Heb wel kaartjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:26 schreef Myraela het volgende:
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Gaan jullie?
Realistisch ook nog wel maar ik kan de buitenwereld niet verblinden met mijn uiterlijke vertoning natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een optie.
Alleen geen realistische optie.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Realistisch ook nog wel maar ik kan de buitenwereld niet verblinden met mijn uiterlijke vertoning natuurlijk
Wat heb jij aan vandaag?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik outfit Lola google, krijg ik oa de suggestie in de OP
Heb je nou gewoon die epische kont ingeruild?!?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik outfit Lola google, krijg ik oa de suggestie in de OP
Nog niet zoveel. Een slipje en een trui.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon die epische kont ingeruild?!?![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Als jij nou de lapo hebt straks, mag je m weer terugzetten
Is dit een voorbeeld van sexting?quote:
Komen er nog meer leuke mensen?quote:
Doe dan die eerste maarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is een topic voor outfitsuggesties voor Lola.
Deze heb ik ook nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk mokkel in de OP
Ik ga wat doenfijne dag allemaal
Mèh, gewoon allebei niet.quote:
Het ging om de kleding, niet om de vrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk mokkel in de OP
Ik ga wat doenfijne dag allemaal
Dat dus!!quote:
Gebruik je fantasiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou gaat ze gewoon weg en heeft ze niet eens gemeld wat ze nou eigenlijk aan heeft
Dat was inderdaad de link die ik probeerde te leggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van sexting?
Vrouwen!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou gaat ze gewoon weg en heeft ze niet eens gemeld wat ze nou eigenlijk aan heeft
Nooit gezien, ben ik bang.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de link die ik probeerde te leggen.
Ik moet trouwens nog steeds elke keer lachen om Hadewych in de kruidvatreclames. Ik ben simpel.
Die vrouw met de geforceerde zware stem. Velen vinden het irritant.quote:
Japanse vriendinnen op bezoek?quote:
Wel wat voor K.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht even op outfit lolita...
Outfit Lola gaf niet de gewenste resultaten.quote:
ROFL Lola in een Lolita outfit. *grinnik*quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Outfit Lola gaf niet de gewenste resultaten.
Ik hoopte met Lolita meer te bereiken.
Ik doe een rokje aan vandaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Trek jij eens een broek aan, smeerpijp.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nu mag je weg.
(Rokjes zijn ok!)
Broekenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trek jij eens een broek aan, smeerpijp.
Doe es niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Poe, ik moet zo nog naar een feestje - wordt weer zo'n kringfeestje, weet ik nu al.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:22 schreef fietsie het volgende:
Ik ga het boodschappenlijstje maar es keurig doorschuiven naar maandag.
Vandaag lekker "niets".
Dat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap aan de andere kant die aversie ertegen weer niet.
Als ik mensen een tijdje niet gezien heb, vind ik het best leuk om wat bij te kletsen en dan maakt het mij geen bal uit in welke vorm dat gegoten wordt...
Ik heb sowieso een aversie tegen groepsgedrag, groepsvorming, in groepen dingen "beleven", het voelen van de noodzaak zich te groeperen enz enz enz.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik snap aan de andere kant die aversie ertegen weer niet.
Als ik mensen een tijdje niet gezien heb, vind ik het best leuk om wat bij te kletsen en dan maakt het mij geen bal uit in welke vorm dat gegoten wordt...
Jij bent nou juist het type wat ik echt een klassiek gevalletje kringverjaardag vind. Oftewel, ik vind je een saaie lul.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:43 schreef fietsie het volgende:
Gadverderre. Dat mensen daar het woord "feestje" aan verbinden.Laat staan het begrip -gezellig-.....
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent nou juist het type wat ik echt een klassiek gevalletje kringverjaardag vind. Oftewel, ik vind je een saaie lul.
Ben je niet gewoon eerder tegen sociale "verplichtingen"?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een aversie tegen groepsgedrag, groepsvorming, in groepen dingen "beleven", het voelen van de noodzaak zich te groeperen enz enz enz.
Om mijn geld te verdienen kan en doe ik het wel, en schijn ik er zelfs goed in de zijn. Maar in mijn vrije tijd probeer ik er zo ver mogelijk van te blijven...
The horrorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:02 schreef twi het volgende:
Niks mis met kringfeestjes met leuke mensen. Kringfeestjes waar je gedwongen met een tante die je eens in de drie jaar ziet moet praten over pensioenopbouw, dat zijn degenen waar je voor moet oppassen.
Ik heb er morgen een.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:02 schreef twi het volgende:
Niks mis met kringfeestjes met leuke mensen. Kringfeestjes waar je gedwongen met een tante die je eens in de drie jaar ziet moet praten over pensioenopbouw, dat zijn degenen waar je voor moet oppassen.
Sterkte alvast!quote:
Nee tegen het feit dat een enorme groot deel van de samenleving zich te pas en te onpas in massa's wens samen te pakken, en het dan pas naar de zin kan hebben.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:03 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je niet gewoon eerder tegen sociale "verplichtingen"?
Prima voor borrels, maar voor huis feestjes die tot in de vroege uurtjes doorgaan toch liever banken en stoelenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:05 schreef rival het volgende:
Daarom kan je het beste statafels erbij hebben, die zijn op de 1 of andere manier toch altijd gezelliger!
Paar drankspelletjes erbij en gegarandeerde chaos
Dat. Ik wil gewoon zitten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Prima voor borrels, maar voor huis feestjes die tot in de vroege uurtjes doorgaan toch liever banken en stoelen
Het voordeel van staan is dat je beter kunt ervaren of je nog op je benen kunt staan, is mijn ervaring.quote:
Het is juist zo leuk als je op staat en naar de toilet wankelt.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het voordeel van staan is dat je beter kunt ervaren of je nog op je benen kunt staan, is mijn ervaring.
Je bent me net voorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is juist zo leuk als je op staat en naar de toilet wankelt.
Ik heb dan meer loopruimte nodig dan doorgaans aanwezig is. Met alle pijnlijke gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:11 schreef Myraela het volgende:
Het is juist zo leuk als je op staat en naar de toilet wankelt.
Dat slaat nergens op.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee tegen het feit dat een enorme groot deel van de samenleving zich te pas en te onpas in massa's wens samen te pakken, en het dan pas naar de zin kan hebben.
ik kan niet goed tegen (teveel) alcohol maar 1 porto drink ik wel eens.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
Voor mij ook zeer zeldzaam, ik stop automatisch op een bepaald punt
Je hebt mensen die inderdaad niet alleen kunnen zijn en obsessed zijn om alle 7 dagen vol geplanned te hebben. Maar daar vallen ze jou toch niet mee lastig, of wel?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee tegen het feit dat een enorme groot deel van de samenleving zich te pas en te onpas in massa's wens samen te pakken, en het dan pas naar de zin kan hebben.
Post dan niet.quote:
Toch maar even blijven hangen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:15 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik kan niet goed tegen (teveel) alcohol maar 1 porto drink ik wel eens.
"Erbij"quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:06 schreef STING het volgende:
[..]
Prima voor borrels, maar voor huis feestjes die tot in de vroege uurtjes doorgaan toch liever banken en stoelen
Mag ik op jouw feestje komen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:05 schreef rival het volgende:
Daarom kan je het beste statafels erbij hebben, die zijn op de 1 of andere manier toch altijd gezelliger!
Paar drankspelletjes erbij en gegarandeerde chaos
Fixedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mag ik op jouw feestjepartijtje komen?
Ik krijg gelijk de neiging om te vragen of ik zwemkleding mee moet nemen en of ik thuisgebracht word...quote:
Goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk de neiging om te vragen of ik zwemkleding mee moet nemen en of ik thuisgebracht word...
Ook leuk: expres te weinig banken en stoelen neerzetten en dan ergens een kleed met een berg kussens neerleggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het leuk als het eindigt op de bank/het kleed.
Hoe het begint, maakt dan niet uit.
Knap!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:01 schreef Watertornado het volgende:
Mijn wasmachine heeft het voor elkaar gekregen om al mijn was (behalve één stuk ondergoed) in mijn dekbed te krijgen.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:01 schreef Watertornado het volgende:
Mijn wasmachine heeft het voor elkaar gekregen om al mijn was (behalve één stuk ondergoed) in mijn dekbed te krijgen.
Oow dat doet de droger hier altijd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:01 schreef Watertornado het volgende:
Harde struggels maat.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:01 schreef Watertornado het volgende:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:44 schreef Myraela het volgende:
Koekjes koekjes, van die simpele. Wilde mijn vormpje eens uitproberen.
Wat stond er op?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
De vormpjes blijven minder duidelijk dan ik zou willen. De vorm blijft wel, maar er stond een tekst op en die is toch wel een beetje vaag geworden.
Ohja irritant.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:46 schreef Myraela het volgende:
De vormpjes blijven minder duidelijk dan ik zou willen. De vorm blijft wel, maar er stond een tekst op en die is toch wel een beetje vaag geworden.
quote:
Haastige spoed is zelden goedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik ben weer handig bezig geweest. Denk ff snel mn thermostaat opnieuw te vervangen, verbrand ik eerst mn hand om dat ik de auto niet had laten afkoelenzit alles er eindelijk op, breek ik de ontluchtingsnippel af
nu sluit die niet meer goed.
Godverdegodverdegodver![]()
Chick!quote:
Ik was juist heel rustig aan het werkquote:
En hij lekt nu dus kvs? Heeft die man waar wij toen zijn geweest niks?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was juist heel rustig aan het werkmaar is wel heel kut, want kan nu niet meer aan onderdelen komen lijkt het
Die nam zijn telefoon weer eens niet op, maar belde me net terug, ik ga er nu heen rijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En hij lekt nu dus kvs? Heeft die man waar wij toen zijn geweest niks?
Nicequote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die nam zijn telefoon weer eens niet op, maar belde me net terug, ik ga er nu heen rijden.![]()
En hij lekt nu dus weer/nogsteeds, maar nu door iets anders
Warm wordt die wel, maar 75 ipv 85/90. En ik ga het zo gewoon zienquote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nice
Succes, ik hoop dat die nu wel weer warm wordt
opaquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 15:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Warm wordt die wel, maar 75 ipv 85/90. En ik ga het zo gewoon zien
op zoek naar een nieuwe?quote:
ja hoiquote:
gaat dan op zoek naar wat fatsoenlijks. Een tijn zal nooit vreemdgaan op je.quote:
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat dan op zoek naar wat fatsoenlijks. Een tijn zal nooit vreemdgaan op je.
snotterig.quote:
als een of andere mislukte zeekoe dr broek naar beneden trekt, ben jij de eerste die er op probeert te klimmenquote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als een of andere mislukte zeekoe dr broek naar beneden trekt, ben jij de eerste die er op probeert te klimmen
quote:
Precies jouw doelgroep met je voorkeur voor oudere mannen.quote:
Je spreekt jezelf tegenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gaat dan op zoek naar wat fatsoenlijks. Een tijn zal nooit vreemdgaan op je.
quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als een of andere mislukte zeekoe dr broek naar beneden trekt, ben jij de eerste die er op probeert te klimmen
Vast jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is wat vrouwen doen. Get used to it.quote:
ik ben te mager voor een zeekoe..quote:
Neequote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is wat vrouwen doen. Get used to it.
maar ja.. Voldoe je ook aan de rest van het eisenlijstje?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies jouw doelgroep met je voorkeur voor oudere mannen.
je hebt niks te weigeren, mupkequote:
Ik weet alleen nog shitload aan geld, en ja daar voldoe ik aan.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
maar ja.. Voldoe je ook aan de rest van het eisenlijstje?
blij dat je het eindelijk eens toegeeft.quote:
hoe is het met je hart, schatquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog shitload aan geld, en ja daar voldoe ik aan.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je hebt niks te weigeren, mupke
Dat varkentje wil ik dan wel even wassenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben te mager voor een zeekoe..![]()
Misschien dat ik een varkentje nog red
Prima, al zitten zwakke harten wel in de familie. De kans dat ik vroegtijdig instort is dus wel aanwezig.quote:
Is ze vies, ja?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat varkentje wil ik dan wel even wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |