Ik word ook altijd eerlijk. Dat word me niet in dank afgenomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word dronken nog directer dan ik zonder al ben. Gelukkig neemt iedereen eerlijkheid in dank af.
Al kan ik het tegen totaal vreemden meestal wel in de hand houden.
Deze SC liep achter bij mij
Hihaho, kom danquote:Op zondag 19 januari 2014 00:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zal jou eens wat laten proeven !!!
Vis Daan moest niet lachen om deze grap. Hij zwemt nu waarschijnlijk naar een stil hoekje.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb ze een kunstje geleerd. Als ik een hoepel echt vlak boven het water houd kunnen ze net doen alsof ik helemaal geen hoepel vlak boven het water houd.
Jammer dat Daan niet wat beter z'n best doet mij te pleasen.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vis Daan moest niet lachen om deze grap. Hij zwemt nu waarschijnlijk naar een stil hoekje.
Mijn vis.quote:
ja maar naar wie is.hij.vernoemd?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat Daan niet wat beter z'n best doet mij te pleasen.
Het toilet is vlak bij.
[..]
Mijn vis.
Littlerabbit.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar naar wie is.hij.vernoemd?
Vis Daan wil helemaal niet onder een dusdanig regime leven. Dan beproeft hij liever zijn geluk in het riool om van daaruit een Guerilla oorlog te beginnen tegen alle onderdrukkersquote:Op zondag 19 januari 2014 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat Daan niet wat beter z'n best doet mij te pleasen.
Het toilet is vlak bij.
zak over het hoofd dan maar.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij komt nooit alleen, eriksen is er altijd bij
volgens litmanenafca valt die door de mandquote:Op zondag 19 januari 2014 00:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij komt nooit alleen, eriksen is er altijd bij
hoe.heet jouw 19 cm grote vriend?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat moet je vragen aan mijn 19 centimeter grote vriend
Dat siert hem eerlijk gezegd.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vis Daan wil helemaal niet onder een dusdanig regime leven. Dan beproeft hij liever zijn geluk in het riool om van daaruit een Guerilla oorlog te beginnen tegen alle onderdrukkers
Revolutie!
Daan.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe.heet jouw 19 cm grote vriend?
mensen die hun piem een naam geven zijn engquote:Op zondag 19 januari 2014 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe.heet jou 19 cm grote vriend?
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat siert hem eerlijk gezegd.
Vanaf nu verkies ik Daan boven johannes, die overigens wel hard moest lachen.
[..]
Daan.
Op GGMM kan je bouwen, aardige jongen is het toch.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow die heet Daan? Weten we dat ook weer
Ow je.hebt het over je piemeltjequote:Op zondag 19 januari 2014 00:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
mensen die hun piem een naam geven zijn eng
Doeiquote:Op zondag 19 januari 2014 00:09 schreef Karina het volgende:
Ik ga nog even Undercover Boss kijken op RTL en dan slapen
Je naam staat in je fobo.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op GGMM kan je bouwen, aardige jongen is het toch.
ach is geen rare naam, dus boeiendquote:Op zondag 19 januari 2014 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op GGMM kan je bouwen, aardige jongen is het toch.
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow je.hebt het over je piemeltje
nou en of!!!!!quote:Op zondag 19 januari 2014 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow je.hebt het over je piemeltje
Dan is het goed. Al vond ik Herman Finkers toch leuker.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ach is geen rare naam, dus boeiend
dat was een leukequote:Op zondag 19 januari 2014 00:11 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kon ik na het zien van deze kaart m'n vis niet Daan noemen.
Hij lijkt er toevallig als 2 druppels water op.
30 minuten, maar heb het ook eindelijk door van hoe en wat, gisteren bijna 2 uur en dat zag er niet uitquote:Op zondag 19 januari 2014 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en je was er niet lang mee bezig toch
ja dat gaat te verquote:Op zondag 19 januari 2014 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok![]()
Pics! Ik geloof fokkers niet
Goed bezig Saind. Leer ze maar de hardheid van de straat.quote:
er is een.speciaal Tjacka topic hequote:Op zondag 19 januari 2014 00:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja dat gaat te ver
sorry
dan moet ik maar een keer langs komen
Goed topic wel. Ik krijg ook louter positieve feedback over mijn eigen bijdrages.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
er is een.speciaal Tjacka topic he
Langskomen? Volgens mij wordt je dan direct weer naar buiten gegooid hoor
ik moet ook erg lachen om jullie bijdragesquote:Op zondag 19 januari 2014 00:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goed topic wel. Ik krijg ook louter positieve feedback over mijn eigen bijdrages.
Hey, hoe gaat het met je chick?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is We're the Millers toch een kutfilm.
Dat is al weer een tijdje over.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey, hoe gaat het met je chick?
watskebeurt?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is al weer een tijdje over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |