abonnement Unibet Coolblue
pi_135661315
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag in Groningen geweest, verjaardag van het broertje van D. Mochten we eerst 30 euro neerleggen voor de benzine, toen 20 voor een cadeautje en daarna hoorden we dat we het etentje zelf mochten betalen (terwijl we voor dat etentje uitgenodigd waren). Normaal betalen schoonouders dat, maar nu blijkbaar niet meer. I was not amused :+
Uiteindelijk heeft schoonmoeder alsnog betaalt en dat was maar goed ook :@ Anders had ze dat even van te voren moeten zeggen, dan waren we nog in de gelegenheid geweest om niet te komen.
Dat is niet leuk :N :N het is allemaal niet erg als ze maar van te voren laten weten wat de bedoeling is zodat je daar je besluit op kan baseren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:32 schreef Bamba het volgende:
Ik ben zo blij met mn nieuwe telefoon *O* :@
*O* *O*

Ik had eerst ook een klein scherm en nu een groter wat een vooruitgang is dat :Y
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  † In Memoriam † zaterdag 18 januari 2014 @ 23:43:27 #77
43556 miss_dynastie
pi_135661336
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef Oognip het volgende:

[..]

Nou inderdaad :@ Ik stond ook echt even met mijn oren te klapperen, maar 'omdat D. werkt konden we het nu wel zelf betalen'. Eh, we hebben net al ons geld uitgegeven aan een auto en we zijn uitgenodigd voor een etentje... Het is wel zo prettig om van te voren te weten dat je iets zelf moet betalen, dan hadden we besloten niet te gaan.
Ik zou zelf bij de volgende "uitnodiging" mailen of ik het als een uitnodiging mag zien of als een voorstel om samen op eigen kosten iets te ondernemen ter ere van de verjaardag. En dat men, als het laatste het geval is, mijn aanwezigheid bij het etentje als cadeautje mag zien. Maar ik ben een bitch :') :@
pi_135661431
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:43 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zou zelf bij de volgende "uitnodiging" mailen of ik het als een uitnodiging mag zien of als een voorstel om samen op eigen kosten iets te ondernemen ter ere van de verjaardag. En dat men, als het laatste het geval is, mijn aanwezigheid bij het etentje als cadeautje mag zien. Maar ik ben een bitch :') :@
De volgende keer gaan we dat wel even vragen ja _O-
Ik ga met mijn verjaardag ook wel eens uiteten en vraag dan van te voren of mensen dat leuk vinden en het goed vinden dat ze voor hun eigen eten betalen. Werkt prima.
pi_135661450
Als ik heel eerlijk ben hoop ik voor oma dat het niet meer al te lang duurt. Nu heeft ze iig nog soort van haar waardigheid. En ze laat zich niet behandelen dus dat het ophoudt is toch wel zeker. Dan beter snel en zo pijnloos mogelijk :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 18 januari 2014 @ 23:48:01 #80
163650 Greys
pi_135661493
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag in Groningen geweest, verjaardag van het broertje van D. Mochten we eerst 30 euro neerleggen voor de benzine, toen 20 voor een cadeautje en daarna hoorden we dat we het etentje zelf mochten betalen (terwijl we voor dat etentje uitgenodigd waren). Normaal betalen schoonouders dat, maar nu blijkbaar niet meer. I was not amused :+
Uiteindelijk heeft schoonmoeder alsnog betaalt en dat was maar goed ook :@ Anders had ze dat even van te voren moeten zeggen, dan waren we nog in de gelegenheid geweest om niet te komen.
De benzine en het kadootje mag je eigenlijk niet meetellen natuurlijk, ik bedoel, dat is normaal als je ergens heen gaat voor een verjaardag, dat heeft iedereen :@
Maar iemand uitnodigen voor een etentje is inderdaad anders dan 'zullen we anders dan met zijn allen ergens gaan eten'. Bij dat laatste weet je dat de kans groot is dat je zelf moet betalen, bij dat eerste niet :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_135661498
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef Oognip het volgende:

[..]

De volgende keer gaan we dat wel even vragen ja _O-
Ik ga met mijn verjaardag ook wel eens uiteten en vraag dan van te voren of mensen dat leuk vinden en het goed vinden dat ze voor hun eigen eten betalen. Werkt prima.
Als het maar gewoon van tevoren duidelijk is ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik heel eerlijk ben hoop ik voor oma dat het niet meer al te lang duurt. Nu heeft ze iig nog soort van haar waardigheid. En ze laat zich niet behandelen dus dat het ophoudt is toch wel zeker. Dan beter snel en zo pijnloos mogelijk :)
Krijgt ze wel pijnstilling ?
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135661568
Nou ze maakte vanmiddag dus van niet, maar nu blijkt dus achteraf dat ze morfine heeft gehad en daar van was gaan hallucineren en het dus niet meer wil nemen. Verder zegt ze tegen ons ook dat ze niet echt pijn heeft maar is ook niet helemaal waar. Maar wat ik zeg, we zijn er een half uur/ drie kwartier geweest en het heeft misschien 2 minuten over haar ziekte gegaan en de rest over koetjes en kalfjes.
pi_135661601
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

De benzine en het kadootje mag je eigenlijk niet meetellen natuurlijk, ik bedoel, dat is normaal als je ergens heen gaat voor een verjaardag, dat heeft iedereen :@
Maar iemand uitnodigen voor een etentje is inderdaad anders dan 'zullen we anders dan met zijn allen ergens gaan eten'. Bij dat laatste weet je dat de kans groot is dat je zelf moet betalen, bij dat eerste niet :D
Naja, ik tel het ook niet echt mee, maar het was meer om aan te geven hoe zo'n duur dagje het dan was geworden :D
pi_135661615
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

De benzine en het kadootje mag je eigenlijk niet meetellen natuurlijk, ik bedoel, dat is normaal als je ergens heen gaat voor een verjaardag, dat heeft iedereen :@
Maar iemand uitnodigen voor een etentje is inderdaad anders dan 'zullen we anders dan met zijn allen ergens gaan eten'. Bij dat laatste weet je dat de kans groot is dat je zelf moet betalen, bij dat eerste niet :D
Dat dus :)

Wel eens over het eten, dat mag wel van te voren verteld worden zodat je er op voor kan bereiden. Maar om dan niet te gaan als het om broers etc gaat vind ik dan ook wel ver gaan :X
pi_135661619
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou ze maakte vanmiddag dus van niet, maar nu blijkt dus achteraf dat ze morfine heeft gehad en daar van was gaan hallucineren en het dus niet meer wil nemen. Verder zegt ze tegen ons ook dat ze niet echt pijn heeft maar is ook niet helemaal waar. Maar wat ik zeg, we zijn er een half uur/ drie kwartier geweest en het heeft misschien 2 minuten over haar ziekte gegaan en de rest over koetjes en kalfjes.
Drinkt ze nog wel? Eten doet ze niet meer toch?
pi_135661650
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat dus :)

Wel eens over het eten, dat mag wel van te voren verteld worden zodat je er op voor kan bereiden. Maar om dan niet te gaan als het om broers etc gaat vind ik dan ook wel ver gaan :X
Dan waren we vast ook wel gegaan, maar hadden we denk ik minder geld uitgegeven voor een cadeautje.
pi_135661685
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:48 schreef Greys het volgende:

[..]

De benzine en het kadootje mag je eigenlijk niet meetellen natuurlijk, ik bedoel, dat is normaal als je ergens heen gaat voor een verjaardag, dat heeft iedereen :@
Maar iemand uitnodigen voor een etentje is inderdaad anders dan 'zullen we anders dan met zijn allen ergens gaan eten'. Bij dat laatste weet je dat de kans groot is dat je zelf moet betalen, bij dat eerste niet :D
Dat eerste schijnt bij mij schoonfamilie alleen bij hen zo te werken. Wij krijgen altijd te horen dat we zo ver weg wonen als er een verjaardag bij ons is (50km enkele reis). Maar voor ons is het minder ver rijden ofzo als wij naar hun toe moeten :')
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135661768
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:42 schreef indaha het volgende:

[..]

Dat is niet leuk :N :N het is allemaal niet erg als ze maar van te voren laten weten wat de bedoeling is zodat je daar je besluit op kan baseren.

[..]

*O* *O*

Ik had eerst ook een klein scherm en nu een groter wat een vooruitgang is dat :Y
Beter he, zo een groot scherm? O+
And so the lion fell in love with the lamb
pi_135661879
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:51 schreef Oognip het volgende:

[..]

Drinkt ze nog wel? Eten doet ze niet meer toch?
Vandaag heeft ze iig een koekje en wat thee op waar wij bij waren. Weet verder niet of ze nog eet en drinkt, moet ik uitgaan op wat IB zijn moeder communiceert en soms blaast die wel een beetje hoog van de toren :X Maar goed, als ik zie hoe oma er uit zag met kerst, en nu 3-4 weken later is dat niet goed :N echt heel veel afgevallen en ze was al niet dik.
pi_135661907
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:51 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Dat dus :)

Wel eens over het eten, dat mag wel van te voren verteld worden zodat je er op voor kan bereiden. Maar om dan niet te gaan als het om broers etc gaat vind ik dan ook wel ver gaan :X
Trouwens, ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn broer kwam ook niet op de verjaardag van D. omdat het hem te veel geld zou kosten qua benzine. Dat snap ik wel, hij is ook maar een student, net als ik. Als we beiden zouden werken zou ik het een ander verhaal vinden, nu vond ik het wel te begrijpen.
pi_135661913
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:52 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dat eerste schijnt bij mij schoonfamilie alleen bij hen zo te werken. Wij krijgen altijd te horen dat we zo ver weg wonen als er een verjaardag bij ons is (50km enkele reis). Maar voor ons is het minder ver rijden ofzo als wij naar hun toe moeten :')
Daar heeft mijn schoonmoeder ook last van :P
pi_135661940
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:57 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Vandaag heeft ze iig een koekje en wat thee op waar wij bij waren. Weet verder niet of ze nog eet en drinkt, moet ik uitgaan op wat IB zijn moeder communiceert en soms blaast die wel een beetje hoog van de toren :X Maar goed, als ik zie hoe oma er uit zag met kerst, en nu 3-4 weken later is dat niet goed :N echt heel veel afgevallen en ze was al niet dik.
Hm, klinkt allemaal niet goed. Hoop voor haar dat het niet lang meer hoeft te duren, want het klinkt toch niet als een fijn leven zo.
pi_135661966
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Trouwens, ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn broer kwam ook niet op de verjaardag van D. omdat het hem te veel geld zou kosten qua benzine. Dat snap ik wel, hij is ook maar een student, net als ik. Als we beiden zouden werken zou ik het een ander verhaal vinden, nu vond ik het wel te begrijpen.
Ja, student technisch gezien is het wel anders inderdaad. Wij zijn denk ik in onze laatste studentenjaren gewoon vrij "luxe" studenten geweest omdat IB gewoon een goed verdienende bijbaan had en ik opzich ook wel altijd veel werkte.
pi_135661967
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Daar heeft mijn schoonmoeder ook last van :P
Mijn vader ook _O- Daarom komt hij ook nooit hier heen, dat is veel te ver en te duur. Als wij naar hem gaan dan kost het natuurlijk een stuk minder :')
pi_135661998
Qwea van harte gefeliciteerd :* *O* *O* *O*

Zo nu kan ik naar bed :P :W
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_135662011
Van harte Q *O*
pi_135662024
Gefeliciteerd Qwea *O*
  † In Memoriam † zondag 19 januari 2014 @ 00:01:46 #98
43556 miss_dynastie
pi_135662031
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 23:58 schreef Oognip het volgende:

[..]

Trouwens, ben ik het niet helemaal mee eens. Mijn broer kwam ook niet op de verjaardag van D. omdat het hem te veel geld zou kosten qua benzine. Dat snap ik wel, hij is ook maar een student, net als ik. Als we beiden zouden werken zou ik het een ander verhaal vinden, nu vond ik het wel te begrijpen.
Heeft 'ie geen OV dan?

Ook irritant zijn de "uitnodigingen" waaruit niet precies blijkt wat de bedoeling is, qua geld. Dan staat er wel een cadeauidee, maar geen duidelijke uitnodiging. En dan wil ik niet bekend staan als gierige bitch, dus dan durf ik het niet te vragen en meestal eindigt het ermee dat ik dan maar niet ga _O-
  † In Memoriam † zondag 19 januari 2014 @ 00:02:15 #99
43556 miss_dynastie
pi_135662043
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 00:00 schreef Oognip het volgende:

[..]

Mijn vader ook _O- Daarom komt hij ook nooit hier heen, dat is veel te ver en te duur. Als wij naar hem gaan dan kost het natuurlijk een stuk minder :')
Voor hem wel ja _O-
  † In Memoriam † zondag 19 januari 2014 @ 00:02:32 #100
43556 miss_dynastie
pi_135662055
QWEABEEB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')