Glaasje rood erbij? Whisky?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Zit op mijn zitzak voor de haard, heerlijk vuur aan en verwarming uit.
Goed plan, ik ga ook hamburgers makenquote:Op zondag 19 januari 2014 15:22 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanavond lekker een hamburger met gebakken uienringen op een Italiaanse bol!
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed idee.
Mmm, grappa denk ik.
Een heerlijke milde, van muskaatdruiven gemaaktquote:
ranzige foto met al die servetjesquote:Op maandag 20 januari 2014 18:33 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
( hier komt het vandaan)
Ja maar daar maak je toch geen foto van. dat doe je voor die tijd..quote:Op maandag 20 januari 2014 18:40 schreef Iwanius het volgende:
Er staan geen vuilnisbakken naast de tafels waar je je vuile wc papier in kan gooien.
Dus gebruik je de schalen....
Inderdaadquote:
Foto?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ga een geimproviseerde cottage pie maken. Met restjes die op moeten
Jammer: leek me lekker!quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:18 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Jammer: leek me lekker!
Alhoewel, waarom geen foto van je lege borden al dan niet met vieze servet? Schijnt in te zijn![]()
Mjamquote:Op maandag 20 januari 2014 22:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]![]()
!
Het was ook wel lekker. Getopt met een mix van gewone en zoeteaardappelpuree met wat chillivlokken en kaas![]()
Oh is het in de aanbieding ja?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef sirdanilot het volgende:
boerenkool
was dus in de aanbieding bij de digros, dus misschien eet heel leiden wel een week lang boerenkool
Zohee! Dit was echt belachelijk lekker!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef minilot het volgende:
Ik ga straks bloemkool frituren en er een restje sushirijst bij opbakken.
Die sla ik even op voor volgende week.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef minilot het volgende:
[..]
Zohee! Dit was echt belachelijk lekker!Ik geloof niet dat we ooit zo snel een grote bloemkoolstronk hebben weggewerkt.
Ik kan het iedereen aanraden!
http://www.seriouseats.com/recipes/2013/02/korean-fried-cauliflower-recipe.html:
[ afbeelding ]
(Foto van site, maar de mijne zag er ook zo uit)
Ik zou er bijna speciaal een frituurpan voor gaan aanschaffen.![]()
(Maar het ging ook wel prima in een gietijzeren braadpan)
Doe dat! Mocht je overigens geen tijd/zin hebben om de twee gesuggereerde sauzen zelf te maken, dan schijnt het ook gewoon lekker met zo'n beetje elke goede chilisaus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Die sla ik even op voor volgende week.
dat ziet er heerlijk uit!quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:31 schreef Sylvana het volgende:
Nieuw recept voor pastasalade geprobeerd!
Pasta, gerookte kipfilet, sperziebonen, rode ui, cherrytomaat, pijnboompitjes en een sausje van crème freche, mayo, knoflook en paprikapoeder.
[ link | afbeelding ]
Was echt super lekker!
Dankjewel, dat was het ook! Normaal gesproken zou het veel te veel voor ons 2en zijn, maar alles is schoon op gegaanquote:
Om nom nom, goed bezig!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Speltpannekoekjes met wat zachte geitenkaas, walnoot en honing
Wat is Humus?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Om nom nom, goed bezig!
Na het hardlopen net een vegan eiwitshake, nu twee Friese roggebroodjes met humus (want ga zo naar mijn detacheringsbureau fietsen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:55 schreef raulbouli het volgende:
[..]
Wat is Humus?Kikkererwtenpasta. Klinkt vies, is het zeker niet. Smaakt een beetje als smeerkaas, met een knoflookachtig smaakje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Ik haal er echt geen smeerkaas uit! Het is wel erg lekker, gewoon een keer proberen, in de supermarkt bij de (brood)salades.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kikkererwtenpasta. Klinkt vies, is het zeker niet. Smaakt een beetje als smeerkaas, met een knoflookachtig smaakje.
Oke.. Klinkt niet vies, maar apart. Ik lust kikkererwten, maar een smeerbare pasta ervan kende ik nog niet. Zal het eens proberen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Kikkererwtenpasta. Klinkt vies, is het zeker niet. Smaakt een beetje als smeerkaas, met een knoflookachtig smaakje.
Superlekker zeg!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:11 schreef golfer het volgende:
Straks: skrei(winterkabeljauw)filets uit de oven, een roerbakschotel met gamba's en courgette en gekaramelisseerde coquilles.![]()
de viswinkel had weer veel te veel superverse lekker dingen liggen.![]()
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
Change of plans! T worden broodjes hamburger, nu nog bedenken wat voor burgers, tips anyone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |