SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________
Aad @ Twitter
Natuurlijk, alleen niet zo goed als de commentatoren doen dat ze zijn. Mooiste goal van het seizoen, alles wat hij aanraakt is perfect, Feyenoord is heer en meester, ga zo maar doorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord is dan ook gewoon veel en veel beter
quote:
Godverdomme. Wat kom je eerst met Hoesen dan?quote:
Ik weet niet of je zit te kijken, maar behalve dat ''alles wat hij aanraakt is perfect'' komt het toch aardig in de buurt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen niet zo goed als de commentatoren doen dat ze zijn. Mooiste goal van het seizoen, alles wat hij aanraakt is perfect, Feyenoord is heer en meester, ga zo maar doorEn Utrecht 'speelt niets klaar' en 'kijkt alleen maar achterom' met twee goals voor
Vandaag, dat is nog wel eens andersquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zit te kijken, maar behalve dat ''alles wat hij aanraakt is perfect'' komt het toch aardig in de buurt.
Welke wedstrijd zit jij dan in godsnaam te kijken? Die waarin utrecht überhaupt de bal heeft en kansen creëert?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk, alleen niet zo goed als de commentatoren doen dat ze zijn. Mooiste goal van het seizoen, alles wat hij aanraakt is perfect, Feyenoord is heer en meester, ga zo maar doorEn Utrecht 'speelt niets klaar' en 'kijkt alleen maar achterom' met twee goals voor
Ja, ik zit te kijken en nee, ik herken ze allemaal niet. Feyenoord is veel beter en Utrecht loert op de counter. Punt. Kan nog net zo goed 3-3 worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je zit te kijken, maar behalve dat ''alles wat hij aanraakt is perfect'' komt het toch aardig in de buurt.
Dat Utrecht 2 keer heeft mogen scoren, ligt puur aan Feyenoordquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef Cara het volgende:
[..]
Welke wedstrijd zit jij dan in godsnaam te kijken? Die waarin utrecht überhaupt de bal heeft en kansen creëert?
Hij speelt goed maar krijgt ook wel de ruimte hiervoorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:
Klopt en aan Utrecht, zoals in elke wedstrijd.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dat Utrecht 2 keer heeft mogen scoren, ligt puur aan Feyenoord
Dat doet niets af aan dat Feyenoord veel beter is, het een magistrale goal was en dat Utrecht op een fout van Clasie en een op een verkeerde plek genomen inworp niks klaar speelt. Dat ze die dan alle twee er in prikken is dan wel weer knap.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik zit te kijken en nee, ik herken ze allemaal niet. Feyenoord is veel beter en Utrecht loert op de counter. Punt. Kan nog net zo goed 3-3 worden.
Nope, deze wedstrijd niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt en aan Utrecht, zoals in elke wedstrijd.
Je moet dan ook hierheen VBL / [TOPPERRRR] Ajax - PSV 19-01-2014 16:30quote:Op zondag 19 januari 2014 15:25 schreef Cavaliers het volgende:
Vanaf half vijf laat ik mijn gezicht hier niet meer zien. Tenzij we voor staan natuurlijk.
Op FOK! in het algemeen, uiteraard.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet dan ook hierheen VBL / [TOPPERRRR] Ajax - PSV 19-01-2014 16:30
De eerste paar keer, maar na een keer of 6/7 wordt 'ie wat vervelendquote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
Normaliter vind ik Axe-reclames ruk, maar deze vind ik wel leuk.
Zo, dat is er uit.
Make love not warquote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
Zo, dat is er uit.
Maar als je hem te vaak herhaalt wordt ie irritantquote:Op zondag 19 januari 2014 15:27 schreef GGMM het volgende:
Zo, dat is er uit.
Dat vind ik sowieso bij elke reclamequote:Op zondag 19 januari 2014 15:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar als je hem te vaak herhaalt wordt ie irritant
hihahoquote:
Of Utrecht zakt nog verder weg, 2-8 Feyenoordquote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef pablo1989 het volgende:
Feyenoord zakt helemaal in 2e helft, 4-3 voor Utreg.
OPEN JE OGEN.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef Cavaliers het volgende:
Vink lacht met Steve de Ridder. Omgekocht?
2-5 moet wel kunnenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Of Utrecht zakt nog verder weg, 2-8 Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |