Dieter Bohlenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga superstar kijken, als mijn stream het volhoudt tenminste.
Ik wil Paul Turner adviseren eens aan z'n eigen Voice mee te doen, hij maakt zo te horen nog best kans.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Als "onze" Jill daar mee zou doen is ze gegarandeerd winnaar![]()
halloquote:
hij is een baasquote:
maar toch al 31 als ik het goed heb gehoordquote:
Daarom. Als ze een tiener was a la.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
maar toch al 31 als ik het goed heb gehoord
jijquote:
Kylie Minogue.quote:
Daar staat alleen zijn naamquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:20 schreef Redefine het volgende:
Staat toch in de OP toch duidelijk wie de coaches zijn
toch vind ik haar leukquote:
Maar even erbij gezet dat Ricky van de Kaiser Chiefs is. Want niemand herkent hem nog, na zijn vermageringskuur.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:20 schreef Redefine het volgende:
Staat toch in de OP toch duidelijk wie de coaches zijn
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar even erbij gezet dat Ricky van de Kaiser Chiefs is. Want niemand herkent hem nog, na zijn vermageringskuur.
Dat had ik nou nooit van je verwachtquote:
mag je best zeggen, maar gedragsleeftijd is belangrijker dan lichamelijke leeftijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
alleen 20 jaar te oud, of wilde je dat niet zeggen?
Ik ook niet. dacht te wit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit van je verwacht
Nee. Al was er wel een has been. Tweede zanger van The Streets.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
Ik mag hopen dat ik vorige week geen ex-boybander heb gemist of zo?
ik kan zijn naam niet meer herinneren, maar er was er 1quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
Zolang ze maar doet alsof ze 11 is is het al voldoende?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mag je best zeggen, maar gedragsleeftijd is belangrijker dan lichamelijke leeftijd
Jawel! Hoe heette die boyband ookalweer? Was een donkere jongen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:22 schreef Cee het volgende:
Er was toch ook ooit een schilder bij Idols?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:23 schreef Cee het volgende:
Painter/decorators, dat zijn de beste altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |