quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, zometeen weer een geplamuurde poes die iets op het podium kirt waar weer 3 stoelen voor draaien.
Nee ze is de presentatrice, de Robert ten Brink van de nazorg als iemand eruit ligt. Even googlen dan maar.quote:
onder die lippenstift en plamuur is ze misschien wel heel mooiquote:
haar niet leukk?quote:
Precies.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
onder die lippenstift en plamuur is ze misschien wel heel mooi
leah is leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit doet me denken aan dat Will-meisje van vorig jaar... Leah dacht ik...
Will als enige gok ik eerder. Leah-achtig type!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:02 schreef Redefine het volgende:
Hier zal iedereen wel voor drukken, behalve Will.
Doei Dquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Will als enige gok ik eerder. Leah-achtig type!
quote:
ga je egt wegquote:
Je herkend haar niet eens zoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:03 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Talentje hoor!
Emma Willis, je bent door!
Oeh kaal is wel de mode op dit moment.quote:
Nare spoilerquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:08 schreef Stickertje het volgende:
Gaat hij zeker zijn lied opdragen aan zijn moeder
Dat is zijn cape, daar vliegt hij straks mee weg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Kylie hoort iets anders dan wij, geloof ik
En mama wil d'r vest terug
Ik denk dat hij wel meer kledingstukken leent elke zaterdag + de make up doos voordat hij naar de plaatselijke kroeg gaat om 'i will survive' te playbakkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Kylie hoort iets anders dan wij, geloof ik
En mama wil d'r vest terug
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:11 schreef danos het volgende:
Eddy Murphy speelt de hele familie die geen zin hadden om te komen.
Hijzelf wordt dan weer gespeeld door Arsenio Hall.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:11 schreef danos het volgende:
Eddy Murphy speelt de hele familie die geen zin hadden om te komen.
Jackman.quote:
That's dope.quote:
komt nog 1quote:
Eigenlijk is dat nog een understatement.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:15 schreef Stickertje het volgende:
Zo, dat was weer een vreemde & tegenvallende uitzending..
quote:
Vrij veel kandidaten voor de verandering ja. Al was er alsnog eigenlijk geen hol aan.quote:
Will kan op een of andere manier straattuig herkennen aan hun stemquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:16 schreef danos het volgende:
We hebben 2 mensen met verstand, Will en Tom, verder alleen me too pushers Kylie en Ricky, beginnen me al de keel uit te hangen.
En rare hipster meisjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:18 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Will kan op een of andere manier straattuig herkennen aan hun stem
ik ga dit jaar niet meer bij elke crush adopteren, ik ga echt af op kwaliteitquote:
Ik doelde op Will, niet op jouquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ga dit jaar niet meer bij elke crush adopteren, ik ga echt af op kwaliteit
quote:
quote:
waarom zo droevig (PI) ?quote:
Je hebt niet veel gemist, valt een beetje tegenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:04 schreef Uccie het volgende:
Ik zie dit seizoen voor het eerst pas deze week.
Inderdaad, het hele seizoen is minder dan de vorige tweequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist, valt een beetje tegen
Wie is die donkerharige presentatrice?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt niet veel gemist, valt een beetje tegen
staat op standaardquote:
Holly heeft een nieuwe kapperquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie is die donkerharige presentatrice?
Blijft toch ook steeds weer een gave, dat ze zulke goede kandidaten hebben en dat de winnaars eigenlijk zo ruk zijnquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Inderdaad, het hele seizoen is minder dan de vorige twee
De nieuwe Holly.. Geen idee hoe ze heetquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie is die donkerharige presentatrice?
Oh echtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:06 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Holly heeft een nieuwe kapper
zie post hierboven, dit is geen Holly, maar niemand weet haar naamquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echtik herkende haar niet, dacht zelfs even 3 seconde dat ze Dannii Minogue hadden neergezet
Ze heet Emma WIllisquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh echtik herkende haar niet, dacht zelfs even 3 seconde dat ze Dannii Minogue hadden neergezet
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zie post hierboven, dit is geen Holly, maar niemand weet haar naam
estate agentquote:
estate agentquote:
TT888quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef Adelante het volgende:
dank dames ik verstond z'n welsh niet
TT 888quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:10 schreef Adelante het volgende:
dank dames ik verstond z'n welsh niet
welkomquote:
Ik vond hem leuk, de jury nietquote:
Vooral bij een kandidaat die je hierna toch niet meer terugzietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Deze gesprekjes zijn een beetje overbodig
geen reclame, tijd moet toch gevuld wordenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Kun je wel mooi even wat te drinken inschenken, bij gebrek aan reclame.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef Stickertje het volgende:
Voice + performance best wel potentie, voice alleen, niet genoegquote:
ah, nog iemand met smaakquote:
Ik wilde het net typenquote:
Idd, kom net terug uit de keuken met een zak snoepquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kun je wel mooi even wat te drinken inschenken, bij gebrek aan reclame.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wilde het net typenmaar dacht, oh Cee is er niet
Na gisteren weten we dat het niet verstandig is te snel te drukkenquote:
is ze zoet of zout?quote:
Hoezo..de hond slaat aan?quote:
Wat niet wil zeggen dat ik het bijzonder prettig vind om aan te horen.quote:
Het klinkt alsof ze op zo'n trilding staat.quote:
ik had gisteren niet gezienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Na gisteren weten we dat het niet verstandig is te snel te drukken
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:16 schreef Stickertje het volgende:
De ondertitels ook'Yoooouuuuuu-ah-oh-oh'
Eentje die niet door isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Vergeten.... niet veel gemist nog neem ik aan?
waarom gadver ?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef Adelante het volgende:
Gadver Tom
Dit had je achterkleinkind kunnen zijn
dit is nummer 2 en de eerste die door isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Vergeten.... niet veel gemist nog neem ik aan?
Tom zat te flirten met Aishaquote:
bespeur ik hier jalouzie?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh hemel dat kind is d'r kleren vergeten zie ik
Tom is baasquote:
Niemand met enig verstand en een spiegel gaat in zo'n outfit over straat.quote:
wat een viespeukquote:
Mijn vriendin (als ik die zou hebben) zou zo niet het huis uit mogen, neem niet weg dat ik dit wel prettig vind om naar te kijken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niemand met enig verstand en een spiegel gaat in zo'n outfit over straat.
Maar als het jong en halfnaakt is, is het altijd goed voor BW...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niemand met enig verstand en een spiegel gaat in zo'n outfit over straat.
Jepquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tussen de juryleden onderling bedoel je?
Ik vond het vorig jaar beter met Jesse in de jury...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tussen de juryleden onderling bedoel je?
ik ook, Jessie is tofquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar beter met Jesse in de jury...
Ik had niet de indruk dat Jessie briljant goed lag bij de anderen, met name Will. Ricky kan ik nog niet echt een gevoel bij krijgen...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:21 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Aha oke. Vind je het beter dan met Jessie en The Script kerel?
Jawel, vorige week, weet niet meer wiequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:21 schreef Uccie het volgende:
Dit jaar geen hasbeens?
Maar wel familievans?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat Jessie briljant goed lag bij de anderen, met name Will. Ricky kan ik nog niet echt een gevoel bij krijgen...
vond ik ookquote:
maar de juries niet helaasquote:
quote:
Al de 2e keer vanavond...en dit is pas de 3e kandidaatquote:
Vorige 2 weken waren er ook goede zangers die niet door gingenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Al de 2e keer vanavond...en dit is pas de 3e kandidaat
Gaan ze nu voor de veilige 13 in dozijn, liggen goed bij het sms-volk-kandidaten?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorige 2 weken waren er ook goede zangers die niet door gingen
Waarschijnlijkquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaan ze nu voor de veilige 13 in dozijn, liggen goed bij het sms-volk-kandidaten?
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:28 schreef Cee het volgende:
Wacht, was dat nou een grap, van d'r nicht die Adele is?
Ik zit de AU-2013 serie te kijken en wat men in de UK afkeurt zou daar tot in de liveshows komen.. en in NL wel bij de laatste 8..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:25 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vorige 2 weken waren er ook goede zangers die niet door gingen
7/10quote:
quote:
ik vind het niet mooi, ik hou van naturelmeisjesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
gvd, vrouwen die met een markeerstift langs de ogen gaan en denken dat het mooi is
failquote:
will heeft niet gedruktquote:
Ricky ook niet.quote:
Tom ook, hij drukt bij alle plus sizesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Will hoort aan de stem hoe iemand eruit ziet. Net als BW.
Als deze doorgaat...dan vast heel goed en gaat niemand drukken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
Ben benieuwd hoe dat nichtje van Adele zingt..
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Will hoort aan de stem hoe iemand eruit ziet. Net als BW.
Dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:35 schreef Uccie het volgende:
I wanna be known for me....blaat dan niet 20x dat je nichtje Adele is
Nog steeds 7/10quote:
je bent geen babewatcherquote:
Iedereen scoort iedereen Anyquote:
ik had die vraag al eerder beantwoord, hij kent mijn smaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |