https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Geef de link ff, dan fix ik dat
Ik heb hem in ieder geval al in deze OP erbij gezet. Ik neem aan dat Tara dat in de wiki doet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=1
Oeps, hij had al in Hoogmade gelegen... van alle plaatsen in Kaag en Brassem..
Jup, ik heb de wiki aangepastquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb hem in ieder geval al in deze OP erbij gezet. Ik neem aan dat Tara dat in de wiki doet.
Heel dicht in de buurt! !!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Heel dicht in de buurt!![]()
Eens kijken of ik tijd kan maken om het ding op te halen. Laat ik hier wel tijdig weten dan.
Ik hou mn maps gereed voor een snelle pinpoint.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:13 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik moest toch naar "het Noorden" dus ik dacht dat ik hem maar mee moest nemen![]()
Omdat ik hem daar al een keer neergelegd heb, heb ik hem deze keer een kilometer of 2 vanaf gelegd.
De eerste stop was niet zo "verlaten" als ik hoopte (lekker rustig, geen huis in de buurt)
Dus heb ik ergens anders op een plaats gelegd, geen huis in de buurt dus lekker velaten en ik heb de stok daar verlaten.
Foto's even uploaden ......
Wat een snelheid deze week.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:13 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik moest toch naar "het Noorden" dus ik dacht dat ik hem maar mee moest nemen![]()
Omdat ik hem daar al een keer neergelegd heb, heb ik hem deze keer een kilometer of 2 vanaf gelegd.
De eerste stop was niet zo "verlaten" als ik hoopte (lekker rustig, geen huis in de buurt)
Dus heb ik ergens anders op een plaats gelegd, geen huis in de buurt dus lekker velaten en ik heb de stok daar verlaten.
Foto's even uploaden ......
Toen doelde hij op Noorden. Een plaats in Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk aan, het Noorden... Wie weet....
Oh ja dat kan ook. Met zwarte_hand kan het alle kanten op gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toen doelde hij op Noorden. Een plaats in Zuid-Holland.
Ja, het enige echte Noorden in Nederland, nu een kilometer of 2 er vanaf dan maar...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toen doelde hij op Noorden. Een plaats in Zuid-Holland.
Het is heerlijk zacht weer!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... mocht het ooit nog beter weer worden
Even een TR maken en daarin vermelden in welke plaats de stok ligt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef zwarte_hand het volgende:
er staat nog steeds : FOK!STOK door Nederland #152 DE WACHT (ursel)
terwijl die dus al in Kelpen-Oler is geweest en nu dus in Woerdense Verlaat.
ik weet niet hoe/wie dat moet veranderen?
Even een topicreport doen, driehoekje bovenaan, dan doet een modje dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef zwarte_hand het volgende:
er staat nog steeds : FOK!STOK door Nederland #152 DE WACHT (ursel)
terwijl die dus al in Kelpen-Oler is geweest en nu dus in Woerdense Verlaat.
ik weet niet hoe/wie dat moet veranderen?
Op de fiets?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Als de wind gaat liggen, ga dinsdag op pad. Eens kijken hoe ver ik dan kom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |