Weet ik veel, ik was thuis. De grote tenten zijn wel te doen maar al die cafes zitten allemaal stampvol tenzij de band die er speelt dramatisch slecht isquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoe druk is het nu in de stad dan?
Je kan meer dan alleen uit je luk zeiken he.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Beter dat je je lul niet achterna bent gegaanScheelt een heleboel gezeik.
Seks!!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan meer dan alleen uit je luk zeiken he.
Beter maak je het FOK!official door <3 G.R.S. in je ondertitel te zettenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:05 schreef Awesome_ het volgende:
jonges grs en ik hebben het weer bijgelegd we zijn weer een koppel
Je bent toch geen beta kneusje ofzoquote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter maak je het FOK!official door <3 G.R.S. in je ondertitel te zetten
Oja, good call. Aan jou heb ik iets.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Beter maak je het FOK!official door <3 G.R.S. in je ondertitel te zetten
Awesome een beta noemenquote:Op zondag 19 januari 2014 13:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je bent toch geen beta kneusje ofzo
quote:Relatie Deeply in love with MsMessy.
Je bedoelt Dima?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:26 schreef VMSDKR het volgende:
Jullie proberen veel te hard. G.R.S. houdt van die mysterieuze man.
Hahaha ja tochquote:Op zondag 19 januari 2014 13:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Awesome een beta noemen
Alleen onder je relatie fobostatus dan?
[..]
ik zeg dit ook altijd tegen mezelf, bro.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:29 schreef seto het volgende:
niemand in de gym heeft een vriendin, daar zijn we allemaal te alpha voor toch?
toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |