Ik wacht nog steed op mn awei es800mquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:05 schreef dud0r het volgende:
Iedereen z'n earson is al binnen en de mijne is er nog steeds niet. 7-1 verstuurd.
hè hè je hebt ze nog besteld ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef shiznuts het volgende:
M'n Xiaomi Piston V2 is mogelijk net optijd de deur uit (heb al een verzendbevestiging en trackcode).
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.![]()
Ik heb zelf de brainwavz delta's, zijn los geloof ik niet al te duur en prima geluid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm wat denken jullie qua oortjes? De ES 800 (heel goed all round imo) of de ES Q7, (ben ik niet mee bekend). Allebei het merk Awei.
Luister tegenwoordig voornamelijk pop. of zijn er nog andere cheape oortjes?
Lijkt me niet, dan zal je echt wel bulk moeten verzenden. Alsnog kan je het vast redelijk voordelig met china post / whatever opsturen voor Nederlandse begrippen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef TjeerdSJ het volgende:
Ik ga denk ik toch maar voor de aweii, haal er direct 2 of 3.. Bespaard weer tijd als er een paar kapot gaat.
Wat ik mij eigenlijk afvroeg, die zwaar gesubsidieerde verzendkosten voor die chinezen; geldt die ook voor NL'ers die daar zijn? Goed maatje van mij gaat 4 maanden in China stage lopen, het is natuurlijk altijd leuk als hij wat gadgets vindt dat hij mij die goedkoop kan toesturen 😙
Heb even wat gegoogled, is ontzettend goedkoop! Zelfs via agencies kost het niks;quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan zal je echt wel bulk moeten verzenden. Alsnog kan je het vast redelijk voordelig met china post / whatever opsturen voor Nederlandse begrippen.
Subsidie valt wel mee, het is gewoon het enorme volume. Veel pakketjes zijn zeer klein en kosten dus relatief weinig om te verzenden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef TjeerdSJ het volgende:
Ik ga denk ik toch maar voor de aweii, haal er direct 2 of 3.. Bespaard weer tijd als er een paar kapot gaat.
Wat ik mij eigenlijk afvroeg, die zwaar gesubsidieerde verzendkosten voor die chinezen; geldt die ook voor NL'ers die daar zijn? Goed maatje van mij gaat 4 maanden in China stage lopen, het is natuurlijk altijd leuk als hij wat gadgets vindt dat hij mij die goedkoop kan toesturen 😙
Je had eerder al aan de bel moeten trekken en op dag 44 een paypal geschil moeten openen. Nu kan je vrij weinig. Gewoon zeggen dat je contact hebt gehad met het postkantoor en dat er geen pakketje ligt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:14 schreef tharonny het volgende:
Ik had naar priceAngles gemaild waar mn Awei oordopjes bleven, omdat het ondertussen al 61 dagen duurt. Ik kreeg toen een mail terug met de vraag of ik al gecontroleerd had of het pakketje niet toevallig bij de inklaring ligt.
Wat moet ik hier nu mee? Kan ik uberhaubt wel controleren of die bij de inklaring ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |