Sure thang.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef Klokov het volgende:
Ik post straks een nummer dat jij ook kan waarderen Yoerislav
Nu moeilijk te zeggen maar vlak voordat ik stopte:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas.Ik heb ook gedrumd man.
Wat is je favoriete drumsolo?
Sick.quote:
Deze is trouwens ook bruut:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick.
Dit is die van mij:
Kippenvel, vooral live.
Jouw ecredibility is zojuist met 1 toegenomen. Ga zo door!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick.
Dit is die van mij:
Kippenvel, vooral live.
fathank jij geen klasse geen stijl?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef fathank het volgende:
Boh gek, opposites rocken de tent hard op Noorderslag
Kom hier danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef fathank het volgende:
Boh gek, opposites rocken de tent hard op Noorderslag
Sowieso. Ben een raspauperquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
fathank jij geen klasse geen stijl?
Waar is hier?quote:
Ik weet nou niet of ie aankwam.quote:
Ik ken emquote:
Pootje terug! Poot!quote:Op zondag 19 januari 2014 01:55 schreef H1N1 het volgende:
Hoi vriendjons, gaat alles goed? Ik heb jullie gemist, alllemaal enge reallife mensen gezien vanavond in de dancing. Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Morgen lekker een sas-dag, lekker genieten!! Nu al zin, nou groetjes xxx en een pootje van rakker.
Omdat ik een relatie had...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:56 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat is wel balen. Waarom heb je haar niet alle hoeken van de gym laten zien?
haha homo`squote:Op zaterdag 18 januari 2014 13:38 schreef McNulty het volgende:
Beetje geej, beetj maar.
[ afbeelding ]
Klopt, vele zien er zo uit.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volgens mij zien veel mensen hier er niet veel anders uit
Weet ik veel, ik was thuis. De grote tenten zijn wel te doen maar al die cafes zitten allemaal stampvol tenzij de band die er speelt dramatisch slecht isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe druk is het nu in de stad dan?
Je kan meer dan alleen uit je luk zeiken he.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Beter dat je je lul niet achterna bent gegaanScheelt een heleboel gezeik.
Seks!!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan meer dan alleen uit je luk zeiken he.
Beter maak je het FOK!official door <3 G.R.S. in je ondertitel te zettenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
jonges grs en ik hebben het weer bijgelegd we zijn weer een koppel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |