Henken op 8 februari, wie?quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Tnxquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef tombolafan het volgende: [..] op t gezichtje naast de quote klikken en dan komt dr sig ook in beeld
![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Murmeli het volgende:
I killed it again
(Zie mij mezelf belangrijk vinden)
Ja kloptquote:
Ik ben vóórquote:
Ik ben benieuwd, je weet maar nooit wanneer ik zoiets nodig ga hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja kloptWordt dit jaar op de markt gebracht. Ik ben sinds kort ambassadeur, ik heb de eerste Alinker in Duitsland
Maar de wereldpremière is in Nederland
Ditoquote:
Leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja kloptWordt dit jaar op de markt gebracht. Ik ben sinds kort ambassadeur, ik heb de eerste Alinker in Duitsland
Maar de wereldpremière is in Nederland
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nou, ik sowieso half februari![]()
Maar dat bedoelde je vast niet
We kunnen een keer een soort take-away-far-away-meet doen? Dat we alletwee afhalen en heel erg aan elkaar denken terwijl we het opeten?quote:
Romantisch!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We kunnen een keer een soort take-away-far-away-meet doen? Dat we alletwee afhalen en heel erg aan elkaar denken terwijl we het opeten?
Morantisch he? Ik zeg doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Romantisch!Samen op de bank!
Ja!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Binnenkort even een datum prikken dan
Mag ik ook meedoen met Sushi op de bankquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Binnenkort even een datum prikken dan
Jaaaaa... gezellig!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen met Sushi op de bank
Je moét zelfs!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Mag ik ook meedoen met Sushi op de bank
ik ook hoor...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga toch voor de echte Shabu, ik loop achter op jullie
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik liep net buiten met de hond en dacht eerst dat er een brandend vliegtuig neerstortte...
Maar toen leek het toch echt een ENORME (!!) vallende ster.
Dacht dat ik het mezelf bijna verbeeld had, zo groot en mooi, het leek wel een film.
Net op twitter gekeken en uit het hele land komen reacties van mensen die hem ook zagen![]()
Heb je ook snel wat gewenst?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik liep net buiten met de hond en dacht eerst dat er een brandend vliegtuig neerstortte...
Maar toen leek het toch echt een ENORME (!!) vallende ster.
Dacht dat ik het mezelf bijna verbeeld had, zo groot en mooi, het leek wel een film.
Net op twitter gekeken en uit het hele land komen reacties van mensen die hem ook zagen![]()
Ja!quote:
Met mooie kleuren lees ik op twitterquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Want het hoefde niet eens heel snel, hij duurde lang!
(Als in, een seconde of 4 wel)
Oh, ik dacht dat je er weer één zag, wilde al naar buiten rennenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was het meest bijzondere dat ik ooit heb gezien
Jammer dat ik het gemist hebquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:50 schreef indaha het volgende:
[..]
Jammer dat ik het gemist heb, ik hoop dat je wens uitkomt
Wow!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:57 schreef indaha het volgende:
Hier is hij te zien, wel redelijk ver weg vanuit een auto.
Mooi blauw
Oh wauw! ! Mooi zeg!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:57 schreef indaha het volgende:
Hier is hij te zien, wel redelijk ver weg vanuit een auto.
Mooi blauw
Gelukkig viel ie niet in je mond danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
Het leek echt wel een film/sprookje
Stond stil met mijn mond open, buiten...
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig viel ie niet in je mond dan
(Sorry, flauw...)
Te weinig zout in de soep denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:02 schreef Toekito het volgende:
[..]je bent weer lekker op dreef vandaag hé
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
Whehehe dan had ik dit niet meer kunnen typen.
was niks mis met soeppie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Te weinig zout in de soep denk ik
*jaloers*quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je me had zien staan, aan de grond genageld met mijn mond open, zou je idd denken dat ik dat ook heel even dachtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Klinkt heel bijzonder greys
Al zou ik echt even bang zijn dat mijn laatste uur geslagen had, geloof ik
Volgens mij heb je nog de primeur in WKN! Iedereen zit natuurlijk op zijn of haar zolderkamer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je me had zien staan, aan de grond genageld met mijn mond open, zou je idd denken dat ik dat ook heel even dacht
Fijn dat het goed was voor jullie en voor haar, wie weet is ze er nog wel evenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag bij de oma van IB trouwens een beetje over koetjes en kalfjes gepraat en niet heel bewust bewust afscheid genomen. Naja dat is verder misschien dan ook wel prima zo als zij het zo wil
En misschien zien we haar nog wel gewoon nog een keer
Dat lijkt me best moeilijk inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag bij de oma van IB trouwens een beetje over koetjes en kalfjes gepraat en niet heel bewust bewust afscheid genomen. Naja dat is verder misschien dan ook wel prima zo als zij het zo wil
En misschien zien we haar nog wel gewoon nog een keer
En dit jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:31 schreef Bamba het volgende:
Yashaahopelijk is oma nog een tijdje bij jullie
Oh, lekker dure verjaardag is dat zo idd, bah!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag in Groningen geweest, verjaardag van het broertje van D. Mochten we eerst 30 euro neerleggen voor de benzine, toen 20 voor een cadeautje en daarna hoorden we dat we het etentje zelf mochten betalen. Normaal betalen schoonouders dat, maar nu blijkbaar niet meer. I was not amused
Uiteindelijk heeft schoonmoeder alsnog betaalt en dat was maar goed ookAnders had ze dat even van te voren moeten zeggen, dan waren we nog in de gelegenheid geweest om niet te komen.
Daar heb ik zo'n hekel aan he... als je zeker wil weten dat ik nooit meer kom, moet je me zoiets flikkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag in Groningen geweest, verjaardag van het broertje van D. Mochten we eerst 30 euro neerleggen voor de benzine, toen 20 voor een cadeautje en daarna hoorden we dat we het etentje zelf mochten betalen (terwijl we voor dat etentje uitgenodigd waren). Normaal betalen schoonouders dat, maar nu blijkbaar niet meer. I was not amused
Uiteindelijk heeft schoonmoeder alsnog betaalt en dat was maar goed ookAnders had ze dat even van te voren moeten zeggen, dan waren we nog in de gelegenheid geweest om niet te komen.
Ja!! De 3 hoefde voor mij niet, ik hoef niet perse het nieuwste van het nieuwste, maar wilde wel graag een wat groter scherm omdat ik ook vaak YouTube, dus ik ben blijquote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan he... als je zeker wil weten dat ik nooit meer kom, moet je me zoiets flikken![]()
Dat is niet leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag in Groningen geweest, verjaardag van het broertje van D. Mochten we eerst 30 euro neerleggen voor de benzine, toen 20 voor een cadeautje en daarna hoorden we dat we het etentje zelf mochten betalen (terwijl we voor dat etentje uitgenodigd waren). Normaal betalen schoonouders dat, maar nu blijkbaar niet meer. I was not amused
quote:
Ik zou zelf bij de volgende "uitnodiging" mailen of ik het als een uitnodiging mag zien of als een voorstel om samen op eigen kosten iets te ondernemen ter ere van de verjaardag. En dat men, als het laatste het geval is, mijn aanwezigheid bij het etentje als cadeautje mag zien. Maar ik ben een bitchquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou inderdaadIk stond ook echt even met mijn oren te klapperen, maar 'omdat D. werkt konden we het nu wel zelf betalen'. Eh, we hebben net al ons geld uitgegeven aan een auto en we zijn uitgenodigd voor een etentje... Het is wel zo prettig om van te voren te weten dat je iets zelf moet betalen, dan hadden we besloten niet te gaan.
De volgende keer gaan we dat wel even vragen jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou zelf bij de volgende "uitnodiging" mailen of ik het als een uitnodiging mag zien of als een voorstel om samen op eigen kosten iets te ondernemen ter ere van de verjaardag. En dat men, als het laatste het geval is, mijn aanwezigheid bij het etentje als cadeautje mag zien. Maar ik ben een bitch![]()
De benzine en het kadootje mag je eigenlijk niet meetellen natuurlijk, ik bedoel, dat is normaal als je ergens heen gaat voor een verjaardag, dat heeft iedereenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Oognip het volgende:
Als het maar gewoon van tevoren duidelijk isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
De volgende keer gaan we dat wel even vragen ja
Ik ga met mijn verjaardag ook wel eens uiteten en vraag dan van te voren of mensen dat leuk vinden en het goed vinden dat ze voor hun eigen eten betalen. Werkt prima.
Krijgt ze wel pijnstilling ?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik heel eerlijk ben hoop ik voor oma dat het niet meer al te lang duurt. Nu heeft ze iig nog soort van haar waardigheid. En ze laat zich niet behandelen dus dat het ophoudt is toch wel zeker. Dan beter snel en zo pijnloos mogelijk
Naja, ik tel het ook niet echt mee, maar het was meer om aan te geven hoe zo'n duur dagje het dan was gewordenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De benzine en het kadootje mag je eigenlijk niet meetellen natuurlijk, ik bedoel, dat is normaal als je ergens heen gaat voor een verjaardag, dat heeft iedereen
Maar iemand uitnodigen voor een etentje is inderdaad anders dan 'zullen we anders dan met zijn allen ergens gaan eten'. Bij dat laatste weet je dat de kans groot is dat je zelf moet betalen, bij dat eerste niet
Dat dusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
De benzine en het kadootje mag je eigenlijk niet meetellen natuurlijk, ik bedoel, dat is normaal als je ergens heen gaat voor een verjaardag, dat heeft iedereen
Maar iemand uitnodigen voor een etentje is inderdaad anders dan 'zullen we anders dan met zijn allen ergens gaan eten'. Bij dat laatste weet je dat de kans groot is dat je zelf moet betalen, bij dat eerste niet
Drinkt ze nog wel? Eten doet ze niet meer toch?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ze maakte vanmiddag dus van niet, maar nu blijkt dus achteraf dat ze morfine heeft gehad en daar van was gaan hallucineren en het dus niet meer wil nemen. Verder zegt ze tegen ons ook dat ze niet echt pijn heeft maar is ook niet helemaal waar. Maar wat ik zeg, we zijn er een half uur/ drie kwartier geweest en het heeft misschien 2 minuten over haar ziekte gegaan en de rest over koetjes en kalfjes.
Dan waren we vast ook wel gegaan, maar hadden we denk ik minder geld uitgegeven voor een cadeautje.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus
Wel eens over het eten, dat mag wel van te voren verteld worden zodat je er op voor kan bereiden. Maar om dan niet te gaan als het om broers etc gaat vind ik dan ook wel ver gaan
Dat eerste schijnt bij mij schoonfamilie alleen bij hen zo te werken. Wij krijgen altijd te horen dat we zo ver weg wonen als er een verjaardag bij ons is (50km enkele reis). Maar voor ons is het minder ver rijden ofzo als wij naar hun toe moetenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter he, zo een groot scherm?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is niet leuk![]()
het is allemaal niet erg als ze maar van te voren laten weten wat de bedoeling is zodat je daar je besluit op kan baseren.
[..]![]()
![]()
Ik had eerst ook een klein scherm en nu een groter wat een vooruitgang is dat
Vandaag heeft ze iig een koekje en wat thee op waar wij bij waren. Weet verder niet of ze nog eet en drinkt, moet ik uitgaan op wat IB zijn moeder communiceert en soms blaast die wel een beetje hoog van de torenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Drinkt ze nog wel? Eten doet ze niet meer toch?
Trouwens, ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn broer kwam ook niet op de verjaardag van D. omdat het hem te veel geld zou kosten qua benzine. Dat snap ik wel, hij is ook maar een student, net als ik. Als we beiden zouden werken zou ik het een ander verhaal vinden, nu vond ik het wel te begrijpen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus
Wel eens over het eten, dat mag wel van te voren verteld worden zodat je er op voor kan bereiden. Maar om dan niet te gaan als het om broers etc gaat vind ik dan ook wel ver gaan
Daar heeft mijn schoonmoeder ook last vanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat eerste schijnt bij mij schoonfamilie alleen bij hen zo te werken. Wij krijgen altijd te horen dat we zo ver weg wonen als er een verjaardag bij ons is (50km enkele reis). Maar voor ons is het minder ver rijden ofzo als wij naar hun toe moeten
Hm, klinkt allemaal niet goed. Hoop voor haar dat het niet lang meer hoeft te duren, want het klinkt toch niet als een fijn leven zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Vandaag heeft ze iig een koekje en wat thee op waar wij bij waren. Weet verder niet of ze nog eet en drinkt, moet ik uitgaan op wat IB zijn moeder communiceert en soms blaast die wel een beetje hoog van de torenMaar goed, als ik zie hoe oma er uit zag met kerst, en nu 3-4 weken later is dat niet goed
echt heel veel afgevallen en ze was al niet dik.
Ja, student technisch gezien is het wel anders inderdaad. Wij zijn denk ik in onze laatste studentenjaren gewoon vrij "luxe" studenten geweest omdat IB gewoon een goed verdienende bijbaan had en ik opzich ook wel altijd veel werkte.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens, ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn broer kwam ook niet op de verjaardag van D. omdat het hem te veel geld zou kosten qua benzine. Dat snap ik wel, hij is ook maar een student, net als ik. Als we beiden zouden werken zou ik het een ander verhaal vinden, nu vond ik het wel te begrijpen.
Mijn vader ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar heeft mijn schoonmoeder ook last van
Heeft 'ie geen OV dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Trouwens, ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn broer kwam ook niet op de verjaardag van D. omdat het hem te veel geld zou kosten qua benzine. Dat snap ik wel, hij is ook maar een student, net als ik. Als we beiden zouden werken zou ik het een ander verhaal vinden, nu vond ik het wel te begrijpen.
Voor hem wel jaquote:Op zondag 19 januari 2014 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vader ookDaarom komt hij ook nooit hier heen, dat is veel te ver en te duur. Als wij naar hem gaan dan kost het natuurlijk een stuk minder
Echt he, hoe redeneren die mensen in hemelsnaam?quote:Op zondag 19 januari 2014 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn vader ookDaarom komt hij ook nooit hier heen, dat is veel te ver en te duur. Als wij naar hem gaan dan kost het natuurlijk een stuk minder
Geen OV nee, daar studeert hij te lang voorquote:Op zondag 19 januari 2014 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heeft 'ie geen OV dan?
Ook irritant zijn de "uitnodigingen" waaruit niet precies blijkt wat de bedoeling is, qua geld. Dan staat er wel een cadeauidee, maar geen duidelijke uitnodiging. En dan wil ik niet bekend staan als gierige bitch, dus dan durf ik het niet te vragen en meestal eindigt het ermee dat ik dan maar niet ga
Hoe is het mogelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 00:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Geen OV nee, daar studeert hij te lang voor
Echt?? 50 km is ver weg?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat eerste schijnt bij mij schoonfamilie alleen bij hen zo te werken. Wij krijgen altijd te horen dat we zo ver weg wonen als er een verjaardag bij ons is (50km enkele reis). Maar voor ons is het minder ver rijden ofzo als wij naar hun toe moeten
Je kan over zo'n klein stukje heeeeeel lang onderweg zijn hoor. Daar kwamen wij achter toen mijn ouders in al hun slimmigheid de auto wegdeden. Whop, een uur of drie onderweg, van deur tot deurquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 00:15 schreef Bamba het volgende:
Greys, dit al gelezen?
http://mobiel.nu.nl/algem(...)jnlijk-rotsblok.html
Ik woon op 115 km van bij vrienden en familie, met familie geldt het niet, met vrienden wel. Dus ga ik ook veel selectiever om met uitnodigingen. Als ze niet de moeite willen nemen mijn kant op te komen doe ik het andersom ook niet meer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
quote:
afstanden vind ik zelf relatief, maar het moet niet zo zijn dat ik altijd die kant op kan rijden en nooit iemand hier zie. Daar heb ik een hekel aan. Zijn ook uitzonderingen, van iemand zonder auto verwacht ik het dan weer niet, maar die doet het juist weer wel.quote:
dus dat! Zeer herkenbaar.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:04 schreef Adnap het volgende:
[..]
afstanden vind ik zelf relatief, maar het moet niet zo zijn dat ik altijd die kant op kan rijden en nooit iemand hier zie. Daar heb ik een hekel aan. Zijn ook uitzonderingen, van iemand zonder auto verwacht ik het dan weer niet, maar die doet het juist weer wel.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 19 januari 2014 10:04 schreef Adnap het volgende:
[..]
afstanden vind ik zelf relatief, maar het moet niet zo zijn dat ik altijd die kant op kan rijden en nooit iemand hier zie. Daar heb ik een hekel aan. Zijn ook uitzonderingen, van iemand zonder auto verwacht ik het dan weer niet, maar die doet het juist weer wel.
Ben ik ook bang voorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik ben bang als ze hem op een kruk met een gitaar naast Ilse gaan zetten (wat dus gaat gebeuren...) dat dáár dus weinig van overblijft, van dat geile podiumbeest
jij woont nog minder ver weg dan familiequote:Op zondag 19 januari 2014 10:10 schreef Rewimo het volgende:
Yasha, fijn dat het "meeviel" bij oma. Ik hoop voor haar dat het snel en pijnloos afloopt, al blijft het natuurlijk verdrietig voor de familie.
Qwea, van harte gefeliciteerd! [ afbeelding ]
Wij wonen ook "zo ver weg"Omgekeerd woont iedereen die dat zegt natuurlijk minder ver bij ons vandaan
En dan word je selectief inderdaad.
Toen ik vanuit Haarlem "helemaal naar Duitsland" verhuisde waren mensen dan ook erg verbaasd om te horen dat Maastricht verder rijden isquote:Op zondag 19 januari 2014 10:49 schreef Adnap het volgende:
jij woont nog minder ver weg dan familiedie vinden zeeland -polder zo ver
quote:Op zondag 19 januari 2014 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Toen ik vanuit Haarlem "helemaal naar Duitsland" verhuisde waren mensen dan ook erg verbaasd om te horen dat Maastricht verder rijden is
Conclusie: jij woont niet ver wegquote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef indaha het volgende:
Wat een aanstellers allemaal, ik reis verdorie 160 km heen om even sushi te eten of te sjoelen en dan ook weer 160 terug
dat waardeer ik.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef indaha het volgende:
Wat een aanstellers allemaal, ik reis verdorie 160 km heen om even sushi te eten of te sjoelen en dan ook weer 160 terug
jaquote:Op zondag 19 januari 2014 11:32 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb in Maastricht gewoond en ging elke week op en neer voor de reptetitie in Weird. Dat vond men vreemd 'want het was zo ver weg'. Nee, wonen in Weird en elke dag op en neer naar Maastricht voor je werk, dat is logischer.
Ik heb hem al op facebook gezien, echt geweldigquote:Op zondag 19 januari 2014 11:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Goeiemorgen!
Qwea gefeliciteerd!![]()
Even iets delen voor de fotoliefhebbers hier, kwam ik net op Facebook tegen. Russische mevrouw die op een boerderij woont en daar foto's maakt van haar kinderen en de dieren. Echt schitterende en hele sfeervolle foto's, mooi om daar de zondag mee te beginnen. Linkje. En een paar voorbeeldjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier haar Flickr pagina trouwens.
ik kom helemaal uit Belgie om te Henkenquote:Op zondag 19 januari 2014 11:12 schreef indaha het volgende:
Echt?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:55 schreef Toekito het volgende:
2de aflevering Heer en Meester is net zo'n drama ala de eerste. Kortom voortaan maar sporten op zaterdagavond.
heb na 7 min mn tel gepakt en ben gaan FOK!ken. En dat ondanks Anna Stijver.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Echt?
Dan hoef ik niet meer te kijken.
#eensquote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef IrishBastard het volgende:
Het punt over het etentje is overigens wel volkomen belachelijkIk zou ter plaatse nog opgestapt zijn denk ik
Sodemieter even op met een uitnodiging en dan zelf laten betalen
helemaal eens, stel je ook nog eens voor dat je met je kinderen gaat... een beetje uit eten is snel iets van 25,- pp, kan ik de rest van de week geen boodschappen doenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:27 schreef IrishBastard het volgende:
Het punt over het etentje is overigens wel volkomen belachelijkIk zou ter plaatse nog opgestapt zijn denk ik
Sodemieter even op met een uitnodiging en dan zelf laten betalen
Hoe vers is het?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net sinasappel banaan drink gekocht bij de ah, van die versgerste. Maar het smaakt niet naar sinasappel en niet naar banaanzit ook iedere keer een beetje een prikkerig smaakje aan. Erg vreeeemd.
Wat is de houdbaarheidsdatum? Je kunt hem sowieso terugbrengen als je er niet tevreden over bent he?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb net sinasappel banaan drink gekocht bij de ah, van die versgerste. Maar het smaakt niet naar sinasappel en niet naar banaanzit ook iedere keer een beetje een prikkerig smaakje aan. Erg vreeeemd.
ik zou even IB terugsturen en goeie laten halen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:59 schreef Toekito het volgende:
ik zou even IB terugsturen en goeie laten halen.
Die mensen hebben een OV dus vandaar dat ik dat zeiquote:Op zondag 19 januari 2014 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
Wij doen met broers sowieso geen cadeautjes meer, hele gezeik van iedere keer een tientje of 20 euro heen en weer schuiven
Het gaat mij er om dat mensen langs komen en ik het leuk vind om ze even te zien. Los daarvan is het naar iedereen inderdaad 5 kwartier rijden, waar ik helemaal geen probleem mee heb, maar dat doe je meestal niet op je gewone werkdag 's avonds nog even. Dus dan zijn dit soort momenten altijd wel gezellig
Verder is het natuurlijk altijd een beetje krom om te redeneren vanuit wat een reis kost: als de mensen ook weer naar jou toe komen is dat toch geen probleem
En als je auto te duur is, dan pak je het OV, of je had een andere brandstof/zuiniger auto moeten kiezen als je genoeg kilometers maakt
Dan hebben zij mooi mazzelquote:Op zondag 19 januari 2014 14:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die mensen hebben een OV dus vandaar dat ik dat zei
quote:Op zondag 19 januari 2014 14:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Als wij vrienden uitnodigen en daarmee uit eten gaan splitten we de rekening altijd en in de kroeg ook.
Is niet meer dan normaal vind ik
En als we bijv. bij m'n zusje op verjaardag zijn en ze oppert om nog ff met z'n allen ergens te eten, dan splitten we ook.
Nodigt ze ons echter uit voor een feestje in een restaurant of eetcafé, dan ga ik er van uit dat zij betaalt.
Nou gaan wij daar ook niet zo snel failliet aan, maar toen wij net samenwoonden en ik nog studeerde kon dat idd betekenen dat we de rest van de maand het niet ruim hadden.
Mooiquote:Op zondag 19 januari 2014 14:22 schreef Toekito het volgende:
K haal net het geboortekaartje van mijn nichtje uit de brievenbus, ze haar 2de naam is van mijn overleden tante
Je kan ook een tv naast - tegenover - je bureau hebben staan en tijdens het fokken af en toe een blik op het tv-scherm werpen.quote:
Ja had gekund. Heb ik echter niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 17:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je kan ook een tv naast - tegenover - je bureau hebben staan en tijdens het fokken af en toe een blik op het tv-scherm werpen.
nope want ga woensdag al met murmel bij Henk eten en ik blijf dan Fey kijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 17:27 schreef Greys het volgende:
Ik zie net dat er mensen gaan sjoelen morgenavond, maar dat zijn geen sjoelers maar buitenzitters
Zijn er hier nog mensen die ook écht willen sjoelen? Anders ga ik niet morgen
quote:Op zondag 19 januari 2014 18:30 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Meteoriet gisteren ook gezien, precies zoals in het filmpje want we reden op dezelfde weg![]()
Even nog wat meer teruglezen.
Ik probeer vanavond te kijken, maar weet niet of ik het qua tijd ga redden.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef Toekito het volgende:
Nog iemand hier die BzV kijkt of iedereen die keek al afgehaakt?
Ik ga zo ook kijkenquote:Op zondag 19 januari 2014 19:36 schreef Toekito het volgende:
Nog iemand hier die BzV kijkt of iedereen die keek al afgehaakt?
Me too.quote:
Keukenmeidenroman.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb het plan opgevat om 'eens lekker op de bank te gaan zitten met een boek', maar ik heb geen idee wat ik zou moeten lezen
De gelukkige huisvrouw..quote:Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ik heb het plan opgevat om 'eens lekker op de bank te gaan zitten met een boek', maar ik heb geen idee wat ik zou moeten lezen
vechtlust van Fernando Ricksen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
De Aardkinderen, kan je wel een flink avondje mee vooruit.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, met alle delen zekerquote:Op zondag 19 januari 2014 20:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
De Aardkinderen, kan je wel een flink avondje mee vooruit.
Meeste mensen die ik ken vinden 'in de ban van de ring' al "te dik om te lezen"quote:
aardkinderen las ik op mn 13e alquote:Op zondag 19 januari 2014 20:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meeste mensen die ik ken vinden 'in de ban van de ring' al "te dik om te lezen"![]()
Kom ik met zo'n verhaal aanzetten
En waarom niet gedaan?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
aardkinderen las ik op mn 13e al
Wilde altijd mn dochter Ayla noemen
Waarom niet Islayquote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoorde van dat principe van Yashi, echt geniaalquote:Op zondag 19 januari 2014 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En waarom niet gedaan?
Vriend wilde per se van het weekend al verstop Nijntje kopen. Dus het hele weekend hoor ik al waar Nijntje verstopt ligt. Ze verraad het zelf meteen
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:37 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Waarom niet Islay
Het is A Game of Thrones geworden, vergezeld door een glaasje Islay, in de vorm van Caol Ila
Zal voor mij rond mn 14e zijn geweest dat ik ze voor het eerst las, zonder deel 6 dan natuurlijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is nog wel een romannetje genaamd 'Beestachtig Verlangen' dat door F&F-SCers is geschrevenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
Stuur maar een kopietjequote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nog wel een romannetje genaamd 'Beestachtig Verlangen' dat door F&F-SCers is geschreven
Hij moest zelfs mee naar oma.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik hoorde van dat principe van Yashi, echt geniaal
Die wil ik ook nog steeds lezen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is nog wel een romannetje genaamd 'Beestachtig Verlangen' dat door F&F-SCers is geschreven
Thea Beckman was "kinderen van moeder aarde", vond ik vroeger ook een mooie reeks.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:45 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hij moest zelfs mee naar oma.
Volgens mij vond ik aardkinderen niet zo leuk. Van Thea Beckman toch? Ik kwam er maar moeizaam doorheen terwijl ik echt heel veel las. Oa reis door de nacht van Anne de vries ook een dik boek.
Is die nou nooit uitgegeven?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Idem!quote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zal voor mij rond mn 14e zijn geweest dat ik ze voor het eerst las, zonder deel 6 dan natuurlijk.
Ben er al 3 keer doorheen.
Mijn tweede fles was een Laphroig 10, zes jaar terugquote:Op zondag 19 januari 2014 20:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
D. ook. Ik heb hem laatst een fles Laphroaic gegeven. Schijnt goddelijk te zijn
quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Idem!![]()
Alleen dat deel waarin Ayla en Jonalar naar zijn stam reisden en alleen maar seks hadden in alle standjes bladerde ik sneller door. Het werd een beetje saai.
Volgens mij is er ergens een wiki. Tomboooo!?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is die nou nooit uitgegeven?
En zo niet, waar zou iemand deze dan eventueel kunnen lezen?
Dat had ik juist met 'de mammoetjagers' (deel 3) waar ze er twee aan het jongleren was.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Idem!![]()
Alleen dat deel waarin Ayla en Jonalar naar zijn stam reisden en alleen maar seks hadden in alle standjes bladerde ik sneller door. Het werd een beetje saai.
Dan ben ik daar nooit aanbegonnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Thea Beckman was "kinderen van moeder aarde", vond ik vroeger ook een mooie reeks.
Aardkinderen zijn deze.
Mag jij hem voor me lezen.quote:
Die hebben we hier staan, quarter caskquote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mijn tweede fles was een Laphroig 10, zes jaar terugHeb hier ook de quarter cask staan, die is nog even wat meer uitgesproken
Die Caol Ila die ik nu drink is ook een Islay, maar weer net even anders
Verder staat hier in het kader van peated nog een BenRiach Curiositas Peated, die is ook wel leuk. En een Talisker, die ook wat rokerig is
En dan noem je de kat Sophie daar is weinig Iers aan.quote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef IrishBastard het volgende:
En mijn kinderen moeten een Ierse naam, dus Ayla past wel
U is IerlandManiac?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef IrishBastard het volgende:
En mijn kinderenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:51 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wilde eigenlijk als ik later ooit een dochter zou krijgen haar Sophia noemen, maar dat kreeg ik er niet doorheen gedrukt. Dus dan maar bij de katquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En dan noem je de kat Sophie daar is weinig Iers aan.
Hoe je geen stem meer overquote:
Geen silent polonaise?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Feestje gehad vandaag.
4 polonaises, ooms met accordeon en mondharmonica, karaoke met wisselend succes, moonwalkers, de echte neppe Beppie Kraft (google maar), mini hamburgerts, friet in tuitzakjes, wraps, sateetjes, SJOELEN etc.
Dat krijg je als je neef die Down heeft 40 wordt.![]()
Over twee jaar wordt een andere neef met dit syndroom 50, hij was er ook en zag het volgens mij wel zitten.
Hou je geen stem meer overquote:
Nee, je kunt niet alles hebben.quote:
Ik heb niet per se een beste, heb best wat verschillende staan, en het is gewoon bui afhankelijkquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die hebben we hier staan, quarter cask(
hoe krijg je het weg).
Wat vind je de beste whisky? Kan ik binnenkort weer een nieuwe fles kopen
Dat is toch mijn kind nietquote:Op zondag 19 januari 2014 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
En dan noem je de kat Sophie daar is weinig Iers aan.
quote:
quote:
Wow, jij Edit gewoon keihard om mijn post heen.quote:
klinkt gezelligquote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Feestje gehad vandaag.
4 polonaises, ooms met accordeon en mondharmonica, karaoke met wisselend succes, moonwalkers, de echte neppe Beppie Kraft (google maar), mini hamburgerts, friet in tuitzakjes, wraps, sateetjes, SJOELEN etc.
Over twee jaar wordt een andere neef met dit syndroom 50, hij was er ook en zag het volgens mij wel zitten.![]()
Vetquote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Feestje gehad vandaag.
Over twee jaar wordt een andere neef met dit syndroom 50, hij was er ook en zag het volgens mij wel zitten.![]()
Ik wist niet dat ik het in me hadquote:Op zondag 19 januari 2014 20:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow, jij Edit gewoon keihard om mijn post heen.![]()
aha vandaar.quote:
Praat jij niet op die manier tegen haar?quote:
Mijn god, what did I startquote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het helemaal cool dat IB en ik hetzelfde denken over die naam. Kwamen ook spelling Eila tegen. Ook tofNaja voorlopig willen we allebei echt nog geen kindjes maar ik vraag me wel af of ik dit ergens op moet schrijven ofzo
of mezelf een mailtje moet sturen. Want vraag me af of je dit over tig jaar nog weet
Jullie wel hèquote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Praat jij niet op die manier tegen haar?"Zal papa even je brokjes bijvullen en daarna even lekker met je spelen?"
En als je het dan over Yasha hebt zeg je toch wel 'mama'?
Moet ik hierbij denken wat ik erbij denk?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:05 schreef Oognip het volgende:
IB, ik kwam gister het broertje van die vlees-zwaardgevechten tegen
Als het de naam is dan is die dat over tig jaar vast ook nog. Het is maar goed dat ik de naam die ik al jonge f_r aan mijn toekomstige dochter wilde geven nu niets meer vind.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het helemaal cool dat IB en ik hetzelfde denken over die naam. Kwamen ook spelling Eila tegen. Ook tofNaja voorlopig willen we allebei echt nog geen kindjes maar ik vraag me wel af of ik dit ergens op moet schrijven ofzo
of mezelf een mailtje moet sturen. Want vraag me af of je dit over tig jaar nog weet
Ik ookquote:Op zondag 19 januari 2014 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik noem IB altijd baasje ten opzichte van Sophie. Mezelf soms wel eens mama
Dat gok ik ook.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Toekito het volgende:
Mijn kind (mocht het zo ver komen) heeft wat mij betreft al namen. Maar ik ben tegen die tijd vast niet de enige die er over beslissen zal.
Voor jou is het wel lastig om het in je eentje te doen jaquote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Toekito het volgende:
Mijn kind (mocht het zo ver komen) heeft wat mij betreft al namen. Maar ik ben tegen die tijd vast niet de enige die er over beslissen zal.
Roos en het avontuur met de staafmixer?quote:Op zondag 19 januari 2014 20:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Over jou zou wel een keukenmeidenroman geschreven kunnen worden hè
Lekker kloppenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Roos en het avontuur met de staafmixer?
Jaquote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet ik hierbij denken wat ik erbij denk?
Ik blijf ze ook lezenquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zal voor mij rond mn 14e zijn geweest dat ik ze voor het eerst las, zonder deel 6 dan natuurlijk.
Mijn naam was snel beslist. Mn moeder kwam hem tegen in een boek, stelde het aan mn vader voor en die was het er direct mee eens.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:12 schreef Toekito het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Gezellig hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 20:54 schreef Cat22 het volgende:
Feestje gehad vandaag.
Ja las pas dat adoptie niet kan met mijn salaris.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Voor jou is het wel lastig om het in je eentje te doen ja
Serieus?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ja las pas dat adoptie niet kan met mijn salaris.
Rogerquote:Op zondag 19 januari 2014 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Draagmoeder kan ook nog toek.
Roger Julia is een mooie naam. Kreeg hem er hier niet door, maar wat is jouw naam?
CAT klinkt erg gezellig en je hebt nog wat in het vooruitzicht.
Jij heet toch ook gewoon ferrari!?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:25 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik dacht het al. Maar tien dacht ik mwah bijna niemand gebruikt zijn echte naam toch.
Al je haren?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja hoor en mijn haren zijn rood.
TMIquote:
Ik denk dat ze het over haar wimpers heeft.quote:
Geeft niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Tja daar kom jij niet achter gok ik.
5 kwam ook later toch? De zussen van mn moeder vonden t belachelijk dat ze me ze liet lezen terwijl ik nog zo jong wasquote:Op zondag 19 januari 2014 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
jonDalarquote:Op zondag 19 januari 2014 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Idem!![]()
ja serieus.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:23 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Serieus?
Verder natuurlijk gewoon een vriendin krijgen, dat scheelt
Ja idd, deel 5 kwam ook pas in 2002 uit.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
5 kwam ook later toch? De zussen van mn moeder vonden t belachelijk dat ze me ze liet lezen terwijl ik nog zo jong was
Ik lees ze al vanaf het begin, dus het was elke keer gruwelijk lang wachten voor er weer een volgend deel kwamquote:Op zondag 19 januari 2014 21:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja idd, deel 5 kwam ook pas in 2002 uit.
Ik wou net zeggen, ik had dat stiekem nog wel als optie gezien voor Sac.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Draagmoeder kan ook nog toek.
Roger Julia is een mooie naam. Kreeg hem er hier niet door, maar wat is jouw naam?
CAT klinkt erg gezellig en je hebt nog wat in het vooruitzicht.
En dat is?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:08 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als het de naam is dan is die dat over tig jaar vast ook nog. Het is maar goed dat ik de naam die ik al jonge f_r aan mijn toekomstige dochter wilde geven nu niets meer vind.
nee vertel eens?quote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Voor ik mezelf onsterfelijk belachelijk maak door de link te sturen: jullie weten wat voor verhaal beestachtig verlangen is he
eh nee dan laat ik het wel gewoonquote:
Echt niet, en je kunt soms nog wel zo'n schatje zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja serieus.
Ik zoek maar val niet in de smaak
Ik heb er eens een woord of 2 over mogen horen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef tombolafan het volgende:
Voor ik mezelf onsterfelijk belachelijk maak door de link te sturen: jullie weten wat voor verhaal beestachtig verlangen is he
Je moet ook niet zoekenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja serieus.
Ik zoek maar val niet in de smaak
ben ik ook mee gestopt na laatste blauwtje vorig jaar.quote:
Laat maar door komenquote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef tombolafan het volgende:
vroeg het uit interesse.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee dan laat ik het wel gewoon
Ik had hem op het lijstje staan maar vriend was heel stellig s. Werd het. Ik had bij e. Iets meer in te brengen qua naam. Hij heeft haar 3e naam genomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik had dat stiekem nog wel als optie gezien voor Sac.
[..]
En dat is?
net als dat ghoti fish isquote:
Ah toe.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh nee dan laat ik het wel gewoon
Ja, stomme hollandersquote:Op zondag 19 januari 2014 21:37 schreef tombolafan het volgende:
Eila gaat vast ook wel verkeerd uitgesproken worden yasha maar wel leuk!
quote:Op zondag 19 januari 2014 21:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah toe.![]()
En als je geen linkjes wilt sturen kun je het ook gewoon in zijn geheel hier in het topic copy-pasten.![]()
Zijn ze ook een serie van aan het maken nu. Jamiequote:Op zondag 19 januari 2014 21:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik lees ze al vanaf het begin, dus het was elke keer gruwelijk lang wachten voor er weer een volgend deel kwam
Andere goeie serie: De Reiziger, van Diana Gabaldon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |