Te weinig zout in de soep denk ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:02 schreef Toekito het volgende:
[..]je bent weer lekker op dreef vandaag hé
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:03 schreef Greys het volgende:
Whehehe dan had ik dit niet meer kunnen typen.
was niks mis met soeppie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Te weinig zout in de soep denk ik
*jaloers*quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was het meest bijzondere dat ik ooit heb gezien
Als je me had zien staan, aan de grond genageld met mijn mond open, zou je idd denken dat ik dat ook heel even dachtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Klinkt heel bijzonder greys
Al zou ik echt even bang zijn dat mijn laatste uur geslagen had, geloof ik
Volgens mij heb je nog de primeur in WKN! Iedereen zit natuurlijk op zijn of haar zolderkamer.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je me had zien staan, aan de grond genageld met mijn mond open, zou je idd denken dat ik dat ook heel even dacht
Fijn dat het goed was voor jullie en voor haar, wie weet is ze er nog wel evenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag bij de oma van IB trouwens een beetje over koetjes en kalfjes gepraat en niet heel bewust bewust afscheid genomen. Naja dat is verder misschien dan ook wel prima zo als zij het zo wil
En misschien zien we haar nog wel gewoon nog een keer
Dat lijkt me best moeilijk inderdaad.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vanmiddag bij de oma van IB trouwens een beetje over koetjes en kalfjes gepraat en niet heel bewust bewust afscheid genomen. Naja dat is verder misschien dan ook wel prima zo als zij het zo wil
En misschien zien we haar nog wel gewoon nog een keer
En dit jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:31 schreef Bamba het volgende:
Yashaahopelijk is oma nog een tijdje bij jullie
Oh, lekker dure verjaardag is dat zo idd, bah!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag in Groningen geweest, verjaardag van het broertje van D. Mochten we eerst 30 euro neerleggen voor de benzine, toen 20 voor een cadeautje en daarna hoorden we dat we het etentje zelf mochten betalen. Normaal betalen schoonouders dat, maar nu blijkbaar niet meer. I was not amused
Uiteindelijk heeft schoonmoeder alsnog betaalt en dat was maar goed ookAnders had ze dat even van te voren moeten zeggen, dan waren we nog in de gelegenheid geweest om niet te komen.
Daar heb ik zo'n hekel aan he... als je zeker wil weten dat ik nooit meer kom, moet je me zoiets flikkenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:29 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn vandaag in Groningen geweest, verjaardag van het broertje van D. Mochten we eerst 30 euro neerleggen voor de benzine, toen 20 voor een cadeautje en daarna hoorden we dat we het etentje zelf mochten betalen (terwijl we voor dat etentje uitgenodigd waren). Normaal betalen schoonouders dat, maar nu blijkbaar niet meer. I was not amused
Uiteindelijk heeft schoonmoeder alsnog betaalt en dat was maar goed ookAnders had ze dat even van te voren moeten zeggen, dan waren we nog in de gelegenheid geweest om niet te komen.
Ja!! De 3 hoefde voor mij niet, ik hoef niet perse het nieuwste van het nieuwste, maar wilde wel graag een wat groter scherm omdat ik ook vaak YouTube, dus ik ben blijquote:
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan he... als je zeker wil weten dat ik nooit meer kom, moet je me zoiets flikken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |