daar mijn eerste 5 ga lopen. Alleen een beetje krom dat ik 2,5 Euro moet betalen voor een begeleidersnummer als ik met haar mee wil lopen. Ik zal ze eens mailen of dat ook geld als je zelf staat ingeschreven voor een afstand.
Dat is ook een beetje gek ja, als je ook al de 5km loopt. Aan de andere kant kost 2.50 ook de kop niet, maar toch.
Thanks! Het is ook gewoon zo leuk en fijn om samen te lopen en de club helpt ook mee, natuurlijk. En de omgeving hier Alles, eigenlijk. Er is bijna geen reden om NIET te lopen
Thanks! Het is ook gewoon zo leuk en fijn om samen te lopen en de club helpt ook mee, natuurlijk. En de omgeving hier Alles, eigenlijk. Er is bijna geen reden om NIET te lopen
Dat straalt ook aan alle kanten van jullie posts hier af.