Dit liedquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
OMG, hij schoot in één keer te binnen.
Dat lied.
Begin is wel fucking hard ja.quote:
Nee, heb wel ~7 jaar gedrumdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Begin is wel fucking hard ja.De rest gaat mij iets te hard af.
Speel(de) jijzelf bass?
Sure thang.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef Klokov het volgende:
Ik post straks een nummer dat jij ook kan waarderen Yoerislav
Nu moeilijk te zeggen maar vlak voordat ik stopte:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Baas.Ik heb ook gedrumd man.
Wat is je favoriete drumsolo?
Sick.quote:
Deze is trouwens ook bruut:quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick.
Dit is die van mij:
Kippenvel, vooral live.
Jouw ecredibility is zojuist met 1 toegenomen. Ga zo door!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 22:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Sick.
Dit is die van mij:
Kippenvel, vooral live.
fathank jij geen klasse geen stijl?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef fathank het volgende:
Boh gek, opposites rocken de tent hard op Noorderslag
Kom hier danquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:11 schreef fathank het volgende:
Boh gek, opposites rocken de tent hard op Noorderslag
Sowieso. Ben een raspauperquote:Op zaterdag 18 januari 2014 23:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
fathank jij geen klasse geen stijl?
Waar is hier?quote:
Ik weet nou niet of ie aankwam.quote:
Ik ken emquote:
Pootje terug! Poot!quote:Op zondag 19 januari 2014 01:55 schreef H1N1 het volgende:
Hoi vriendjons, gaat alles goed? Ik heb jullie gemist, alllemaal enge reallife mensen gezien vanavond in de dancing. Hebben jullie nog wat leuks gedaan? Morgen lekker een sas-dag, lekker genieten!! Nu al zin, nou groetjes xxx en een pootje van rakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |