Dieter Bohlenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga superstar kijken, als mijn stream het volhoudt tenminste.
Ik wil Paul Turner adviseren eens aan z'n eigen Voice mee te doen, hij maakt zo te horen nog best kans.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Als "onze" Jill daar mee zou doen is ze gegarandeerd winnaar![]()
halloquote:
hij is een baasquote:
maar toch al 31 als ik het goed heb gehoordquote:
Daarom. Als ze een tiener was a la.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
maar toch al 31 als ik het goed heb gehoord
jijquote:
Kylie Minogue.quote:
Daar staat alleen zijn naamquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:20 schreef Redefine het volgende:
Staat toch in de OP toch duidelijk wie de coaches zijn
toch vind ik haar leukquote:
Maar even erbij gezet dat Ricky van de Kaiser Chiefs is. Want niemand herkent hem nog, na zijn vermageringskuur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:20 schreef Redefine het volgende:
Staat toch in de OP toch duidelijk wie de coaches zijn
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar even erbij gezet dat Ricky van de Kaiser Chiefs is. Want niemand herkent hem nog, na zijn vermageringskuur.
Dat had ik nou nooit van je verwachtquote:
mag je best zeggen, maar gedragsleeftijd is belangrijker dan lichamelijke leeftijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
alleen 20 jaar te oud, of wilde je dat niet zeggen?
Ik ook niet. dacht te wit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit van je verwacht
Nee. Al was er wel een has been. Tweede zanger van The Streets.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik mag hopen dat ik vorige week geen ex-boybander heb gemist of zo?
ik kan zijn naam niet meer herinneren, maar er was er 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
Zolang ze maar doet alsof ze 11 is is het al voldoende?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mag je best zeggen, maar gedragsleeftijd is belangrijker dan lichamelijke leeftijd
Jawel! Hoe heette die boyband ookalweer? Was een donkere jongen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
Er was toch ook ooit een schilder bij Idols?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Cee het volgende:
Painter/decorators, dat zijn de beste altijd!
Damage? MN8? Another level?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Hoe heette die boyband ookalweer? Was een donkere jongen.
The Streets. Maar dat is geen boyband.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jawel! Hoe heette die boyband ookalweer? Was een donkere jongen.
XFA ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit een schilder bij Idols?
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee. Al was er wel een has been. Tweede zanger van The Streets.
"PAY ATTENTION!!"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Er was toch ook ooit een schilder bij Idols?
hij vindt iedereen leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit van je verwacht
Zolang hij achter die microfoon blijft staan, want dan zie je dat afgezakte hitlersnorretje niet op z'n kin.quote:
Kan deze zingen ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Deze kan wel zingen. Dus die zal wel niet door zijn
Ik dacht dat het sarcasme duidelijk wasquote:
hij haalt de lage tonen niet en echt laag is het nietquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht dat het sarcasme duidelijk was
sorry maar terechtquote:
helaas, maar niet goed genoegquote:
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wel beter dan die twee van net, toch?
Moet die maar het juiste nummer moeten kiezen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:26 schreef hexje het volgende:
Aaahhhhh waarom die aandachtshoer met echo wel en hij niet.
Dat vind ik een van de pluspunten tov VOHquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:25 schreef Cee het volgende:
Wat een schreeuwende hooligantypes ook steeds backstage.
Met dit nummer wel, met een ander nummer was hij denk ik wel door geweestquote:
Ja, andere nummer, andere stem en een andere juryquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Met dit nummer wel, met een ander nummer was hij denk ik wel door geweest
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, andere nummer, andere stem en een andere jury. Misschien op een andere dag. Op een andere planeet
.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, andere nummer, andere stem en een andere jury. Misschien op een andere dag. Op een andere planeet
.
Ik vind afzeiken soms best mogen, mist het terecht isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Redefine het volgende:
Toch wil ik bij The Voice wel eens echt kritisch commentaar van de jury horen. Afzeiken hoeft absoluut niet.
Hier zijn ze wel ietsjes kritischer dan ik Nederlandquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef Redefine het volgende:
Toch wil ik bij The Voice wel eens echt kritisch commentaar van de jury horen. Afzeiken hoeft absoluut niet.
Dan noem ik het gewoon kritisch, en mag het van mij ookquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind afzeiken soms best mogen, mist het terecht is
Ja, ik kon Jessie J's aanstelleritis beter hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef hexje het volgende:
Kylie bederft het voor mij. Ze irriteert mij enorm.
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje dan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Hier zijn ze wel ietsjes kritischer dan ik Nederland
Kelly Jones nadat z'n poliepen foutief zijn verwijderd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Stem doet een beetje denken aan Kelly Jones
Haal 'm maar weer opquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:29 schreef Cee het volgende:
Godsamme, hier draai je niet voor, hier zakt je broek van af.
dan gaat het lampje achterop de stoel toch uit?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef Redefine het volgende:
Of Will is verstandig geworden. Of dit zijn allemaal latere kandidaten en zijn team zit al vol.
Ik denk dat laatste dus. Vooral bij de eerste kandidaat van vanavond, hij wilde drukken maar leek naar de anderen zo te kijken van "ik kan niet, dus jullie moeten gaan!"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef Redefine het volgende:
Of Will is verstandig geworden. Of dit zijn allemaal latere kandidaten en zijn team zit al vol.
Dat is toch de zanger van Stereophonics...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Kelly Jones nadat z'n poliepen foutief zijn verwijderd.
Zou kunnen, maar dat is mij nog nooit opgevallen hier.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan gaat het lampje achterop de stoel toch uit?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch de zanger van Stereophonics...![]()
ditquote:
waarom kijk je dan?quote:
Dat vraag ik mijzelf ook af.quote:
Daarom FOK! erbijquote:
Goed planquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:33 schreef Redefine het volgende:
Ik vind dat ze mensen die zo'n moeite hebben met kiezen, gewoon alsnog moeten laten afvallen. Drama queens.
The FOK! UKquote:
Het is altijd iedere jaar beter, hogere latten e.d.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Tot nu toe doet het me niet geloven dat het veel beter gaat worden dan seizoen 1 of 2.
Deze heeft in ieder geval hogere latten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het is altijd iedere jaar beter, hogere latten e.d.
vind je haar leuk?quote:
soms zijn de talenten even op en kan je beter een sabbatical nemenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het is altijd iedere jaar beter, hogere latten e.d.
quote:
Dat dat kanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:38 schreef Redefine het volgende:
Er gaan nu gewoon slechtere kandidaten door dan in Nederland
Dat hebben al die Engelsen.quote:
will heeft niet gedruktquote:
ik ben ook al 21+ en ik lijk juist jongerquote:
pics!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben ook al 21+ en ik lijk juist jonger
Jij hebt vast geen geplamuurde kop als de gemiddelde Britsequote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Maar jij ligt waarschijnlijk niet dagelijks onder de zonnebank wat zij waarschijnlijk wel doetquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
kom naar de FOK!meetquote:
Leuk om te weten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dat heb je al snel als je een luier draagt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Nou ja, je kan dan ook opeens 60 jaar ouder lijken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat heb je al snel als je een luier draagt.
hij wil alleen maar bazen in zijn teamquote:
jammer dat het weer heel voorspelbaar wordt, nog voor de "laatste" zijn bek heeft opengetrokken zie je al dat het een Will-adoptant wordtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Will wil weer de laatste zijn die nog wat te kiezen heeft?
quote:
beide foutquote:
denk het nietquote:
Nou ja, Buble heeft dit wel gecoveredquote:
je krijgt een halve puntquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, Buble heeft dit wel gecovered.
Cee danquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef Stickertje het volgende:
Dit programma kan je nog minder serieus nemen dan een sbs talentenjacht
ik heb geen ideequote:
correctie cee krijgt een halve puntquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Cee dan. Want ik zei Sinatra en die heeft dit niet gezongen voor zover ik kan opzoeken.
Niet van Glee?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Justin Timberlake - Cry me a river. Logisch.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Justin Timberlake - Cry me a river. Logisch.
Frank Sinatra jr. heeft het wel gezongen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:47 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
correctie cee krijgt een halve punt
hear, hear.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:50 schreef Cee het volgende:
Nog 1 matige kandidaat waar ze voor draaien en ik haak af hoor.
In welke zin?quote:
Dit zet je aan het denken of ze niet cue's krijgen wanneer ze moeten draaien zodat een grote groep die ik de bakvissen doelgroep past, doorgaatquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
niet normaal dat niemand gedraaid heeft
Mwah. Als je kijkt naar de vorige winnaars, dan is er tot nu toe juist geen sprake van een bakvissen doelgroep.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit zet je aan het denken of ze niet cue's krijgen wanneer ze moeten draaien zodat een grote groep die ik de bakvissen doelgroep past, doorgaat
will>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ali bquote:
daar hoor je niks vanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
Witte tennissokken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh ok. Maar dan is het nog steeds andersom. Ali is de Will van The Voice NL, want Will doet dit al drie seizoenenquote:
Ali B mag de microfoon van Will niet eens aanraken.....quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
will>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ali b
Dat komt, omdat Ali er dan gelijk mee vandoor gaat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ali B mag de microfoon van Will niet eens aanraken.....
Toevallig, daar had ik het net over in een ander topic. Nou ja, niet helemaal want ik repte over de roze(!) schoenen van Rafael Nadal (een man notabene)!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:52 schreef Stickertje het volgende:
Witte tennissokken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, maar samen met die vorige wel veel minder slecht dan alles, waarvoor wel gedrukt is.quote:
Bedoel je zijn microfoon of zijn microfoon......quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ali B mag de microfoon van Will niet eens aanraken.....
maar zijn lieve nichtje dan?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit was toch beter dan alles wat door is?
sowiesoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit was toch beter dan alles wat door is?
Volgens mij heeft ie met zijn knuffelmarokkaanschap al genoeg geld opgehaald om er eentje te kunnen betalenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt, omdat Ali er dan gelijk mee vandoor gaat.
Dat verleer je niet zomaarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie met zijn knuffelmarokkaanschap al genoeg geld opgehaald om er eentje te kunnen betalen
stoute meisjequote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef D. het volgende:
Dat 'je was heel goed, maar niet door' gewauwel mag wel achterwege blijven
quote:
Poezenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, zometeen weer een geplamuurde poes die iets op het podium kirt waar weer 3 stoelen voor draaien.
Omdat hij 'he' zong in het liedje en dat gaat de BBC te fur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom is 'ie niet door dan precies? Ik snap er niks van
Zijn nichtje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
Waarom draagt hij een korte broek en wie is dat lekkere wijf met volle lippen backstage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |