Het woordje ontbloot maakt wel het verschil in die zin jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:18 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt met incompleet bovenlijf te zitten...
Burdie, jij vraagt vaak van die dingen waar ik helemaal niet over nadenk, dan voel ik me altijd zo'n sukkelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef Burdie het volgende:
Vraagje, heb je tijdens het geven van bv speciale voedingssupplementen nodig? Zo ja, welke? Mijn zwangerschapsvitamines zijn bijna op, dus dat komt mooi uit.
Gewoon van die figuurcorrigerende hemdjes bij de hema halen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef WupWup het volgende:
Wat me irriteert aan de meeste voedingskleding is dat het van stretchmateriaal is gemaakt. Heeft een vent dat bedacht ofzo? Ik heb namelijk nul behoefte om m'n post partumbuik te showen
Vergeet niet ondertussen wel je spieren te gebruiken en niet alles door die hemdjes te laten doen...quote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon van die figuurcorrigerende hemdjes bij de hema halen.
Oh dat kwam later wel weer. Vanaf 6 weken zat ik 4x per week in de sportschool.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Vergeet niet ondertussen wel je spieren te gebruiken en niet alles door die hemdjes te laten doen...
Ja, of met een zwangere buik ruimte.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef WupWup het volgende:
Wat me irriteert aan de meeste voedingskleding is dat het van stretchmateriaal is gemaakt. Heeft een vent dat bedacht ofzo? Ik heb namelijk nul behoefte om m'n post partumbuik te showen
Haha jij met je maanden, het wordt nu tijd om te zeggen "ik voed al meer dan 2 jaar"quote:Op zondag 9 februari 2014 21:32 schreef bitterend het volgende:
Ik voed al 26 maanden in het openbaar
IK VOED AL 2 JAAR EN 2 MAANDEN JAquote:Op zondag 9 februari 2014 21:59 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haha jij met je maanden, het wordt nu tijd om te zeggen "ik voed al meer dan 2 jaar"![]()
![]()
Klinkt weer heel wat anders
Dankjewel!!quote:Op zondag 9 februari 2014 19:50 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben ook heel blij met de jurkjes van www.bo-yee.nl
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:18 schreef bitterend het volgende:
[..]
IK VOED AL 2 JAAR EN 2 MAANDEN JA![]()
Zo beter![]()
De laatste dagen zijn ze juist weer heel vroeg. Maar sowieso weer gespook. Tandjes, frustratie.... Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 9 februari 2014 21:31 schreef Olf het volgende:
Kyara, hoe gaat het met wakker maken voor late avondvoeding? Helpt het?
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:08 schreef Kyara het volgende:
Tj, laatste zinnetje vind ik wel fijn om te lezen. Weet dat je het liefst al gestopt zou zijn maar ik lees hier wel in dat het ook nog genietmomentjes zijn
Eh.. ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:22 schreef Olf het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)py-borstvoeding.html
Op zich is het goed dat het werkte en dus misschien die pup heeft gered, en ik snap wel dat je in je wanhoop naar aparte oplossingen zoekt. Maar ik weet het ook niet zo goed. Maar vind het vooral grappig omdat ik vaak in z&g lees dat mensen dromen dat ze hun kat de borst geven ofzo.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:26 schreef RunForrestRun het volgende:
Dank voor alle reacties mbt kleding! Denk dat ik eens ga shoppen voor wat overslagjurkjes en wat goede hemden/shirtjes voor eronder. Maar misschien moet ik eerst even afwachten of de bv wel goed gaat lukken.
[..]
Eh.. ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Ergens meen ik me te herinneren dat ik ooit wel heb gelezen/gezien dat iemand een aapje borstvoeding gaf. Vond ik ook apart, to say the least.
Dat is wel een heel inside the box oplossing hoor.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:33 schreef WupWup het volgende:
Ik geloof dat ik zelf de dierenarts had gebeld...
In Nederland heb je een stichting die dan regelt dat je de pup bij een ander bestaand nest kan leggenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:33 schreef WupWup het volgende:
Ik geloof dat ik zelf de dierenarts had gebeld...
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:35 schreef Olf het volgende:
[..]
Dat is wel een heel inside the box oplossing hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |