quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:57 schreef Cee het volgende:
Laat me raden, zometeen weer een geplamuurde poes die iets op het podium kirt waar weer 3 stoelen voor draaien.
Nee ze is de presentatrice, de Robert ten Brink van de nazorg als iemand eruit ligt. Even googlen dan maar.quote:
onder die lippenstift en plamuur is ze misschien wel heel mooiquote:
Een hipster die niet hipster wil zijn en daarom doet alsof ze vintage heel erg hip vindt.quote:
haar niet leukk?quote:
Precies.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
onder die lippenstift en plamuur is ze misschien wel heel mooi
leah is leukquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit doet me denken aan dat Will-meisje van vorig jaar... Leah dacht ik...
quote:
Will als enige gok ik eerder. Leah-achtig type!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:02 schreef Redefine het volgende:
Hier zal iedereen wel voor drukken, behalve Will.
Drukken drukken drukkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop