abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136397749
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef WupWup het volgende:
Ik weet niet hoe je draagt, maar in principe zit een baby rechtop in de doek, omdat hij in wieg/kommahouding zijn kind naar z'n borst heeft wat ademhalingsproblemen kan veroorzaken. Voeden van de pasgeborene doe je juist vaak in die houding, maar dan kan je baby zijn hoofd wegtrekken of duwen. In een doek gaat dat niet of in elk geval niet makkelijk.
Ja, precies. Daarom leek het voeden in de doek mij een lastige onderneming. Tegelijkertijd lijkt het me prettig als het wel zou kunnen, omdat je dan op een discrete manier in het openbaar toch kunt voeden. Maar voor dat laatste zijn er vast ook wel andere manieren te bedenken. :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136398046
Een kleine baby voeden in de doek lijkt me best link.
Een grotere baby dragend voeden is een ander verhaal :D

Uit de oude doos:
.... met gevoel voor drama....
pi_136398072
Mooi!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:55:54 #204
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_136398165
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:42 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja, precies. Daarom leek het voeden in de doek mij een lastige onderneming. Tegelijkertijd lijkt het me prettig als het wel zou kunnen, omdat je dan op een discrete manier in het openbaar toch kunt voeden. Maar voor dat laatste zijn er vast ook wel andere manieren te bedenken. :) .
Je kan de doek uiteraard over je schouder draperen en zo ziet er verder niemand iets van.
Ja, ze zien wellicht dat je voedt, maar je bent niet bloot. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_136398175
Ik kom hier trouwens even zeuren in de hoop dat de Fok-wet gaat werken.
Al een paar dagen bijzonder weinig interesse. In mij, de borst, drinken....
Mehhh ;(
.... met gevoel voor drama....
pi_136398389
Kersjes ik hoop dat it maar een hele korte fase is voor jou :*
pi_136400173
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Kersjes het volgende:

Uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Ja, zo! Ik kreeg het echt niet comfortabel voor elkaar :')
pi_136405479
Voeden in drager of doek is mij ook nooit gelukt. Maar het duurde sowieso lang tot hij snapte dat je ook rechtop zittend kon drinken en toen droeg ik alleen nog maar op mijn rug.

Kersjes -O- Niet leuk... maar het komt vast wel weer!

Wij zitten juist in een periode dat hij wat vaker op eigen initiatief wil drinken. Aangezien hij verder niet zo heel gezellig is momenteel, koester ik die knuffelmomentjes maar extra ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136405613
Kers wat een lieve foto!

Over 2 weken als jou S mijn R ziet drinken wil hij vast wel vaker :D
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:57:38 #210
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136415626
quote:
1s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Kersjes het volgende:

Uit de oude doos:
[ afbeelding ]
:D O+

Dat zou E ook wel doen denk ik. Die kan zo'n beetje vanuit alle posities drinken :') zit ze naast me in bed, schuin van me af, maar ziet vanuit haar ooghoek de tepel. Draait ze zich in een onmogelijke hoek, en *hap*! :9 En dan moet ze zelf ook giechelen _O-
pi_136422212
Die foto :D O+

Hopelijk wil hij snel weer drinken Kersjes :*
pi_136422288
Ha! Ik ben nu as we speak aan het voeden in de draagzak. Briljant. Beat this, cluster! o|O ;)
pi_136422347
Foto?
pi_136422426
Dat lukt met 3weekse regeldagen nog niet echt.
Regeldagen zijn trouwens net zo kut als je ze met zijn tweeën doet, helemaal als je al geen enorme productie kent en ongesteld bent.
Krijg je zo'n duikboot aan de borst die elke halve seconde opduikt en weer gaat zoeken waar ie moet zinken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_136423183
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:45 schreef Kyara het volgende:
Foto?
sure!

[ Bericht 2% gewijzigd door Limone op 06-02-2014 23:17:15 ]
pi_136423205
O+ O+ O+

Ik vind het knap!
pi_136423215
haha, sorry, dat is wel een hele grote brakke telefoonfoto. Dat heb je ook niet verdiend. ;)
pi_136423358
LOL, het was meer om een idee te krijgen. Maar ik vind de bv foto's die ik heb heel waardevol. Ook al zijn het voornamelijk selfies.
pi_136423705
Ja het is ook wel knap. Zeker als je bedenkt dat dit mijn kleinste tiet is..

Selfies? Zoals dit? Zo blij ben ik met die voeden in de draagzak:

;)
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:16:33 #220
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136423779
Limone _O_
pi_136423825
Leuk hoofd heb je O+

en dan dat bolletje haar er boven uit O+ O+

(Kersjes vertelde me lang geleden dat ik nu ook zou kunnen voeden als ze op mijn rug zit, gewoon tiet naar achter gooien, maar dat kan gelukkig niet :P )
pi_136424221
Dank! O+

Als je tieten nu iets omhoog duwt en je meisjes over je schouders draagt, dan lukt het vast! :Y)
  donderdag 6 februari 2014 @ 23:28:11 #223
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136424266
quote:
2s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef Kyara het volgende:
Leuk hoofd heb je O+

en dan dat bolletje haar er boven uit O+ O+

(Kersjes vertelde me lang geleden dat ik nu ook zou kunnen voeden als ze op mijn rug zit, gewoon tiet naar achter gooien, maar dat kan gelukkig niet :P )
Visual _O- :'( :')
pi_136424894
Sorry :D

Deze wilde ik ook nog even delen. Met een mooi filtertje lijken zelfs crappy ipadfoto's nog wat ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136424935
Ik kon alleen niks croppen dus mijn arm staat er nog op.....
pi_136425156
Oooh heerlijk! Die rust en totale overgave! O+
pi_136427881
Limoentje O+
Lijkt mij ook fijn om in de doek te voeden maar met mijn boobies lukt dat niet tenzij ik M. ter hoogte van mijn navel knoop ofzo :')

Kyara die handjes O+ herkenbaar!
pi_136429262
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Limone het volgende:
Ha! Ik ben nu as we speak aan het voeden in de draagzak. Briljant. Beat this, cluster! o|O ;)
Cool. Jij wordt mijn voorbeeld! :D .

Wat een leuke en mooie foto's Kyara!

Gisteravond en vannacht was I. zo gulzig aan het drinken dat ze zich regelmatig verslikte, of de hik kreeg of met haar ademhaling in de knoop kwam. Vind dat sneu om te zien. Om haar te helpen neem ik nu maar veel tijd voor een voeding, laat haar vaak aanhappen. Als de eerste gulzigheid weg is, kan ze wel rustig drinken. Het is natuurlijk wel weer fijn dat ze voor zo'n klein hummeltje als zo stevig kan drinken en veel naar binnen kan klokken. Je hoort dan ook bijna letterlijk 'klok-klok'. :o .
  vrijdag 7 februari 2014 @ 09:28:24 #229
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_136429444
Wat een mooie foto's! O+
Crappy of niet, het blijft bijzonder O+

franny, ik kan je vertellen, ook na 4 jaar blijft het bijzonder om je kindje echt te horen klokken. O+

Gister wilde Aviva weer heel snel na de voeding drinken, dus ik zei dat ik dat niet wilde.
"Mama, dan wil ik met je knuffelen en filmpje kijken tegelijk."
"Is knuffelen een beetje hetzelfde dan drinken, dan?"
"Ja." O+ O+ O+
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:41:20 #230
30252 Soempie
Procreating
pi_136430961
Wat een mooie foto's hier. :)

Franny, wat een mooi kindje. O+

Ik moest lachen om de foto van Kersjes en Limone. Een vrolijke uitstraling hebben jullie en dat werkt aanstekelijk. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:55:26 #231
30252 Soempie
Procreating
pi_136431284
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 23:44 schreef Kyara het volgende:
Sorry :D

Deze wilde ik ook nog even delen. Met een mooi filtertje lijken zelfs crappy ipadfoto's nog wat ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+

Ik heb zulke mooie foto's van tijdens het voeden nog niet eens met m'n camera voor elkaar gekregen. :D

Vraagje over voeden in het openbaar. Hebben jullie daar weleens nare reacties op gekregen? Ik heb nog niet in het openbaar een voeding gegeven, dus ook geen reacties daar. Wat ik wel regelmatig te horen krijg is dat mensen het ongemakkelijk/ vervelend/ stom vinden als vrouwen zouden voeden in het openbaar.

Mijn vraag is ook waar jullie voeden? Overal? Houden jullie er rekening mee dat anderen het vervelend kunnen vinden? Vraag je vooraf of mensen het oke vinden(bijvoorbeeld als je ergens aan het lunchen bent?)?

Ik kan wel redelijk discreet voeden (goed, mensen moeten er niet met hun neus bovenop gaan staan, natuurlijk), maar voel me er nog wel ongemakkelijk over.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 7 februari 2014 @ 10:58:57 #232
30252 Soempie
Procreating
pi_136431364
En soms ben ik ook nog ontzettend onhandig bezig en dan zie je wel meer dan alleen shirt/ sjaal/ stukje tepel. :Y)
pi_136431430
Ik heb een keer in de LaPlace gevoed. We zijn in de comfi hoek gaan zitten en dat was ook echt wel een achteraf hoekje. Meer omdat ik dat zelf prettiger vond, die fijne fauteuils :)
Verder vind ik het zelf geen probleem om openbaar te voeden. Ik kan het redelijk discreet (hou ook rekening met kleding als ik van tevoren weet) maar af en toe heb ik toch even een nipple slip of als M. bijvoorbeeld loslaat en rond gaat kijken
Ik maak me niet zo heel druk om andere mensen. Als ik in een iets groter gezelschap ben dan mijn dichtbije kring dan kondig ik het wel even aan.
pi_136431444
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef Soempie het volgende:

[..]

O+

Ik heb zulke mooie foto's van tijdens het voeden nog niet eens met m'n camera voor elkaar gekregen. :D

Vraagje over voeden in het openbaar. Hebben jullie daar weleens nare reacties op gekregen? Ik heb nog niet in het openbaar een voeding gegeven, dus ook geen reacties daar. Wat ik wel regelmatig te horen krijg is dat mensen het ongemakkelijk/ vervelend/ stom vinden als vrouwen zouden voeden in het openbaar.

Mijn vraag is ook waar jullie voeden? Overal? Houden jullie er rekening mee dat anderen het vervelend kunnen vinden? Vraag je vooraf of mensen het oke vinden(bijvoorbeeld als je ergens aan het lunchen bent?)?

Ik kan wel redelijk discreet voeden (goed, mensen moeten er niet met hun neus bovenop gaan staan, natuurlijk), maar voel me er nog wel ongemakkelijk over.
Ik heb er nog nooit rare of nare reacties op gekregen, en ik voedde overal waar het uitkwam. In een restaurant, op een bankje in het park, zelfs eens een keer in het pierebadje van het zwembad. Geen probleem. Ik heb nooit omstanders gevraag of ze er problemen mee hadden (stel je voor dat ze ja zouden zeggen ;) ) Ik hield er wel rekening mee dat als het voor kon komen dat ik in het wild moest voeden, dat ik kleding aanhad waarbij het makkelijk en discreet kon.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:27:09 #235
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136432185
Mijn ervaring is dat voeden in het openbaar steeds makkelijker gaat. Ik zocht in het begin steeds een rustig hoekje op.

Ter vergelijking: we zijn het afgelopen jaar nogal vaak in het ziekenhuis geweest met de meiden. De eerste keer zat ik half in een plant verscholen, ergens heel achteraf (ik moest ook bijna door de plant heen om bij het bankje te komen :') ). De keer erna in een hoekje in een rustige wachtkamer. En de laatste keer gewoon midden in de hal.

Het enige wat ik niet doe in het openbaar is 2 tegelijk voeden. Dat trekt teveel aandacht en bovendien kan dat minder goed discreet.

Ik denk trouwens dat heel veel mensen het echt totaal niet in de gaten hebben als je voedt in het openbaar (mits je niet met compleet bovenlijf gaat zitten ;) )
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:28:06 #236
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136432210
Ik vond het trouwens ongemakkelijker om te voeden waar bekenden bij waren. Schoonvader, zwager, vrienden. Nu ook niet meer maar nu hebben ze natuurlijk ook een groter hoofd waardoor meer bedekt blijft ;)
pi_136432785
Ik voedde de eerste 4 maanden gewoon overal waar dat uitkwam. Ik heb een keer midden op een terras gevoed, dat was wel mijn meest 'openbare' ervaring. Ik had een hydrofiel bij me die zorgde dat alles afgeschermd bleef en sowieso handige kleding aan. Mensen aan het tafeltje naast ons zag ik wel even kijken, maar niemand die er iets over zei. Ook een keer in het ziekenhuis in de wachtkamer, daar was een vrouw die juist leuk reageerde (ach ja, handig hoor!).

Toen hij ouder werd was hij continu afgeleid, waardoor ik echt niet meer discreet kon voeden. Toen ben ik er ook mee gestopt.

Thuis heb ik altijd met iedereen erbij gevoed. De eerste keer met schoonouders was wel een beetje awkward, maar ik weigerde me in mijn eigen huis af te zonderen. Ik vroeg wel altijd bij kraamvisite of ze het goed vonden dat ik in hun bijzijn zou voeden. Niemand reageerde negatief, dus geen idee wat ik dan gedaan zou hebben ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_136432803
Limone en Kyara, wat een heerlijke foto's! Heel waardevol he, borstvoedingsfoto's O+
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 7 februari 2014 @ 11:49:38 #239
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136432860
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik vroeg wel altijd bij kraamvisite of ze het goed vonden dat ik in hun bijzijn zou voeden.
Dat heb ik dan weer nooit gedaan. Wel als ik bij andere moest voeden (bijvoorbeeld midden op een verjaardag of zo).
pi_136433675
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:27 schreef Kyara het volgende:
Ik denk trouwens dat heel veel mensen het echt totaal niet in de gaten hebben als je voedt in het openbaar (mits je niet met compleet bovenlijf gaat zitten ;) )
Het is mij nog nooit gelukt met incompleet bovenlijf te zitten... ;)
pi_136433874
Ik voed ook gewoon in het openbaar en heb daar tot 2x toe een gekke reactie op gehad, in de Ikea en bij de Mac. Waren tieners, liepen heel beledigd met opmerkingen weg :?. Vaag, maar maakt me niet uit.

Thuis voedde ik wel waar iedereen bij is, maar ze is tegenwoordig zo afgeleid dat ik dat op de slaapkamer doe.
Home is where the O+ is...
  vrijdag 7 februari 2014 @ 12:52:32 #242
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136434710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:18 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Het is mij nog nooit gelukt met incompleet bovenlijf te zitten... ;)
Het woordje ontbloot maakt wel het verschil in die zin ja :D
pi_136434883
In mijn eigen huis vraag ik echt niet of ze bezwaar hebben, want zo wel dan hebben ze pech. In het openbaar voed ik overal.
pi_136436653
Ik ben een slechte openbare voeder. Heb ik ook niet echt goede kleren daarvoor. Ik voel me ongemakkelijk, waardoor de mensen met wie ik ben ongemakkelijk worden en de baby arelaxt, pff. :') De keren dat ik in het openbaar voedde heb ik nooit commentaar gekregen. Ik voed dan met een hydrofiel. Echt niets om je druk om te maken, maar toch doe ik het. 8)7
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:17:31 #245
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_136437530
Mijn twee maanden te vroege kind doet het geweldig, ongecorrigeerde curve, want dat corrigeren doen ze niet meer, want niet nodig sinds hij 6 maanden is. Bijna 8 maanden, 8000 gram en 70 cm lang.... :D

pi_136437679
Mooi Juud!
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:27:52 #247
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_136437856
Mooie curve Juud! Echt super!
pi_136438668
Wat goed Juud! O+

Ik voed overal waar het me uitkomt en heb nog nooit een rare reactie gekregen. Boeit me ook geen reet wat mensen daar van zouden vinden. Als je door de stad loopt zie je op de gemiddelde hunkemöllerreclame nog meer tiet dan als ik voed dus als mensen daar aanstoot aan willen nemen, alsjeblieft zeg :{w.

Nou moet ik zeggen dat borsten voor mij nog weinig seksuele betekenis hebben sinds ik borstvoeding geef en het maakt me ook niet uit als bijv schoonouders mijn borsten zien.
pi_136439629
Ik voed ook gewoon overal. Nog nooit rare reacties gehad. Volgens mij sta ik bij zwemles bekend als de moeder die altijd dr tiet er uit gooit ;) heb wel altijd makkelijke kleding aan. Verder is er voor mij ook niks seksueel aan. Zie het nu voornamelijk als melk fabriek.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 21:50:34 #250
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136453317
Ik voedde ook overal, maar vorige week gingen we ergens tegen met een grote groep en was ik vergeten thuis nog even te voeden, toen heb ik wel even om een aparte ruimte gevraagd, ik wil mensen niet shockeren door midden in een kamer met oa vreemden een 11 maanden oude afgeleide baby te voeden. Eigenlijk voed ik vooral nog thuis nu ik er zo aan denk. Toen Nathan 11,5 maanden was heb ik hem nog wel op het Dak van de Sint Pieter gevoed :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')