Ja, precies. Daarom leek het voeden in de doek mij een lastige onderneming. Tegelijkertijd lijkt het me prettig als het wel zou kunnen, omdat je dan op een discrete manier in het openbaar toch kunt voeden. Maar voor dat laatste zijn er vast ook wel andere manieren te bedenken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:11 schreef WupWup het volgende:
Ik weet niet hoe je draagt, maar in principe zit een baby rechtop in de doek, omdat hij in wieg/kommahouding zijn kind naar z'n borst heeft wat ademhalingsproblemen kan veroorzaken. Voeden van de pasgeborene doe je juist vaak in die houding, maar dan kan je baby zijn hoofd wegtrekken of duwen. In een doek gaat dat niet of in elk geval niet makkelijk.
Je kan de doek uiteraard over je schouder draperen en zo ziet er verder niemand iets van.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:42 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom leek het voeden in de doek mij een lastige onderneming. Tegelijkertijd lijkt het me prettig als het wel zou kunnen, omdat je dan op een discrete manier in het openbaar toch kunt voeden. Maar voor dat laatste zijn er vast ook wel andere manieren te bedenken..
Ja, zo! Ik kreeg het echt niet comfortabel voor elkaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Kersjes het volgende:
Een kleine baby voeden in de doek lijkt me best link.
Een grotere baby dragend voeden is een ander verhaal
Uit de oude doos:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Kersjes het volgende:
Een kleine baby voeden in de doek lijkt me best link.
Een grotere baby dragend voeden is een ander verhaal
Uit de oude doos:
[ afbeelding ]
Visualquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:17 schreef Kyara het volgende:
Leuk hoofd heb je
en dan dat bolletje haar er boven uit![]()
![]()
(Kersjes vertelde me lang geleden dat ik nu ook zou kunnen voeden als ze op mijn rug zit, gewoon tiet naar achter gooien, maar dat kan gelukkig niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cool. Jij wordt mijn voorbeeld!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Limone het volgende:
Ha! Ik ben nu as we speak aan het voeden in de draagzak. Briljant. Beat this, cluster!![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:44 schreef Kyara het volgende:
Sorry
Deze wilde ik ook nog even delen. Met een mooi filtertje lijken zelfs crappy ipadfoto's nog watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zulke mooie foto's van tijdens het voeden nog niet eens met m'n camera voor elkaar gekregen.
Vraagje over voeden in het openbaar. Hebben jullie daar weleens nare reacties op gekregen? Ik heb nog niet in het openbaar een voeding gegeven, dus ook geen reacties daar. Wat ik wel regelmatig te horen krijg is dat mensen het ongemakkelijk/ vervelend/ stom vinden als vrouwen zouden voeden in het openbaar.
Mijn vraag is ook waar jullie voeden? Overal? Houden jullie er rekening mee dat anderen het vervelend kunnen vinden? Vraag je vooraf of mensen het oke vinden(bijvoorbeeld als je ergens aan het lunchen bent?)?
Ik kan wel redelijk discreet voeden (goed, mensen moeten er niet met hun neus bovenop gaan staan, natuurlijk), maar voel me er nog wel ongemakkelijk over.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Ik heb er nog nooit rare of nare reacties op gekregen, en ik voedde overal waar het uitkwam. In een restaurant, op een bankje in het park, zelfs eens een keer in het pierebadje van het zwembad. Geen probleem. Ik heb nooit omstanders gevraag of ze er problemen mee hadden (stel je voor dat ze ja zouden zeggenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb zulke mooie foto's van tijdens het voeden nog niet eens met m'n camera voor elkaar gekregen.
Vraagje over voeden in het openbaar. Hebben jullie daar weleens nare reacties op gekregen? Ik heb nog niet in het openbaar een voeding gegeven, dus ook geen reacties daar. Wat ik wel regelmatig te horen krijg is dat mensen het ongemakkelijk/ vervelend/ stom vinden als vrouwen zouden voeden in het openbaar.
Mijn vraag is ook waar jullie voeden? Overal? Houden jullie er rekening mee dat anderen het vervelend kunnen vinden? Vraag je vooraf of mensen het oke vinden(bijvoorbeeld als je ergens aan het lunchen bent?)?
Ik kan wel redelijk discreet voeden (goed, mensen moeten er niet met hun neus bovenop gaan staan, natuurlijk), maar voel me er nog wel ongemakkelijk over.
Dat heb ik dan weer nooit gedaan. Wel als ik bij andere moest voeden (bijvoorbeeld midden op een verjaardag of zo).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik vroeg wel altijd bij kraamvisite of ze het goed vonden dat ik in hun bijzijn zou voeden.
Het is mij nog nooit gelukt met incompleet bovenlijf te zitten...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:27 schreef Kyara het volgende:
Ik denk trouwens dat heel veel mensen het echt totaal niet in de gaten hebben als je voedt in het openbaar (mits je niet met compleet bovenlijf gaat zitten)
Het woordje ontbloot maakt wel het verschil in die zin jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:18 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Het is mij nog nooit gelukt met incompleet bovenlijf te zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |