Goed bezig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef t-i-m het volgende:
De Fok!stok is niet meer WACHTenDE.
Update later.....
tinypic.comquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:33 schreef t-i-m het volgende:
Hij ligt al, alleen kan/weet niet hoe fotos mobiel te uploaden. Nog nooit uitgezocht nl.
Dan zou dat 30-kilometerbord inmiddels moeten zijn verdwenen, bovendien mis ik daar de boom op de achtergrondquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik ook.
Eventueel had ik deze ook nog in gedachte
Het is juist om die twee dingen mn tweede keus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:15 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dan zou dat 30-kilometerbord inmiddels moeten zijn verdwenen, bovendien mis ik daar de boom op de achtergrond
Ff omdraaien danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Verdomme, als het een uur eerder was had ik hem kunnen halen.
Nog nooit van Monster gehoord?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu istie alweer in Limburg... Stokkie reist wat af.
Trouwens, het zijn de laatste tijd allemaal plaatsen waar ik nog nooit van gehoord heb. Goed voor de topografische kennis.
Ja, Monster wel ja. Wel eens geweest ook.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef t-i-m het volgende:
De Fok!stok is niet meer WACHTenDE.
Update later.....
Ach, ik ben er ook pas sinds kort achter dat Hoogmade ook daadwerkelijk een plaats wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Nu istie alweer in Limburg... Stokkie reist wat af.
Trouwens, het zijn de laatste tijd allemaal plaatsen waar ik nog nooit van gehoord heb. Goed voor de topografische kennis.
Jup, de laatste maanden absoluut het geval.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:19 schreef zwarte_hand het volgende:
^^ onzin, de stok halen en weg leggen en de foto's plaatsen doe ik altijd op dezelfde dag en dat kunnen de meeste hier niet zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |