SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dan kan hij het WK wel op zijn buik schrijven.![]()
Frankie, Hoesen of Bojan, alsjeblieft.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:34 schreef Heeinz het volgende:
Siem de Jong geblesseerd, doet niet mee morgen, alweer.
Snelle Egel![]()
bron?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:34 schreef Heeinz het volgende:
Siem de Jong geblesseerd, doet niet mee morgen![]()
quote:twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 18-01-2014 om 13:33:45.@SiemdeJong mist de topper tegen PSV. http://t.co/b4tk0xBDYE #ajapsv reageer retweet
![]()
tja, Hoesen zou anders afvallen. Zal dus wel Sightorsson worden, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:41 schreef kurk_droog het volgende:
Hoessen of Bojan..zolang het maar geen siggi is![]()
![]()
Wie stond er in die oefenwedstrijden in de spits behalve Siem?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
tja, Hoesen zou anders afvallen. Zal dus wel Sightorsson worden, verschrikkelijk![]()
Staat bij mij ook onderaan het lijstje maar Ajax is al tijden niet afhankelijk van de spits voor de doelpuntenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Sigthorsson in de spits staat winnen we niet.![]()
Het gaat er meer om dat hij het teamspel verneukt met zijn lompe aannames, en dat je gewoon minder kansen creëert.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Staat bij mij ook onderaan het lijstje maar Ajax is al tijden niet afhankelijk van de spits voor de doelpuntenOh.![]()
Als siggi aanneemt dan is het vaak bijna een schot op eigen doelquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat hij het teamspel verneukt met zijn lompe aannames, en dat je gewoon minder kansen creëert.![]()
![]()
Hoop op Bojan maar verwacht Sight.
Alhoewel De Boer zich onlangs negatief over hem uit liet dus wellicht kiest hij toch voor Bojan.
Jammer voor Siem maar we moeten niet doen alsof het zo een geweldenaar is. Dit seizoen (veel gemist uiteraard) nog weinig v waarde geweest.![]()
beste spits die we hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef Sandersson het volgende:
Alhoewel De Boer zich onlangs negatief over hem uit liet dus wellicht kiest hij toch voor Bojan.
Jammer voor Siem maar we moeten niet doen alsof het zo een geweldenaar is. Dit seizoen (veel gemist uiteraard) nog weinig v waarde geweest.![]()
Het gaat erom dat het team gewoon beter voetbalt met hem in de spitsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:28 schreef Sandersson het volgende:
Van de Hoorn is wel als beste uit de bus gekomen, deze winterstop. Slechter dan Siggy kan hij het niet doen.
Slechter dan zichzelf vijf weken terug ook niet.-nee-![]()
hij speelde toch gisteren, toen ze met 4-0 verloren van FC Emmen, of all teamsquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:31 schreef Marsenal het volgende:
Van de Hoorn is wel als beste uit de bus gekomen, deze winterstop. Slechter dan Siggy kan hij het niet doen.
Slechter dan zichzelf vijf weken terug ook niet.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Red bull salzburg wint in oefenwedstrijd met 3-0 van bayern, blijft een oefenwedstrijd maar toch
Snelle Egel![]()
Das wel knap.... een gewaarschuwd mens telt voor twee
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
quote:Veltman weet niet of hij het gered had zonder knieblessure
Joël Veltman begint zondag in de Arena voor het eerst als basisspeler van Ajax aan een topper tegen PSV. De jonge verdediger weet niet of hij daar zonder ernstige blessure in de jeugd ook had gestaan.
"In 2011 scheurde ik als speler van de A1 mijn kruisband af", zegt Veltman in gesprek met NUsport.
"Toen dacht ik in eerste instantie: hoe kom ik hieruit? Maar toen ik eenmaal hersteld was, speelde ik al snel veel bij Jong Ajax en trainde ik bij de A-selectie."
"Ik kwam een beetje in een flow. Op mentaal gebied kan ik zelfs zeggen dat die kruisbandblessure goed voor me is geweest. Ik weet niet of ik zonder die blessure nu vast in het eerste had gestaan."
Veltman doorliep vanaf 2001 de jeugdopleiding van Ajax. Door zijn blessure werd hij zich ervan bewust dat hij meer moest doen om de Arena te halen.
"Dan gaat het om harder werken op de trainingen, maar ook erna. Ik zeg weleens: ik gun iedereen daarom een kruisbandblessure. Dat klinkt raar. Maar ik ben er mentaal wel sterker door geworden."
Talent
Na een ietwat langere aanloop, mede door de knieblessure, ging het de laatste maanden ineens heel hard met de ontwikkeling van Veltman, die woensdag zijn 22e verjaardag vierde. Hij veroverde een basisplaats bij Ajax en debuteerde in november in Oranje in de wedstrijd tegen Colombia.
"Ik las laatst ook iets in de krant over 'een talent met een WK-droom'. Maar voor een talent ben ik eigenlijk al te oud, zeker in de eredivisie. En eerlijk gezegd heb ik me ook nooit een talent gevoeld."
"Ja oké, als je naar het aantal wedstrijden kijkt… Dat zijn er maar vijftien in de eredivisie. Ik kom net kijken. In die zin zit er misschien dus wel iets in, in de term talent."
Drie maanden geleden speelde Veltman nog voor Jong Ajax. Het contrast is groot met de topper van zondag en de interland tegen Colombia, waarin hij Radamel Falcao als directe tegenstander trof. Toch vindt Veltman niet dat hij in die korte tijd veel beter is geworden.
"Ik sta er denk ik vooral omdat ik het vertrouwen heb gekregen van de trainer. Vertrouwen doet veel met je. Verder ben ik nog steeds dezelfde Joël, alleen heb ik nu een basisplaats. Ik heb mezelf in die zin ook niet verrast. Misschien alleen een beetje op fysiek vlak. Maar verder heb ik altijd het gevoel gehad dat ik dit in me had. Toen ik nog geen basisplaats had, hield ik me op de training al goed staande. Dan weet je dat je het kan."
'Frank de Boertje'
Op trainingskamp in Turkije ging het vorige week toch nog even mis. Veltman ging de fout in tijdens het oefenduel met Trabzonspor, waardoor de Turkse club scoorde. "Heb ik dat voor 2014 maar gehad, laat ik het maar zo bekijken. Maar het zit wel een beetje in m'n spel. Komt doordat ik het vaak te mooi wil oplossen."
"Ja, ik weet dat ze zo'n foutje vroeger een 'Frank de Boertje' noemden. Er wordt ook vaak gezegd dat ik op de trainer lijk. Qua carrière vind ik dat prima. Maar laat die 'Frank de Boertjes' maar zitten. Zoals ik al zei, laat dat de eerste en de enige zijn van 2014. Dan gebeurt het zondag in de topper tegen PSV in ieder geval niet."
Veltman treft met koploper Ajax zondag de nummer zeven van de eredivisie. Ondanks het verschil op de ranglijst ziet hij het duel wel als een topper. "Een wedstrijd tegen PSV is altijd een topper, net als tegen Feyenoord. Of ze nou eerste of zevende staan."
"Ik dacht begin dit seizoen trouwens dat PSV bovenin zou gaan meedraaien. Maar ja, toen kwam die enorme dip. Ik sluit nu ook niet uit dat ze alsnog mee gaan doen om de titel. De laatste twee wedstrijden voor de winterstop won PSV. Ze hebben de lijn omhoog weer gevonden."
"En Bryan Ruiz is erbij gekomen. Ik heb hem altijd een goede voetballer gevonden, al heb ik de laatste jaren weinig van 'm gezien. Ruiz zal het niet verleerd zijn. Maar goed, het is zondag aan ons om PSV weer terug naar beneden te duwen."![]()
Heb het idee dat dat best een aardig ploegje is...kan nog wel eens heel lastig worden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:36 schreef Stiggie het volgende:
Das wel knap.... een gewaarschuwd mens telt voor twee
Morgen verwacht ik een 3-1 zonder al te veel moeite. Doelpunt van PSV gemaakt door Depay omdat V. Rhijn. Wat verwachten jullie?![]()
Fixedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Sigthorsson of Bojan in de spits staat winnen we niet.![]()
Wellicht wat later in de wedstrijd, Frank zal wel beginnen met Siggyquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen Bojan in de spits.![]()
Wat treurig is.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wellicht wat later in de wedstrijd, Frank zal wel beginnen met Siggy
Gewoon Hoesen in de spits. Niks mis mee.Oh.![]()
Was dat niet omdat Sigi geblesseerd was?quote:
Ohnee, hij stond die eerste wedstrijd linksbuiten ofzo toch?![]()
Hopelijk idd met Hoesen in de spits.
Denk niet dat het makkelijk gaat worden, 3 punten en als dat niet met mooi voetbal kan dan is dat jammer maar zal er niet minder blij om zijn. Het betere voetbal komt nog wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Pedroso op 18-01-2014 21:33:32 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vitesse op het nippertje langs PEC
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Met 3-0 winnen van Bayernondanks dat het vriendschappelijk is, denk ik dat dit wel een behoorlijke waarschuwing is voor Ajax...
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Is ook gewoon een goede ploeg, zowel voetballend als fysiek. Gaan we het heel lastig mee krijgen, zeker uit (en dan 3 dagen later naar de Kuip).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Met 3-0 winnen van Bayernondanks dat het vriendschappelijk is, denk ik dat dit wel een behoorlijke waarschuwing is voor Ajax...
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
onzinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook gewoon een goede ploeg, zowel voetballend als fysiek. Gaan we het heel lastig mee krijgen, zeker uit (en dan 3 dagen later naar de Kuip).Die kunnen er geen reet van
![]()
Als we morgen zo 'moeten' winnen van PSV , dan zou ik daar geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Vitesse op het nippertje langs PECIk ben inmiddels overleden![]()
Oké.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als we morgen zo 'moeten' winnen van PSV , dan zou ik daar geen moeite mee hebben![]()
sowieso mensen die dat baseren op 1 oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
onzinDie kunnen er geen reet van
Red Bull salzburg is gewoon een bedrijf dat voor geen meter kan voetballen.![]()
In de pauze gooien ze er een energiedrankje in en de tweede helft gaan ze als de brandweer. Daar ben ik bang voor.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
sowieso mensen die dat baseren op 1 oefenwedstrijd.
Red Bull salzburg is gewoon een bedrijf dat voor geen meter kan voetballen.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Tegen Milan zei je dat ookquote:Op zondag 19 januari 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
We winnen gewoon van Salzburg hoor. Peanuts.![]()
Die doen weinig voor ons onder.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
We winnen gewoon van Salzburg hoor. Peanuts.![]()
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die doen weinig voor ons onder.![]()
Ik neem aan Ajax.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie zien jullie het liefst in de Europa League finale?![]()
azquote:Op zondag 19 januari 2014 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie zien jullie het liefst in de Europa League finale?![]()
Een finale speel je niet alleen pipo, dus als je bijdehand wil doen, noem dan in ieder geval twee clubs.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Nou nou, chill.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een finale speel je niet alleen pipo, dus als je bijdehand wil doen, noem dan in ieder geval twee clubs.![]()
Net zoals we ook wel even zouden winnen in Glasgowquote:
Meeste in dit topic kijken zijn elke vorm van realiteitszin kwijt![]()
Klopt, vele mensen denken nog altijd niet verder dan: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste''quote:Op zondag 19 januari 2014 03:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Meeste in dit topic kijken zijn elke vorm van realiteitszin kwijt
Als je oppert dat we het nog best moeilijk kunnen krijgen tegen PSV, ben je meteen de lach van de dag.
Niets mis met een positieve instelling, maar laten we wel realistisch blijven.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zei Louis van Gaal toch ook al?quote:Op zondag 19 januari 2014 03:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, vele mensen denken nog altijd niet verder dan: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste''![]()
Cil
Vrhijn, veltman, moisander, boilesen
Klaassen blind duarte
Schone bojan fischerKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Duartequote:Op zondag 19 januari 2014 03:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Cil
Vrhijn, veltman, moisander, boilesen
Klaassen blind duarte
Schone bojan fischer![]()
Bojan![]()
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 19 januari 2014 03:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, vele mensen denken nog altijd niet verder dan: "Wij zijn Ajax, wij zijn de beste''
Als je oppert dat we het nog best moeilijk kunnen krijgen tegen PSV, ben je meteen de lach van de dag.
Niets mis met een positieve instelling, maar laten we wel realistisch blijven.![]()
![]()
Ik zie dit als een bewijs van de goede richtingquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Maakt ie een keer een zinnige opmerking en dan krijg je dit,quote:
Jij denkt dus ook dat het een makkie gaat worden tegen PSV en tegen Salzburg begrijp ik.
We zullen zien, zeker tegen Salzburg kun je zomaar tegen een verlies aanlopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:15 schreef Heeinz het volgende:
NIE-MAND KAN ONS STOPPEEEN
BOEREN GAAN ERAAN
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Zo, vandaag moet het weer gebeuren. PSV krijgt geen centimeter ruimte. In tegenstelling tot PSV v Ajax (4-0) staat clown Vermeer niet meer op gol.
![]()
Ajax - PSV is altijd een topper, al staan ze laatstequote:Op zondag 19 januari 2014 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, dit is de nummer 1 tegen de nummer 7.
Waar maak ik me überhaupt druk om.
![]()
Wat is dan de definitie van een topper?quote:Op zondag 19 januari 2014 08:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ajax - PSV is altijd een topper, al staan ze laatste![]()
Waarom nu al jullie hele repertoire herhalen?quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Een wedstrijd tussen twee clubs met kwalitatief sterke selecties, met veel spanning en druk, en waar lang naartoe geleefd wordtquote:Op zondag 19 januari 2014 08:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dan de definitie van een topper?![]()
Nu mag ik:quote:Op zondag 19 januari 2014 08:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom nu al jullie hele repertoire herhalen?![]()
![]()
Wou je zeggen dat de ajaxsupporters wat anders zingen dan? Als ze al wat zingen.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
De media leeft er naar toe jaquote:Op zondag 19 januari 2014 08:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een wedstrijd tussen twee clubs met kwalitatief sterke selecties, met veel spanning en druk, en waar lang naartoe geleefd wordt.
![]()
Hahahaquote:Op zondag 19 januari 2014 08:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat de ajaxsupporters wat anders zingen dan? Als ze al wat zingen.
Sterker nog in de aRENa zit nooit iemand dus daar zingt niemand xd
Ze kijken allemaal op teletekst hahahahaha XD XD
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 08:32:24 ]![]()
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!quote:Op zondag 19 januari 2014 08:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Ze kijken allemaal op teletekst hahahahaha XD XD[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de arena bekijken via Twitter enzoquote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2014 08:53:35 ]![]()
echt tof, zie ik ook eens wat mijn buurman zietquote:Op zondag 19 januari 2014 08:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de bekijken via Twitter enzo
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hahaha
Ze kijken allemaal op teletekst hahahahaha XD XDquote:Op zondag 19 januari 2014 08:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nu met de verbeterde dekking in het stadion gaat dat teletekst kijken ook stukken beter!quote:Op zondag 19 januari 2014 08:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
En nu kunnen we gelukkig ook live foto's enzo vanuit de bekijken via Twitter enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt tof, zie ik ook eens wat mijn buurman ziet
-
Goed luisteren vandaag knulquote:Op zondag 19 januari 2014 08:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat de ajaxsupporters wat anders zingen dan? Als ze al wat zingen.![]()
Het niveau is ineens heel sterk gedaaldquote:Op zondag 19 januari 2014 08:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij vindt IkStampOpTacos het bijzonder grappig.![]()
![]()
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht, dit is de nummer 1 tegen de nummer 7.
Waar maak ik me überhaupt druk om.
Ik hoop dat ik de wedstrijd kan zien. Ga zo naar enschede en daarna langs vianen, met een beetje mazzel ben ik op tijd terug in Groontje.
Gelukkig is de wedstrijd om half vijf.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
En op een goede dag zijn wel meer clubs gevaarlijkquote:Op zondag 19 januari 2014 09:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.
Ik hoop dat ik de wedstrijd kan zien. Ga zo naar enschede en daarna langs vianen, met een beetje mazzel ben ik op tijd terug in Groontje.
Gelukkig is de wedstrijd om half vijf..
![]()
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..quote:Op zondag 19 januari 2014 09:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik ben er echt niet gerust op. Ze hebben toch een aantal spelers die op een goede dag echt goed kunnen zijn, zoals Depay, Narsingh, Bakkali etc.
Gelukkig is de wedstrijd om half vijf.
-
Maherrrrrrrquote:Op zondag 19 januari 2014 09:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..![]()
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay noemen in plaats van Park en Ruiz..
En onze backs hebben nogal moeite met snelle buitenspelers.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Bakkali en Depay zijn egoïsten die uit alle hoeken en standen kansloos op doel schieten. Sinds Park weer terug is speelt PSV direct beter.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.
En onze backs hebben nogal moeite met snelle buitenspelers.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Als je Bakkali gevaarlijk noemt, ben je echt gek. Die gast heeft serieus niets goed gedaan sinds die periode juli-augustus. Alsof 'ie vandaag opeens de feeling terugheeft, ga toch weg johquote:Op zondag 19 januari 2014 09:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
park is bejaard en ruiz heeft al anderhalf jaar niet gespeeld.
En onze backs hebben nogal moeite met snelle buitenspelers.. Tevens staat hij tegenover Boilesen die voor zijn blessure in een goede vorm stak
.
![]()
Bij Depay zeilt de bal per toeval wel eens in het doel, dan mag je hem een leuke speler vinden.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bakkali en Depay zijn egoïsten die uit alle hoeken en standen kansloos op doel schieten. Sinds Park weer terug is speelt PSV direct beter.![]()
boilesen ja. Die er drie maanden uitlag omdat hij een sprintduel aan moest gaan met Lens (toch?)quote:Op zondag 19 januari 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je Bakkali gevaarlijk noemt, ben je echt gek. Die gast heeft serieus niets goed gedaan sinds die periode juli-augustus. Alsof 'ie vandaag opeens de feeling terugheeft, ga toch weg joh. Tevens staat hij tegenover Boilesen die voor zijn blessure in een goede vorm stak
.
Ik denk dat we wel kunnen winnen, maar ik ben er niet zo zeker van.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Depay is de enige leuke speler daar, Ruiz in principe ook maar dat moeten we nog even afwachtenquote:Op zondag 19 januari 2014 09:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Depay zeilt de bal per toeval wel eens in het doel, dan mag je hem een leuke speler vinden.![]()
Bij Ajax ook, op zich zijn dit wel prettige wedstrijden voor PSV want ze hoeven het spel niet te maken en hebben niets te verliezen maar ik denk toch wel dat Ajax dit vandaag gewoon professioneel uitspeeltquote:Op zondag 19 januari 2014 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens is het grote probleem van PSV het afwerken.![]()
Dat had PSV ook in De Kuip bijvoorbeeld. Toen was het ook alleen maar ballen wegroeien uit de 16.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax ook, op zich zijn dit wel prettige wedstrijden voor PSV want ze hoeven het spel niet te maken en hebben niets te verliezen maar ik denk toch wel dat Ajax dit vandaag gewoon professioneel uitspeelt![]()
Liever niet, des te prettiger als het makkelijk gaat maar ik ga ook van een zege uit, makkelijk moet ik nog zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga uit van een makkelijke zege.
Als ik het fout heb mag je me altijd uitlachen![]()
Ik zie ook niet echt een concurrent in PSV dit seizoen maar dat maken de 3 punten vandaag niet minder belangrijkquote:Op zondag 19 januari 2014 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof PSV die achterstand ooit goed zal maken.
Alleen Shreyas gelooft daar in.![]()
OKquote:Op zondag 19 januari 2014 09:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga uit van een makkelijke zege.
Als ik het fout heb mag je me altijd uitlachen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Moet kunnen tegen FEYquote:Op zondag 19 januari 2014 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jullie zitten in het voorprogramma vandaag
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Jezus 4 uurtjes slaap gepakt. Gewoon niet kunnen slapen van de spanning ><
Ik hoop op Hoesen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Tot half 5 wachten is we lang
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
If serious:quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Planga het volgende:
Gewoon niet kunnen slapen van de spanning ><
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 10:28 schreef Planga het volgende:
Ik hoop op Hoesen.Om half 2 in de autoquote:![]()
![]()
Jezus 4 uurtjes slaap gepakt. Gewoon niet kunnen slapen van de spanning ><![]()
![]()
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Ik hoop op Hoesen.![]()
![]()
![]()
Als Ajax deze pot verliest is van alles nog mogelijk.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsof PSV die achterstand ooit goed zal maken.
Alleen Shreyas gelooft daar in.
11 tegen 11.
De bal is rond.![]()
Als Ajax verliest staat Vitesse nog altijd aan kop.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als Ajax deze pot verliest is van alles nog mogelijk.
11 tegen 11.
De bal is rond.![]()
Dit soort dingen heb ik nog nooit geweten!quote:Op zondag 19 januari 2014 11:28 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Als Ajax deze pot verliest is van alles nog mogelijk.
11 tegen 11.
De bal is rond.![]()
![]()
Dat is dan toch weer mooi meegenomen.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit soort dingen heb ik nog nooit geweten!![]()
Zo leer je nog wat op een zondagochtendquote:Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat is dan toch weer mooi meegenomen.![]()
Godverdegodver, laatste dagen totaal niet fit en ik dacht dat het wel weer ging.. 2 minuten in de auto net, en meteen weer misselijk. Geen Amsterdam dus voor mij vanmiddag![]()
![]()
![]()
Gewoon paar nakjes coke en je shirt uit doen op de tribune dan komt alles goedquote:Op zondag 19 januari 2014 13:52 schreef Heeinz het volgende:
Godverdegodver, laatste dagen totaal niet fit en ik dacht dat het wel weer ging.. 2 minuten in de auto net, en meteen weer misselijk. Geen Amsterdam dus voor mij vanmiddag![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon paar nakjes coke en je shirt uit doen op de tribune dan komt alles goed![]()
![]()
Dat maakt heel veel goed, en mochten we verliezen was ik daar toch liever niet bij geweestquote:Op zondag 19 januari 2014 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel kut voor je, hopelijk maakt een overwinning nog wat goed
Woensdag dan maar, laten we hopen dat ik daar wel heen kan![]()
![]()
Enohtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:36:07Nieuws: Eyong Enoh vertrekt naar Antalyaspor. Hij wordt eerst verhuurd en daarna getransfereerd. http://t.co/mgN441lGPZ #ajax reageer retweet
![]()
![]()
Laten we hopen dat hij dat doet!quote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Spinosaurus het volgende:
Nou, Fischer mag zich vandaag weer waar gaan maken![]()
Benieuwd wat Ajax er voor krijgt.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Heeinz het volgende:
Enohtwitter:AFCAjax twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:36:07Nieuws: Eyong Enoh vertrekt naar Antalyaspor. Hij wordt eerst verhuurd en daarna getransfereerd. http://t.co/mgN441lGPZ #ajax reageer retweet
Beter krijgt hij wel een mooi afscheidquote:Op zondag 19 januari 2014 14:38 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Alwéérquote:Op zondag 19 januari 2014 14:16 schreef Spinosaurus het volgende:
Nou, Fischer mag zich vandaag weer waar gaan maken
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
twitter:voetbalzonenl twitterde op zondag 19-01-2014 om 14:42:02Volgens @thijsslegers begint Ruiz als rechtsbuiten tegen Ajax. Locadia start in de spits, middenveld met Park, Maher en Schaars. #ajapsv reageer retweet
![]()
Als Sigthorsson in de spits staat ga ik met spullen gooien.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:50 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben inmiddels toch wel benieuwd naar de opstellingOh.![]()
600.000quote:Op zondag 19 januari 2014 14:41 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Benieuwd wat Ajax er voor krijgt.![]()
Die keeper van Kiev was anders ook aan het bazen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:03 schreef Gruisman het volgende:
Kwam deze toevallig weer eens tegen
Stekelenburg deze wedstrijd
Oh.![]()
Toen hadden we echt een goed teamquote:Op zondag 19 januari 2014 15:03 schreef Gruisman het volgende:
Kwam deze toevallig weer eens tegen
Stekelenburg deze wedstrijd![]()
![]()
Het Ajax met ten Cate was ook niet verkeerdquote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hadden we echt een goed team![]()
En toch was dat laatste halfjaar onder Jol niet om aan te gluren.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen hadden we echt een goed teamOh.![]()
Het is vaak gezegd ja in de eerste seizoenshelft, toch heeft iedereen wel vertrouwen in hemquote:
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Voetbal is nu soms ook niet om aan te glurenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch was dat laatste halfjaar onder Jol niet om aan te gluren.![]()
Er zit een idee achter.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voetbal is nu soms ook niet om aan te gluren
Dat is al heel wat. Dat het niet altijd lukt met jonge spelers moet je dan soms voor lief nemen.Oh.![]()
Dat team.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Het Ajax met ten Cate was ook niet verkeerd
Klopt je ziet wel dat er stappen zijn gemaakt dit seizoenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit een idee achter.
Dat is al heel wat. Dat het niet altijd lukt met jonge spelers moet je dan soms voor lief nemen.![]()
YEAHHHtwitter:VI_nl twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:11:26De 11 van Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Hoesen, Fischer #ajapsv reageer retweet
![]()
En kan alleen maar beter worden omdat er uit de nieuwe as niet veel spelers zullen vertrekken deze zomer heb ik het idee. Cillessen, Veltman, Denswil, Blind, Klaassen, Serero/Duarte. Daar kunnen we op bouwenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt je ziet wel dat er stappen zijn gemaakt dit seizoen
Oh.![]()
Precies zoals ik had gehooptquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
YEAHHHtwitter:VI_nl twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:11:26De 11 van Ajax: Cillessen; Van Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen; Klaassen, Blind, Serero; Schöne, Hoesen, Fischer #ajapsv reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Lekker, lekkerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
![]()
Frank is ook klaar met Kolbeinn, eindelijk. Schöne op rechtsbuiten is ook beter dan Bojan.
Heb er zin an
Oh.![]()
Bojan ipv Hoesen had ook wel gemogen, maar iig geen Siggyquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
![]()
![]()
Hoeseeeeuuhh Hoeseeeeuhhh Hoeseeeeuuhhhquote:Op zondag 19 januari 2014 15:11 schreef Heeinz het volgende:
Vanwege zijn fantastische spel?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie veel liever Bojan ipv Fischer of Hoesen.![]()
Bojan mag het laten zien in zijn invalbeurt die er ongetwijfeld gaat komenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie veel liever Bojan ipv Fischer of Hoesen.
Oh.![]()
Ik doe het met plezierquote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je UI herinnert ons er elke dag aanfantastische wedstrijd was dat
![]()
https://twitter.com/searc(...)&src=typd&f=realtimequote:
Ze zijn louter positief over die jongen. Enige goeie aankoop ook geweest daar.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:14 schreef Smoofie het volgende:
Ik zie veel liever Bojan ipv Fischer of Hoesen.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
twitter:VI_nl twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:16:34Bij Ajax zal niet Hoesen maar Sigthórsson in de spits spelen. #ajapsv reageer retweet
![]()
Ik had wel meer van die Lamela verwacht om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
https://twitter.com/searc(...)&src=typd&f=realtime
Ze zijn louter positief over die jongen. Enige goeie aankoop ook geweest daar.Oh.![]()
Ik ga mezelf nu verdrinken onder de douche.quote:Oh.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Looooool. Hoe snel de gemoedstoestand ineens omslaat
"What's immoral for an Individual to do, is immoral for a Government to do" ~ Frédéric Bastiat.![]()
GODVERDOMME FRANK!!!!!!!111111111!!!!!!!!!!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zondag 19-01-2014 om 15:16:34Bij Ajax zal niet Hoesen maar Sigthórsson in de spits spelen. #ajapsv reageer retweet
![]()
Fischer en Hoesen laten fantastische spel zien wil je zeggen?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vanwege zijn fantastische spel?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van er zin in hebben naar nu al weer weten dat het je kapot ergeren wordt![]()
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van er zin in hebben naar nu al weer weten dat het je kapot ergeren wordt![]()
Meer dan Bojan iigquote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fischer en Hoesen laten fantastische spel zien wil je zeggen?![]()
En dan praten de haters nergens meer over.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef Gruisman het volgende:
Siggy gaat er gewoon vier inleggen vandaag
Maarja, Siggy
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dit ja. Voorin zal weer helemaal niks lopen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van er zin in hebben naar nu al weer weten dat het je kapot ergeren wordtSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoesen of Siggy maakt ook niet zo heel veel uit. Als Siggy vorm heeft is hij zelfs nog een tikkeltje beter dan Hoesen maar die vorm is ver te zoeken op dit momentquote:![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet leren, maar het lukt niet , te veel spanning godkanker.![]()
Echt?quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet ook leren maar geen zinquote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Ik heb twee tentamens morgen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet leren, maar het lukt niet , te veel spanning godkanker.
★★★![]()
Hoesen kan voetballen. Kolbeinn niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen of Siggy maakt ook niet zo heel veel uit. Als Siggy vorm heeft is hij zelfs nog een tikkeltje beter dan Hoesen maar die vorm is ver te zoeken op dit moment
Details.Oh.![]()
Same here...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef Smoofie het volgende:
Ik moet leren, maar het lukt niet , te veel spanning godkanker.Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Ook al legt hij er vandaag 10 in hoef ik die gast daarna niet meer in Ajax 1 te zien.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan praten de haters nergens meer over.
Maarja, Siggy![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen kan voetballen. Kolbeinn niet.
Details.![]()
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Siggy vorm heeft is hij zelfs nog een tikkeltje beter dan Hoesen![]()
![]()
Nee, zo ben ik niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef Heeinz het volgende:
Jongens. Sigthórsson gaat twee keer scoren en we houden allemaal weer van hem.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef Heeinz het volgende:
Jongens. Sigthórsson gaat twee keer scoren en we houden allemaal weer van hem.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ook al legt hij er vandaag 10 in hoef ik die gast daarna niet meer in Ajax 1 te zien.![]()
Voor 't zelfde geld trapt hij er 2 in.Dit.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen of Siggy maakt ook niet zo heel veel uit. Als Siggy vorm heeft is hij zelfs nog een tikkeltje beter dan Hoesen maar die vorm is ver te zoeken op dit moment
In normale doen scoort Sigthorsson veel makkelijker dan een Hoesen.![]()
Maar met een Hoesen in normale doen scoort de rest veel makkelijkerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef 16meter het volgende:
Voor 't zelfde geld trapt hij er 2 in.
[..]
Dit.
Weet je? We zien wel
Ook dat valt wel mee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar met een Hoesen in normale doen scoort de rest veel makkelijker
Het is een beetje lood om oud ijzer met die twee.![]()
Dit. Hoesen legt bijna elke wedstrijd een balletje klaar voor een medespeler, die vervolgens scoort. Sigthorsson neemt hem op zo'n manier aan dat de bal terugkaatst naar Cillessen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maar met een Hoesen in normale doen scoort de rest veel makkelijker
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nee.quote:Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
Hoesen wordt hier zo overgewaardeerd.
Sigthorsson en Hoesen zijn beide geen materiaal voor Ajax 1 en gaan dat ook niet worden.![]()
Nou moet je niet te veel vragenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dus, als ze hem maar niet uitfluiten na de eerste misser![]()
![]()
Nooit, helaas...quote:Op zondag 19 januari 2014 15:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Anders gewoon 'ik ben ajacied af', toch?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ben ik met je eensquote:Op zondag 19 januari 2014 15:23 schreef 16meter het volgende:
Hoesen wordt hier zo overgewaardeerd.
Sigthorsson en Hoesen zijn beide geen materiaal voor Ajax 1 en gaan dat ook niet worden.![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dit.
![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hadden we Castillion maar niet verhuurt..........![]()
![]()
hou je bekquote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Siggy is goed hoor, wat een gehuil om niks![]()
Hij speelde vorig seizoen ook bagger, maar toen scoorde hij tenminste nog.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Smoofie het volgende:
Fischer heeft de laatste 15 wedstrijden bagger gespeeld.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Siggy gaat het verschil maken vandaagHoesen getergd invallen, niets mis mee.
Ruiz in de basis, zal Narsing en co. ook wel blij mee zijn. Geen knikker geraakt de laatste 2 jaar en na 2 dagen trainen direct in de basis.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Blijkbaar wil hij Bruma naar achteren laten lopenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Siggy is goed hoor, wat een gehuil om niks![]()
Wat lul jij nou weerquote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hadden we Castillion maar niet verhuurt..........![]()
![]()
![]()
Standaarden liggen bij Ajax wat hoger manquote:Op zondag 19 januari 2014 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Siggy is goed hoor, wat een gehuil om niksSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 15:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
Standaarden liggen bij Ajax wat hoger man![]()
Laat toch gaan, is toch heerlijk man!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wtf?
Hoesen en Bojan zijn geen helden, maar scoren in ieder geval vaker dan Sigi..
Ajax wint toch wel.★★★![]()
Siggie nog even in de etalage zetten, kan nog 11 dagen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar faal je volledig in.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik probeer even mee te doen met het dramaqueen gehalte in dit topic![]()
Waarom is Frank zo koppigStraks maakt die lul er ook nog toevallig 2 en mag hij de rest van het seizoen blijven staan.
Snelle Egel![]()
Dat mag ookquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Pedroso het volgende:
Siggie nog even in de etalage zetten, kan nog 1 1 dagen.![]()
![]()
Lijkt me niet, hij heeft toch al aangegeven dat De Jong op die plek zijn voorkeur heeftquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef S0nic het volgende:
Waarom is Frank zo koppigStraks maakt die lul er ook nog toevallig 2 en mag hij de rest van het seizoen blijven staan.
![]()
Nouja, als je 3 seizoenen achter elkaar kampioen wordt zou ik ook lekker koppig doorgaan.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef S0nic het volgende:
★★★![]()
Blessuresquote:Op zondag 19 januari 2014 15:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kom je ooit van Sigthórsson af...![]()
Dat valt nog wel mee, heb geen statistieken maar ligt dicht bij elkaar qua statistieken. Alleen is Hoesen de betere voetballer. Bojan is sowieso geen spits.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:30 schreef Vriezzer het volgende:
Wtf?
Hoesen en Bojan zijn geen helden, maar scoren in ieder geval vaker dan Sigi..Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daarom, een beetje vertrouwen mag welquote:Op zondag 19 januari 2014 15:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nouja, als je 3 seizoenen achter elkaar kampioen wordt zou ik ook lekker koppig doorgaan.![]()
Sigthórsson
Ben benieuwd hoe dat uitpakt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nou ja, het kan nog erger. Die Locadia is een nog mindere versie van Siggie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Willems ook een mindere van Blind/Boilesen maar knalde er wel eentje in tegen onsquote:Op zondag 19 januari 2014 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja, het kan nog erger. Die Locadia is een nog mindere versie van Siggie.![]()
![]()
Als ze maar niet constant gaan fluiten bij ieder balcontact van Siggie, daar help je Ajax niet mee en daar gaat het toch om.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Al was Sig wel mijn laatste keuze om De Jong te vervangen![]()
Dat gebeurt ook echt niet hoorquote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Pedroso het volgende:
Als ze maar niet constant gaan fluiten bij ieder balcontact van Siggie, daar help je Ajax niet mee en daar gaat het toch om.![]()
Maar we hebben siggy niet veel ind e spits gezien met blind op CVM en Boil op LB toch ?
#Hoop.![]()
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Hoezo kijken jullie zo op van de keus van de Boer voor Sigthórsson? Hij is momenteel toch gewoon de beste keus voor de spitspositie?![]()
Dat zal er wel voor zorgen dat niet elke bal 5 meter van zijn voet afspringt.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Maar we hebben siggy niet veel ind e spits gezien met blind op CVM en Boil op LB toch ?
#Hoop.![]()
![]()
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
#Hoop.![]()
Ik hoop met je mee.![]()
Nee.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:37 schreef Sunri5e het volgende:
Hoezo kijken jullie zo op van de keus van de Boer voor Sigthórsson? Hij is momenteel toch gewoon de beste keus voor de spitspositie?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Achja, Hoesen en Siggy schelen echt niet zoveel. Dus dat gezeik gaat nergens over.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]![]()
Al was Sig wel mijn laatste keuze om De Jong te vervangen
★★★
Forum Opties Forumhop: Hop naar: