Heb wel kaartjes.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:26 schreef Myraela het volgende:
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Gaan jullie?
Realistisch ook nog wel maar ik kan de buitenwereld niet verblinden met mijn uiterlijke vertoning natuurlijkquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een optie.
Alleen geen realistische optie.
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Realistisch ook nog wel maar ik kan de buitenwereld niet verblinden met mijn uiterlijke vertoning natuurlijk
Wat heb jij aan vandaag?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik outfit Lola google, krijg ik oa de suggestie in de OP
Heb je nou gewoon die epische kont ingeruild?!?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Als ik outfit Lola google, krijg ik oa de suggestie in de OP
Nog niet zoveel. Een slipje en een trui.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heb je nou gewoon die epische kont ingeruild?!?![]()
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja.
Als jij nou de lapo hebt straks, mag je m weer terugzetten
Is dit een voorbeeld van sexting?quote:
Komen er nog meer leuke mensen?quote:
Doe dan die eerste maarquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dit is een topic voor outfitsuggesties voor Lola.
Deze heb ik ook nog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk mokkel in de OP
Ik ga wat doenfijne dag allemaal
Mèh, gewoon allebei niet.quote:
Het ging om de kleding, niet om de vrouw.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:47 schreef LovelyLady het volgende:
Lelijk mokkel in de OP
Ik ga wat doenfijne dag allemaal
Dat dus!!quote:
Gebruik je fantasiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou gaat ze gewoon weg en heeft ze niet eens gemeld wat ze nou eigenlijk aan heeft
Dat was inderdaad de link die ik probeerde te leggen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dit een voorbeeld van sexting?
Vrouwen!!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou gaat ze gewoon weg en heeft ze niet eens gemeld wat ze nou eigenlijk aan heeft
Nooit gezien, ben ik bang.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was inderdaad de link die ik probeerde te leggen.
Ik moet trouwens nog steeds elke keer lachen om Hadewych in de kruidvatreclames. Ik ben simpel.
Die vrouw met de geforceerde zware stem. Velen vinden het irritant.quote:
Japanse vriendinnen op bezoek?quote:
Wel wat voor K.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zocht even op outfit lolita...
Outfit Lola gaf niet de gewenste resultaten.quote:
ROFL Lola in een Lolita outfit. *grinnik*quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Outfit Lola gaf niet de gewenste resultaten.
Ik hoopte met Lolita meer te bereiken.
Ik doe een rokje aan vandaag.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Trek jij eens een broek aan, smeerpijp.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dank je![]()
Nu mag je weg.
(Rokjes zijn ok!)
Broekenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Trek jij eens een broek aan, smeerpijp.
Doe es niet.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Poe, ik moet zo nog naar een feestje - wordt weer zo'n kringfeestje, weet ik nu al.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 12:22 schreef fietsie het volgende:
Ik ga het boodschappenlijstje maar es keurig doorschuiven naar maandag.
Vandaag lekker "niets".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |