draait morgen in de uitkijk, 21:00quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
Oh nee Nastasja Kinski was het. Zie het al.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Gaat Feyenoord winnen bij Utrecht? Denk 't wel
hij praat heeeeeel veel. Maar hij is echt tof, leuke gesprekken met hem en hij deelt echt allesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat echt zo'n god of meer een halfgod?
Dat mokkel of de film?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
draait morgen in de uitkijk, 21:00
Ik draai films liever thuisquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:55 schreef Adames het volgende:
[..]
draait morgen in de uitkijk, 21:00
ik ben ook heel verlegenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mwah, opzich wel maar soms wel een beetje verlegen
filmquote:
Barbaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:57 schreef Adames het volgende:
[..]
film
http://www.moviemeter.nl/director/13561
die kerel heeft trouwens veel en ook zo te zien goede films gemaakt
echt nog nooit van gehoord
Bij mij kan het 2 kanten op gaan: OF ik word heel druk OF juist heel stil als ik heb gedronken. Normaal ben ik ook best verlegen eigenlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben ook heel verlegen
Tenzij er drank in het spel is
Ik word eerst open en dan emotioneel. Elke keer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij kan het 2 kanten op gaan: OF ik word heel druk OF juist heel stil als ik heb gedronken. Normaal ben ik ook best verlegen eigenlijk
Niet teveel drinken danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik word eerst open en dan emotioneel. Elke keer.
ligt dat aan.de mensen met wie je bent?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mij kan het 2 kanten op gaan: OF ik word heel druk OF juist heel stil als ik heb gedronken. Normaal ben ik ook best verlegen eigenlijk
Ik word grofgebekt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ligt dat aan.de mensen met wie je bent?
ik word altijd druk
Best irritant soms
gelukkig heb ik jou nog danquote:
Oh zou best kunnen ja. Soms word ik ook, hoe zal ik het zeggen, aanhaligquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word altijd druk
Best irritant soms
wel oppassen, voor je het weet laten ze je in een park achterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word altijd druk
Best irritant soms
de desperate housewifequote:Op zondag 19 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zou best kunnen ja. Soms word ik ook, hoe zal ik het zeggen, aanhalig
ik soms, laatst politie uitgescholden nogquote:
aanhaligquote:Op zondag 19 januari 2014 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh zou best kunnen ja. Soms word ik ook, hoe zal ik het zeggen, aanhalig
Ligt eraan wat het schuiftquote:Op zondag 19 januari 2014 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vandaag het huishouden gedaan en besloten dat ik het niet leuk vind.
Zoek je nog een baan Karina?
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
wel oppassen, voor je het weet laten ze je in een park achter
Het siert je niet om meteen aan geld te denken.quote:
Ja doei.quote:Op zondag 19 januari 2014 00:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Je kunt altijd naakt gaan schoonmaken ergens, schijnt goed te verdienen
Ik moet toch ergens dat bier bij het sjoelen van betalen he?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het siert je niet om meteen aan geld te denken.
Je kan bijvoorbeeld gratis en voor niks live m'n vissen in actie zien.
Een botte lul ben ik altijd al welquote:Op zondag 19 januari 2014 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word dronken nog directer dan ik zonder al ben. Gelukkig neemt iedereen eerlijkheid in dank af.
Al kan ik het tegen totaal vreemden meestal wel in de hand houden.
Deze SC liep achter bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |