Heb even wat gegoogled, is ontzettend goedkoop! Zelfs via agencies kost het niks;quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, dan zal je echt wel bulk moeten verzenden. Alsnog kan je het vast redelijk voordelig met china post / whatever opsturen voor Nederlandse begrippen.
Subsidie valt wel mee, het is gewoon het enorme volume. Veel pakketjes zijn zeer klein en kosten dus relatief weinig om te verzenden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef TjeerdSJ het volgende:
Ik ga denk ik toch maar voor de aweii, haal er direct 2 of 3.. Bespaard weer tijd als er een paar kapot gaat.
Wat ik mij eigenlijk afvroeg, die zwaar gesubsidieerde verzendkosten voor die chinezen; geldt die ook voor NL'ers die daar zijn? Goed maatje van mij gaat 4 maanden in China stage lopen, het is natuurlijk altijd leuk als hij wat gadgets vindt dat hij mij die goedkoop kan toesturen 😙
Je had eerder al aan de bel moeten trekken en op dag 44 een paypal geschil moeten openen. Nu kan je vrij weinig. Gewoon zeggen dat je contact hebt gehad met het postkantoor en dat er geen pakketje ligt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:14 schreef tharonny het volgende:
Ik had naar priceAngles gemaild waar mn Awei oordopjes bleven, omdat het ondertussen al 61 dagen duurt. Ik kreeg toen een mail terug met de vraag of ik al gecontroleerd had of het pakketje niet toevallig bij de inklaring ligt.
Wat moet ik hier nu mee? Kan ik uberhaubt wel controleren of die bij de inklaring ligt?
Inderdaad, ik roep het in elk bericht altijd maar weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je had eerder al aan de bel moeten trekken en op dag 44 een paypal geschil moeten openen. Nu kan je vrij weinig. Gewoon zeggen dat je contact hebt gehad met het postkantoor en dat er geen pakketje ligt.
Maar een refund gevraagd, ben benieuwd of ik het in coupon vorm terugkrijg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:10 schreef Miniem het volgende:
heb mn horloge nog niet binnen die ik met die 10 euro coupon gekocht had. maar is een refund wel mogelijk?
Ik gebruik zelf deze strip. Omdat ik een hekel heb aan solderen gebruik ik er deze connectortjes bij. Het totaal wordt gevoed door een oude 12V laptop adapter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:45 schreef Markos. het volgende:
Om nog een keer terug te komen op die ledverlichting...
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar het zou best langer kunnen duren als die 45 dagen lijkt me? Ik had een aantal dagen voordat de claim af liep contact met hun gehad en toen vertelde ze me dat het tot 60 dagen kon duren ofzo, dus vandaar gewoon afgewacht.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:36 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je had eerder al aan de bel moeten trekken en op dag 44 een paypal geschil moeten openen. Nu kan je vrij weinig. Gewoon zeggen dat je contact hebt gehad met het postkantoor en dat er geen pakketje ligt.
Lijkt me een goed plan inderdaad! Bedankt! Nu nog even opzoek naar een nieuw kerst cadeau voor mn zusjequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:34 schreef rene90 het volgende:
Als ze aankomen met 'ja wacht nog maar langer' stuur ik van 'nee doe ik niet, als ik het nog ontvang zal ik het geld nog naar jullie storten'. Dat kan paypal dan ook gewoon lezen en ik heb nooit gehad dat er in mijn nadeel besloten is.
En als ik het dan nog later ontvang maak ik het natuurlijk wel gewoon over, wel zo netjes.
Mooiquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef Deugniett het volgende:
[ afbeelding ]
Mijne zijn binnen. Thnx nog Rene90!
Thnx, sorry had het niet gezien. Ga ik die eens doorlezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef shiznuts het volgende:
1. Daar is een eigen topic voor, zie link in de OpeningsPost (OP).
2. Als je ze niet tegenkomt... dat lijkt me een teken dat ze er niet zijn. Gaat natuurlijk alles mee via het internet, niet coaxiaal. Dan moet je naar een echt kastje kijken... Misschien heeft Mele wel zoiets... http://mele.tmall.com .
Dat ding is wel vet ja, maar helaas wel wat aan de prijsquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef monkeybrain het volgende:
Ik vind dit ding van techmoan toch wel erg leuk. Even nadenken want 65 euro is niet heel goedkoop.
Ik heb ook weleens zo'n soort ding van een led snoer "gordijn" gezien, iets heftiger![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was natuurlijk ook totaal niet te verwachten met flash uit Chinaquote:Joepie, transformer usb stick resultaat. De rest volgt nog want mijn pc loopt vast door de andere stick![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Euh, nee. Ze hebben nu scanners die lekker blijven scannenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:26 schreef fissure het volgende:
Stomme chinese douane, voor de tweede keer geprobeerd de senic g4 te bestellen en voor de tweede keer komt die blijkbaar niet door de douane bij china. Het controleren op alles wat stroom gebruikt, batterijen of een accu heeft etc was toch alweer gestopt?
Download ChipGenius v4 (link naar de download staat onderaan de pagina, knop met het blauwe pijltje). Hiermee maak je van je 'valse' 16GB stick een echte 8GB.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:36 schreef monkeybrain het volgende:
[...]
Joepie, transformer usb stick resultaat. De rest volgt nog want mijn pc loopt vast door de andere stick![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, de helft is "weg" dus waarschijnlijk nepgeheugen ipv kapot.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:40 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Download ChipGenius v4 (link naar de download staat onderaan de pagina, knop met het blauwe pijltje). Hiermee maak je van je 'valse' 16GB stick een echte 8GB.
Laat het progje de chipset van de stick detecteren. Helemaal onderaan in de uitput zou een link moeten staan naar een tooltje, specifiek voor die chipset. Dat moet je downloaden. Met dat tooltje kan je de stick in zijn 'echte' toestand terugbrengen.
Dit is dus het moment dat je een percentage over de prijs heen gooit. Win/win situatie; of je verdient er een beetje extra geld mee of ze vragen je niet meerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:50 schreef dud0r het volgende:
Waarom komen collega's altijd naar mij toe als er iets uit china moet komen.
Zo moeilijk is het allemaal niet toch?
Dat is een puikend planquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dit is dus het moment dat je een percentage over de prijs heen gooit. Win/win situatie; of je verdient er een beetje extra geld mee of ze vragen je niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |