SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
________________________________________________________________________________
Aad @ Twitter
Co Adriaansequote:Op zondag 19 januari 2014 14:52 schreef GGMM het volgende:
Goed gedekt zeg. Die Mathijsen is echt goed.
Geen wonder dat hij nog aan het Nederlands elftal denkt.
Zit Lambiek er weer?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alle experts van Foxie zitten er dus naast qua voorspelling.
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:52 schreef JanCees het volgende:
TOOOOOOOOOOORNGOOOOOOOOOOOOOOOOOD![]()
![]()
![]()
TOOOOOOOOOOORNGOOOOOOOOOOOOOOOOOD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slim omgaan met de ruimte heet dat.quote:
John van Loen.quote:
ToornGod niet in je team hebbenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:53 schreef AFCNiels het volgende:
Ik dacht dat ik Toornstra in mijn team had, niet dus
Daar heb je het al.quote:
lekker boeiend.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena mist ADO Den Haag - Feyenoord
Heeft Feyenoord weer geluk.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Vilhena mist ADO Den Haag - Feyenoord
had gemogenquote:Op zondag 19 januari 2014 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Schijnbaar had de scheids moeten fluiten voor een overtreding, niet dat ik die gezien heb...
is het ook en De Vrij en Joris moeten dat gewoon repareren.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Slim omgaan met de ruimte heet dat.
Maar Mathijsen zit normaal al aan het zuurstof. Met een propje in zijn neus kan hij niet eens ademhalen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
is het ook en De Vrij en Joris moeten dat gewoon repareren.
Nogmaals, John van Loen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nogmaals, wie is die idioot van een co-commentator? ;r
John van Loen voor de zoveelste keer.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nogmaals, wie is die idioot van een co-commentator?
Dat ie Toornstra niet heeft opgepikt.quote:
quote:
Zes zelfs.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kreeg Ajax er niet ooit eens 4?
tsja had ook liever Kongolo of Nelom gezien.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:56 schreef donroyco het volgende:
[..]
Maar Mathijsen zit normaal al aan het zuurstof. Met een propje in zijn neus kan hij niet eens ademhalen.
Dat is al 100 keer gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef Mansjester het volgende:
Huh wie geeft er naast Ron de Rijk nog meer commentaar
harry van sunweb.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef Mansjester het volgende:
Huh wie geeft er naast Ron de Rijk nog meer commentaar
dus dat.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef Paul het volgende:
OMMMMMMMMMMMMG DAT SPANDOEK VAN FRANS VAN SEUMEREN. Best wel beschamend.
Die heeft een andere taakquote:
Hoezo?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef Paul het volgende:
Ja, behoorlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef Paul het volgende:
Maar niemand wil bij Utrecht voetballen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef Doublepain het volgende:
Voor 27 miljoen kan je heel wat leuks halen
Klopt een geldboompje FTW!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoezo?
Jullie hebben gewoon een baas
Ok.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:59 schreef j0rdiiii het volgende:
Janlul loopt niet zo heel veel achter heb ik het idee.
Wat staat er op?quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef Paul het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:
Zoveel geld in een club steken en dan zo'n kloteplek op de tribune krijgen
Gras is groen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Utrecht kan geen vuist maken maar het staat toch 2-2.
Dat kan best nog eens een interessante uitzending worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft een andere taak
22.55-23.50 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
wekelijks opiniërend
praatprogramma,waarin Jack
van Gelder praat met gasten
Co Adriaanse,Jan Mulder,
Bert van Marwijk en Ronald
Waterreus
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik niet wist wat janlul was en dacht dat het een site was ging ik naar janlul.nl
Nee, wel voor Pellè.quote:
Ik tweet m ffquote:Op zondag 19 januari 2014 14:59 schreef Tarado het volgende:
Zoveel geld in een club steken en dan zo'n kloteplek op de tribune krijgen
Ah, voetballes van Co vanavond.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die heeft een andere taak
22.55-23.50 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
wekelijks opiniërend
praatprogramma,waarin Jack
van Gelder praat met gasten
Co Adriaanse,Jan Mulder,
Bert van Marwijk en Ronald
Waterreus
Dat was niet zo slim van jou.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik niet wist wat janlul was en dacht dat het een site was ging ik naar janlul.nl
Lekkerlive.nlquote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
-quote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
en nu zit je lekker te cammen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:00 schreef GGMM het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:00:07Zoveel geld voor een club geven en dan zo'n kloteplek op de tribune krijgen #utrfey reageer retweet
Geen grappen zelf kunnen verzinnenquote:
Die mag je hier niet meer posten toch?quote:
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 15:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die mag je hier niet meer posten toch?
Ik mag alles hier.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die mag je hier niet meer posten toch?
quote:
Haha wie is dat, ga ik followenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:01 schreef Heeinz het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:00:07Zoveel geld voor een club geven en dan zo'n kloteplek op de tribune krijgen #utrfey reageer retweet
Flikker op, Paul.quote:
Ruiz in de basisquote:Op zondag 19 januari 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet Arias Bruma Rekik Willems Park Maher Schaars Ruiz Locadia Depay
In Italië voor onderhandelingen met AC Milan?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Edgar is weg bij Barnet en gaat gelijk chillen met Llorente.
quote:
De club waar die keihard door de mand viel..quote:Op zondag 19 januari 2014 15:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In Italië voor onderhandelingen met AC Milan?
Zijn dit de namen van de vrijwilligers voor het jaarlijkse Zonnebloemconcert?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:02 schreef Cavaliers het volgende:
Zoet Arias Bruma Rekik Willems Park Maher Schaars Ruiz Locadia Depay
Beste speler van de eredivisie moet je inderdaad passeren. Wat een kenner toch die Stijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV moet Ruiz huren en niet laten spelen blijkbaar.
Een speler die pas 2x heeft meegetraind gelijk in de basis laten startenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV moet Ruiz helemaal niet huren.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik lach me dood als hij geblesseerd uit moet vallen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een speler die pas 2x heeft meegetraind gelijk in de basis laten starten.
neequote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boem knal.
Oké?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boem knal.
okquote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boem knal.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boem knal.
Uhm okéquote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boem knal.
oh okequote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boem knal.
De eerste korte corner dit seizoen die gescoord wordt. 99% van de gevallen krijg je een kutvoorzet of de bal over de achterlijnquote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo zie je maar wat voor een effectief wapen de korte corners blijken te zijn.
Doe anders wat Albaquote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boem knal.
kampioenenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
Feyenoord gaat nog aardig meedoen voor de 3e plek als ze zo blijven spelen.
Liever Scarlett.quote:
Alles vanaf het middenveld wel...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:07 schreef Tchock het volgende:
"het is leuk om te zien dat Feyenoord heel fit is en scherp"! Een team dat door belabberd verdedigen twee doelpunten tegen krijgt in 20 minuten tegen Utrecht is niet scherp
Wij hebben vrijdag al gespeeldquote:
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:07 schreef Toekito het volgende:
Is er al een gifje van die 1-2 van Grazzi
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:03 schreef Jimbo het volgende:
kijk ze luisteren naar me paul !
nu de 2-4 !!!
quote:
Klopt, maar als Feyenoord fan moet je blij zijn met elk lichtpuntje wat je kan vindenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Irrelevant. Slecht verdedigen kan je wedstrijd veel meer verpesten dan slecht aanvallen.
Zolang ze rond de 16 van Mulder staan vergeten ze scherp te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:07 schreef Tchock het volgende:
"het is leuk om te zien dat Feyenoord heel fit is en scherp"! Een team dat door belabberd verdedigen twee doelpunten tegen krijgt in 20 minuten tegen Utrecht is niet scherp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerstvolgende is 2-4quote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:10 schreef Mansjester het volgende:
Hé Swansea-SpursDit boeit echt niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé Swansea-SpursTOETERTJESSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé Swansea-SpursSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Moet van de KNJBquote:Op zondag 19 januari 2014 15:10 schreef Typisch het volgende:
Top wedstrijd van Feyenoord wel en dan toch 2 goals tegen krijgen.
5-0 dusquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Hoesen, Fischer.
Geen Sigthorssonquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Hoesen, Fischer.
Zoals verwacht Hoesen in de spits.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen Kriekietsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima opstelling toch?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Van te voren al dat geschijt om een mogelijke basisplek voor Siggyquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals verwacht Hoesen in de spits.
Met Serero.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoesen ook primaquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarvoor wordt hij ook opgesteld.quote:
okquote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord speelt echt goed moet ik zeggen. Mijn 1-4 was niet zo'n gekke gedachte. Alleen is Utrecht bijzonder effectief.
Knap dat je dat nu al weet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
4-0
Klaassen
Hoesen
Fischer
Veltgod
In willekeurige volgorde
feyenoord is dan ook gewoon veel en veel beterquote:Op zondag 19 januari 2014 15:12 schreef Tchock het volgende:
Ik ga nu het geluid uit zetten. Dat constante gebash op Utrecht en geslijm over Feyenoord, alsof het 0-8 staat in plaats van 2-3.
twitter:AwaydaysNL twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:14:48Paar Feyenoord-supporters die in de thuisvakken zitten zijn mishandeld door Utrecht-supporters. ME in grote getalen aanwezig. #utrfey reageer retweet
Dat is best een ernstige ziekte. Niet mee spotten.quote:
Niet meer dan terechtquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:AwaydaysNL twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:14:48Paar Feyenoord-supporters die in de thuisvakken zitten zijn mishandeld door Utrecht-supporters. ME in grote getalen aanwezig. #utrfey reageer retweet
En Utrecht is dan ook bagger. Elke pas die Utrecht vooruit wil geven, zit Feyenoord bovenop.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
feyenoord is dan ook gewoon veel en veel beter
Beide clubs kunnen niet verdeigenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De Feyenoord verdediging is nog te incapabel
Kan gebeurenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Sterkst mogelijke opstelling, mooi.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
#RIPHAPPELquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |