https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=1quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Geef de link ff, dan fix ik dat
Ik heb hem in ieder geval al in deze OP erbij gezet. Ik neem aan dat Tara dat in de wiki doet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=1
Oeps, hij had al in Hoogmade gelegen... van alle plaatsen in Kaag en Brassem..
Jup, ik heb de wiki aangepastquote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:30 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb hem in ieder geval al in deze OP erbij gezet. Ik neem aan dat Tara dat in de wiki doet.
Heel dicht in de buurt! !!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:08 schreef Cat22 het volgende:
Oeh! Heel dicht in de buurt!![]()
Eens kijken of ik tijd kan maken om het ding op te halen. Laat ik hier wel tijdig weten dan.
Ik hou mn maps gereed voor een snelle pinpoint.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:13 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik moest toch naar "het Noorden" dus ik dacht dat ik hem maar mee moest nemen![]()
Omdat ik hem daar al een keer neergelegd heb, heb ik hem deze keer een kilometer of 2 vanaf gelegd.
De eerste stop was niet zo "verlaten" als ik hoopte (lekker rustig, geen huis in de buurt)
Dus heb ik ergens anders op een plaats gelegd, geen huis in de buurt dus lekker velaten en ik heb de stok daar verlaten.
Foto's even uploaden ......
Wat een snelheid deze week.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:13 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik moest toch naar "het Noorden" dus ik dacht dat ik hem maar mee moest nemen![]()
Omdat ik hem daar al een keer neergelegd heb, heb ik hem deze keer een kilometer of 2 vanaf gelegd.
De eerste stop was niet zo "verlaten" als ik hoopte (lekker rustig, geen huis in de buurt)
Dus heb ik ergens anders op een plaats gelegd, geen huis in de buurt dus lekker velaten en ik heb de stok daar verlaten.
Foto's even uploaden ......
Toen doelde hij op Noorden. Een plaats in Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Kijk aan, het Noorden... Wie weet....
Oh ja dat kan ook. Met zwarte_hand kan het alle kanten op gaan.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toen doelde hij op Noorden. Een plaats in Zuid-Holland.
Ja, het enige echte Noorden in Nederland, nu een kilometer of 2 er vanaf dan maar...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Toen doelde hij op Noorden. Een plaats in Zuid-Holland.
Het is heerlijk zacht weer!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... mocht het ooit nog beter weer worden
Even een TR maken en daarin vermelden in welke plaats de stok ligt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef zwarte_hand het volgende:
er staat nog steeds : FOK!STOK door Nederland #152 DE WACHT (ursel)
terwijl die dus al in Kelpen-Oler is geweest en nu dus in Woerdense Verlaat.
ik weet niet hoe/wie dat moet veranderen?
Even een topicreport doen, driehoekje bovenaan, dan doet een modje dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:30 schreef zwarte_hand het volgende:
er staat nog steeds : FOK!STOK door Nederland #152 DE WACHT (ursel)
terwijl die dus al in Kelpen-Oler is geweest en nu dus in Woerdense Verlaat.
ik weet niet hoe/wie dat moet veranderen?
Op de fiets?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Als de wind gaat liggen, ga dinsdag op pad. Eens kijken hoe ver ik dan kom.
bedankt ! is gebeurd !quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:32 schreef swollywood het volgende:
[..]
Even een topicreport doen, driehoekje bovenaan, dan doet een modje dat.
Het plan was om hem op de fiets op te halen, tochtje van 55km. Dat kaartje laat de regen van de dag dat ik op pad zou gaan zien.quote:
Ja nou, je bent toch een nattekat of niet dan?quote:Op zondag 26 januari 2014 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het plan was om hem op de fiets op te halen, tochtje van 55km. Dat kaartje laat de regen van de dag dat ik op pad zou gaan zien.
In een zwembad wel ja, zo'n tochtje is al zwaar genoeg als het mooi weer is.quote:Op zondag 26 januari 2014 13:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja nou, je bent toch een nattekat of niet dan?![]()
Conclusie: in het topic kijken en niet blind uitgaan van de TT.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:13 schreef Prowl het volgende:
Had ik em vrijdag/zaterdag dus 4x kunnen halen als de TT actueel was![]()
Dat is niets johquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:52 schreef NoBody122 het volgende:
20 minuten enkele reis vanuit Utrecht (met de auto uiteraard). Toch nog te ver.
Het is koud, het waait hard en ik heb geen tijd om daar helemaal naartoe te fietsen vandaag. Van mij mag jequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Natte kut vandaag was je kans ik heb geen druppel gezien! Maar nu is het te laat want ik ga hem halen ciaoooo
Daar lag hij al tussenin min of meerquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:57 schreef BELASTING het volgende:
Breng maar wat richting het Noorden. Omgeving Alphen/Amsterdam is prima!
Hij lag min of meer op de route johquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:57 schreef BELASTING het volgende:
Breng maar wat richting het Noorden. Omgeving Alphen/Amsterdam is prima!
Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:09 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Daar lag hij al tussenin min of meerIk heb nog geen plek bedacht al heb ik wel een gemeente om de hoek die nog niet is geweest
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:05 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Hoppa een klein verplaatsinkje
Stokbord:
[ afbeelding ]
Sleutel:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
En dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:29 schreef Nattekat het volgende:
Nog 3 uur. Opschieten jij, hup hup hup
Phew...quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:20 schreef nofxtbr het volgende:
Dit is ook op fietsafstand voor mijmaar ik moet zoveel werken dit weekend dat ik waarschijnlijk geen tijd ga hebben
Zelfde hierquote:
Dat bord staat sowiso niet op streetview, daar moet je niet naar zoeken. Ik denk echt dat dit een gloednieuw kruispunt is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Zelfde hier
Woon op nog geen 15 km er vandaan. Vroeger vaak in die buurt gefietst. En ik kan het maar niet plaatsen verdomme.
Ben ik inmiddels ook wel achter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bord staat sowiso niet op streetview, daar moet je niet naar zoeken. Ik denk echt dat dit een gloednieuw kruispunt is.
Dat bord staat idd nog niet op streetview..quote:
Eigenlijk wel, maar gejat. Net zoals deze:quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Dat bord staat idd nog niet op streetview..
Het weer laat mij zondag pas gaan, jij blijft er van afquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:57 schreef BELASTING het volgende:
Maar dan is ie morgen of zaterdag weg dus. Hou zaterdag maar aan.
Ik ga zaterdag op de fiets (ja, met dat weer) richting Bodegraven. Vanaf hier kom ik er praktisch langs.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het weer laat mij zondag pas gaan, jij blijft er van af
Nee, ik wil 100quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag op de fiets (ja, met dat weer) richting Bodegraven. Vanaf hier kom ik er praktisch langs.
Zal hem daar in de buurt leggen voor je.
I am so terrified!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik wil 100![]()
Jij gaat Bodegraven nooit halen in dat weer, des noods wacht ik je daar op
Oeps, Stokje ligt bijna op mijn routequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Oeps, Stokje ligt bijna op mijn route
Van mij mag je, ik krijg hem toch niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Heb je hem al?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Bart het volgende:
De kwakel? Dan ga ik hem morgenochtend ophalen, tenzij iemand vanavond kan.
nog niet, ben er ongeveer tien uurquote:
Als de Stok niet gekaapt is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:39 schreef Bart het volgende:
En ik ga hem vanmiddag neerleggen in een gemeente waar ie nog niet geweest is.
Dan hoor ik dat graag, want ik rij er wel speciaal naartoequote:
Ik twijfelde nog, maar ik ga niet. Ik denk dat je hem weer richting N-H brengt?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan hoor ik dat graag, want ik rij er wel speciaal naartoe.
Nope, ik rij richting het oosten vandaagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog, maar ik ga niet. Ik denk dat je hem weer richting N-H brengt?
Ohquote:
En daarom twijfelde ik. Want dan gaat ie buiten bereik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Nope, ik rij richting het oosten vandaag.
Maar ik dump hem niet in het oosten van het land hoor. Scherpenzeel was nog vrij zag ik, dat ligt wel op de route.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
En daarom twijfelde ik. Want dan gaat ie buiten bereik.
Is voor mij ook buiten bereik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar ik dump hem niet in het oosten van het land hoor. Scherpenzeel was nog vrij zag ik, dat ligt wel op de route.
In Utrecht wel. En dat is oostelijker dan De Kwakel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thx
Zijn er nog gemeentes over in het oosten dan?
Echt in het oosten niet nee, Gelderland niet, Overijssel is al helemaal gedaan zie ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Thx
Zijn er nog gemeentes over in het oosten dan?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Echt in het oosten niet nee, Gelderland niet, Overijssel is al helemaal gedaan zie ik.
Zandvoort en Heemstede zijn nog over in N-H.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:04 schreef Bart het volgende:
In mijn eigen Noord Holland zijn er trouwens nog veel over. Eigenlijk moet ie daarheen, kan natuurlijk niet dat dat gare Gelderland eerder af is dat die mooie polder hier
.
Ah dan kun jij er nog bijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zandvoort en Haarlemmerliede en Spaarnwoude zijn nog over in N-H.
Eventueel nog Noordwijkerhout in Z-H.
Nee, auto. Maar mijn benzine budget en tijd zijn beperkt. Daarom ga ik niet voorbij gemeente Utrecht bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah dan kun jij er nog bij. Ga je altijd op de fiets of zo?
Dat ben ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah dan kun jij er nog bij. Ga je altijd op de fiets of zo?
Snap ik ook wel. Ik ben gelukkig vrij en heb een tankpasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, auto. Maar mijn benzine budget en tijd zijn beperkt. Daarom ga ik niet voorbij gemeente Utrecht bijvoorbeeld.
Heel Z-H (op Goerree na) rij ik wel. En ook vlak over de grens wil ik ook nog wel doen.
Wie?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ik ben gelukkig vrij en heb een tankpas. En ik ga zo lunchen met een aantrekkelijke FOK!ster, dus we gaan hem samen verplaatsen
.
Jaloers op de tankpas.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Snap ik ook wel. Ik ben gelukkig vrij en heb een tankpas. En ik ga zo lunchen met een aantrekkelijke FOK!ster, dus we gaan hem samen verplaatsen
.
Silkquote:
Het heeft zeker zijn voordelenquote:
Ga maar uit van Scherpenzeelquote:Ik zie wel waar je hem dropt.Ik heb vanavond tijd om te rijden, dus met geluk kan ik hem dan ergens ophalen.
Mehquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Het heeft zeker zijn voordelen. De auto die erbij zit bijvoorbeeld
.
[..]
Ga maar uit van Scherpenzeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |