Is ook gewoon een goede ploeg, zowel voetballend als fysiek. Gaan we het heel lastig mee krijgen, zeker uit (en dan 3 dagen later naar de Kuip).quote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Met 3-0 winnen van Bayernondanks dat het vriendschappelijk is, denk ik dat dit wel een behoorlijke waarschuwing is voor Ajax...
onzinquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:35 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is ook gewoon een goede ploeg, zowel voetballend als fysiek. Gaan we het heel lastig mee krijgen, zeker uit (en dan 3 dagen later naar de Kuip).
Als we morgen zo 'moeten' winnen van PSV , dan zou ik daar geen moeite mee hebbenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 21:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Vitesse op het nippertje langs PEC
Oké.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:40 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als we morgen zo 'moeten' winnen van PSV , dan zou ik daar geen moeite mee hebben
sowieso mensen die dat baseren op 1 oefenwedstrijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
onzinDie kunnen er geen reet van
In de pauze gooien ze er een energiedrankje in en de tweede helft gaan ze als de brandweer. Daar ben ik bang voor.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
sowieso mensen die dat baseren op 1 oefenwedstrijd.
Red Bull salzburg is gewoon een bedrijf dat voor geen meter kan voetballen.
Tegen Milan zei je dat ookquote:Op zondag 19 januari 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
We winnen gewoon van Salzburg hoor. Peanuts.
Die doen weinig voor ons onder.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
We winnen gewoon van Salzburg hoor. Peanuts.
Denk ik ook ja.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die doen weinig voor ons onder.
Ik neem aan Ajax.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie zien jullie het liefst in de Europa League finale?
azquote:Op zondag 19 januari 2014 02:40 schreef j0rdiiii het volgende:
Wie zien jullie het liefst in de Europa League finale?
Een finale speel je niet alleen pipo, dus als je bijdehand wil doen, noem dan in ieder geval twee clubs.quote:
Nou nou, chill.quote:Op zondag 19 januari 2014 02:43 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een finale speel je niet alleen pipo, dus als je bijdehand wil doen, noem dan in ieder geval twee clubs.
Net zoals we ook wel even zouden winnen in Glasgowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |