Dezequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef 0wen het volgende:
Hallo,
Wat zijn de beste Chinese touchscreen handschoenen?
Ik heb redelijk normale handen, beetje aan de kleine kant misschien.
Ik heb ze het liefst zsm binnen, want het begint koud te worden op de fiets #brrrrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Koop ze niet van Barts Outdoor. Die verliezen hun touch eigenschappen na een jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:59 schreef 0wen het volgende:
Hallo,
Wat zijn de beste Chinese touchscreen handschoenen?
Ik heb redelijk normale handen, beetje aan de kleine kant misschien.
Ik heb ze het liefst zsm binnen, want het begint koud te worden op de fiets #brrrrr
Volgens mij heb je aan een 12V adaptertje voldoende. Kost een paar euro.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:03 schreef Markos. het volgende:
[..]
Maar gezien mijn doel, keuken van een student, is dat geen dealbreaker. Ik wil gewoon graag wat meer zien in mijn keuken
Stel ik neem toch die te blauwe leds die ik eerder noemde (6000-6500K) Wat is dan een goede goedkope oplossing om het op 220V aan te sluiten?
[..]
Als je een primark hebt in de buurt. Daar kosten ze 1,50 ofzo
Hoeveel ampere zou die moeten hebben om deze te voeden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens mij heb je aan een 12V adaptertje voldoende. Kost een paar euro.
Je wil dit inzitten als functioneel licht? Denk dat deze strips die je hier laat zien bedoeld zijn om sfeerlicht te creëren... Dus ik vraag me af of je hier wel wat aan zal hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Markos. het volgende:
[..]
Hoeveel ampere zou die moeten hebben om deze te voeden?
http://www.lightinthebox.(...)-dc-12v_p649082.html
Die hele strip zal toch meer verbruiken dan 2W? (ik lees dat een SMD 3528 ongeveer 0.06 - 0.08 watt verbruikt. Dan kom ik met 60 stuks hoger uit)
Het is lang geleden, maar geldt gewoon dit toch? 5W/12V=0.4A
Waar kan ik zo'n adapter het goedkoopste vinden? Lokaal of via china? In china zie ik met 12V adapters vrijwel alleen autoadaperts of 220V > sigaretten aansteker ding
Mijne van 14/1 vandaag binnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:34 schreef Xetran het volgende:
Mijn bestelling van BIC die ik op 12/1 heb geplaatst kwam vanochtend ook al op de mat.. gaat lekker idd.
Ik wacht nog steed op mn awei es800mquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:05 schreef dud0r het volgende:
Iedereen z'n earson is al binnen en de mijne is er nog steeds niet. 7-1 verstuurd.
hè hè je hebt ze nog besteld ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef shiznuts het volgende:
M'n Xiaomi Piston V2 is mogelijk net optijd de deur uit (heb al een verzendbevestiging en trackcode).
quote:Hier NIET over illegale artikelen ('nep'-producten, wapens, e.d.) praten.![]()
Ik heb zelf de brainwavz delta's, zijn los geloof ik niet al te duur en prima geluid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
Hmm wat denken jullie qua oortjes? De ES 800 (heel goed all round imo) of de ES Q7, (ben ik niet mee bekend). Allebei het merk Awei.
Luister tegenwoordig voornamelijk pop. of zijn er nog andere cheape oortjes?
Lijkt me niet, dan zal je echt wel bulk moeten verzenden. Alsnog kan je het vast redelijk voordelig met china post / whatever opsturen voor Nederlandse begrippen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef TjeerdSJ het volgende:
Ik ga denk ik toch maar voor de aweii, haal er direct 2 of 3.. Bespaard weer tijd als er een paar kapot gaat.
Wat ik mij eigenlijk afvroeg, die zwaar gesubsidieerde verzendkosten voor die chinezen; geldt die ook voor NL'ers die daar zijn? Goed maatje van mij gaat 4 maanden in China stage lopen, het is natuurlijk altijd leuk als hij wat gadgets vindt dat hij mij die goedkoop kan toesturen 😙
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |