Traumatiserend, dit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:44 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet of Janneke er wel bij moet zijn.
Straks laat ze nog een keiharde kutscheet.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:39 schreef Friek_ het volgende:
Als er iemand op het laatste moment durft af te zeggen, volgen er klappen.
Schoonvader? Sinds wanneer heb jij een wijf?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Al bestaat er een hele kleine kans dat ik naar Italië moet ivm met gezondheidstoestand van m'n schoonvader.
Maar dat hoop ik niet en ga ervan uit dat ik er gewoon bij ben.
Pas 19 jaar met wat onderbrekingen een Italiaanse vriendin.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Schoonvader? Sinds wanneer heb jij een wijf?
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Heb de TR van remlof hierover maar voor je weggeklikt
Neem je andere shampoo, opgelost.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:05 schreef Kowloon het volgende:
Kans op sneeuw zaterdag, aldus enkele weermodellen.
Wie dan leeft, wie dan zorgt.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om de treinreizigers.
Eindelijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:05 schreef Kowloon het volgende:
Kans op sneeuw zaterdag, aldus enkele weermodellen.
Sneeuwkettingen onder de wielen.quote:Op maandag 20 januari 2014 13:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik maak mij zorgen om de treinreizigers.
Dat bedoel ik. Aangezien NS de winterdienstregeling maar al te graag van stal haalt.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:27 schreef Euribob het volgende:
Krijgen we een andere dienstregeling, zal je net zien.
De geplande werkzaamheden vallen in ieder geval wel mee: http://www.ns.nl/werktraj(...)2014_uto_ut_25_26janquote:Op maandag 20 januari 2014 15:27 schreef Euribob het volgende:
Krijgen we een andere dienstregeling, zal je net zien.
De POL meet is een avontuur.quote:Op maandag 20 januari 2014 15:38 schreef eriksd het volgende:
Achja, allemaal onderdeel van de beleving.
quote:Op maandag 20 januari 2014 16:41 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk niet redden wegens campagneverplichtingen die ik al enigzins voorzien had. ALs ik niet kom wens ik jullie veel plezier.
Veel plezier met folders uitdelen, in uw hesje.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:41 schreef Hexagon het volgende:
Ik ga het waarschijnlijk niet redden wegens campagneverplichtingen die ik al enigzins voorzien had. ALs ik niet kom wens ik jullie veel plezier.
Nee, maar ik heb voor u al wel een inklapbare kinderstoel gevonden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Heeft iedereen z'n bananenpak al opgehaald bij de stomerij?
Fijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb voor u al wel een inklapbare kinderstoel gevonden.
2,5 jaar geleden mocht het, dus nu ook.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef GSbrder het volgende:
Of moet het vrouwtje toestemming geven?
True, maar dan weten ze in ieder geval dat ik ergens uithang.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
2,5 jaar geleden mocht het, dus nu ook.
Of moet het vrouwtje toestemming geven?
Kunnen ze op het naburige terras plaatsnemen, zoals de man met de rode broek die stiekem je vader bleek te zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
True, maar dan weten ze in ieder geval dat ik ergens uithang.
Serieus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kunnen ze op het naburige terras plaatsnemen, zoals de man met de rode broek die stiekem je vader bleek te zijn.
Neen.quote:
Remlof schijnt regelmatig ongesteld te worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik mis vast een rerefentie. De man met de rode broek?
Slimme vader, je kan niet voorzichtig genoeg zijn met lieden van het internet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kunnen ze op het naburige terras plaatsnemen, zoals de man met de rode broek die stiekem je vader bleek te zijn.
Do not toy with me boy.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Remlof schijnt regelmatig ongesteld te worden.
Weinig terrassen daarquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een rode "a" op de voorgrond.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk een rode "a" op de voorgrond.
Een Arish Pub, klinkt gezellig.
Wel een eind lopen zegquote:
De heenweg moet lukken, de terugweg kan voor problemen zorgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
1,1 kilometer, oftewel 13 minuten lopen vanaf Utrecht CS:
[ afbeelding ]
Taxiquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De heenweg moet lukken, de terugweg kan voor problemen zorgen.
Je komt in ieder geval maar één gracht tegenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De heenweg moet lukken, de terugweg kan voor problemen zorgen.
Voorgeplande nekplaats.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval maar één gracht tegen
Zwemmen kan ook inderdaad, Beau van Erven Dorens-style.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Je komt in ieder geval maar één gracht tegen
Geen zorgen, er staan overal groepjes Mocro's die de weg kunnen wijzen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef Kowloon het volgende:
Zie eerst maar eens het station uit te komen, het schijnt nogal een bouwput te zijn.
Maar meestal willen ze daarvoor betaald krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef waht het volgende:
[..]
Geen zorgen, er staan overal groepjes Mocro's die de weg kunnen wijzen.
Valt mee, ik kom er meerdere malen per week. Het is alleen wat smaller de laatste tijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef Kowloon het volgende:
Zie eerst maar eens het station uit te komen, het schijnt nogal een bouwput te zijn.
Appeltje-eitje dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt mee, ik kom er meerdere malen per week. Het is alleen wat smaller de laatste tijd
Lekker vaak langs de Starbucks dus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt mee, ik kom er meerdere malen per week. Het is alleen wat smaller de laatste tijd
En wie wel eens op Rotterdam CS komt is wat dat betreft ook wel wat gewend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Pfoe.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een tyfuseind.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ik ook komen? Zorg ik dat jij ook zo'n kek karretje krijgt.quote:
Ja, je bent er ook zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:15 schreef Friek_ het volgende:
Die 1,1 kilometer valt toch ook wel mee? Het is net voorbij 't Neude.
Ga jij nou maar je reputatieschade herstellen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zal ik ook komen? Zorg ik dat jij ook zo'n kek karretje krijgt.
Dit aanbod kan niet afgeslagen worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit aanbod kan niet afgeslagen worden.
Leuk, naar verluidt is de drank gratis.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit aanbod kan niet afgeslagen worden.
Watjes zijn het ook hier in POL, ik ga 's ochtends zelfs eerst nog even 75 km fietsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:15 schreef Friek_ het volgende:
Die 1,1 kilometer valt toch ook wel mee? Het is net voorbij 't Neude.
Proostquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:20 schreef waht het volgende:
[..]
Leuk, naar verluidt is de drank gratis.
Geen probleem. Paar knaken op de neus.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Maar meestal willen ze daarvoor betaald krijgen.
20 km door weer en wind hiero.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Watjes zijn het ook hier in POL, ik ga 's ochtends zelfs eerst nog even 75 km fietsen.
De aanleg van de Utrechtse metro is nog niet helemaal afgerondquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:00 schreef Reya het volgende:
Ik zal vast wel weer rennen om de metro te halen.
Ben ik nu alweer foutief ingelichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De aanleg van de Utrechtse metro is nog niet helemaal afgerond
Ze hebben nog niet eens een tram.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
De aanleg van de Utrechtse metro is nog niet helemaal afgerond
Wel, sneltram naar Nieuwegein zelfs.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet eens een tram.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |