Lief, maar hier kun je niet mee helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet te veel drinken, krijg je alleen maar spijt van. En koppijn.
Ik ben hier als je me nodig hebt.
Alcohol lost alles (tijdelijk) op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je kan je sores beter oplossen in plaats van verdrinken.
/ Mamamodus
Ik hoef niet per se te helpen, maar soms kan tegen iemand aan lullen het leed iets verzachten. Alcohol gaat je ook niet helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief, maar hier kun je niet mee helpen.
[..]
Alcohol lost alles (tijdelijk) op.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ik was gewoon weer eens nieuwsgierig
quote:
Jij stelt ook zelden teleur.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
graag gedaan. ... al een paar topics lang
Die mag wel even blijven hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan. ... al een paar topics lang
Poolbabe? *neemt zich voor de OP's beter te bekijken*quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mag wel even blijven hoor
(Hoewel ik het jammer vind dat m'n poolbabe gifje zo snel weer weg was)
Ga zo door.quote:
Die was niet zo spannendquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mag wel even blijven hoor
(Hoewel ik het jammer vind dat m'n poolbabe gifje zo snel weer weg was)
Ja? Ben je in een dienstbare bui vanavond?quote:
?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Ben je in een dienstbare bui vanavond?
That's the spirit!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ff alle ellende aan de kant gezet. Maandag weer een nieuwe week. Nu eerst weekend
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ff alle ellende aan de kant gezet. Maandag weer een nieuwe week. Nu eerst weekend
70. Die film was gemeen. Je had een andere tegen mij gezegd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik terug ben, kom ik kijken hoe goed jullie me kennen
http://www.quizyourfriend(...)401171406229186&a=1&
Moest even zoekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Poolbabe? *neemt zich voor de OP's beter te bekijken*
Welke had je nog meer mis dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
70. Die film was gemeen. Je had een andere tegen mij gezegd.
30, zo goed ken ik kaneeltje dus ook nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
70. Die film was gemeen. Je had een andere tegen mij gezegd.
Nee niet huilenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]haha - of moet ik hier eigenlijk om huilen?
Dorp waar je niet gewoond had, maar later bedacht ik me dat je wel in Oegstgeest had gewoond. En sport, maar je hebt het met mij nooit gehad over dat je hebt gevoetbald. Dus ik koos voetbal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke had je nog meer mis dan?
Iets ouder dan ik...en je dan zo misdragen.quote:
Is dat misdragen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Iets ouder dan ik...en je dan zo misdragen.
Over een jaar heeft ze kort rood haar, dat voorspel ik je!
Kom hier poolen, dan mag je je ook zo misdragenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb net mijn korte jurkje verkocht op marktplaats...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom hier poolen, dan mag je je ook zo misdragen![]()
Rood magquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar je hebt je jarretels nu toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb net mijn korte jurkje verkocht op marktplaats...
Liever nietquote:
Waarom?quote:
Heb ik dat hier gemeld?quote:
quote:
Ik wilde nog wat maken voor morgem, maar morgen weer nu ben ik luiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Oh ja, eten koken![]()
Begin buikpijn te krijgen van de honger
Dude, echt.quote:
In jouw kast?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht faxie erin te betrappen..
Weet niet of je dat zeiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb ik dat hier gemeld?
Ik was laatst wel op zoek naar mooie lingerie, naar aanleiding van een OP-plaatje. Maar dat was nergens te koop.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
terrible.. just terrible.. nu gaat het dus echt nooit gebeuren he.
Natuurlijke selectie is een mooi iets.quote:
ik weet het wel hoor. het is een vreselijk figuur. maar dan nog reageer ik. omdat ik niets te doen heb.quote:
Wat zou je dan willen doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Snoepie85 het volgende:
ik weet het wel hoor. het is een vreselijk figuur. maar dan nog reageer ik. omdat ik niets te doen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ik weet wat die met mijn schatje doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of je dat zeiMaar je geilde wel op die jarretels in de OP toen
Je hebt de faxman in het echte leven gezien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik weet het wel hoor. het is een vreselijk figuur. maar dan nog reageer ik. omdat ik niets te doen heb.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef Snoepie85 het volgende:
wtf!
500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, show them this information:Juh.Da's een bekende foutmelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt de faxman in het echte leven gezien?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ook geen behoefte aanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best opwindend jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik weet wat die met mijn schatje doen
Dudelijk nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind je toch nog liefquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben je wingvrouw
Maar ik faal![]()
Hoe moet ik mijn honger naar zoetigheid nou stillen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ook geen behoefte aanik weet genoeg
Stel je aan zeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ook geen behoefte aanik weet genoeg
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind je toch nog lief
You wanna?quote:
Ik ben benieuwd wat je voor een lekkers gaat makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat maken voor morgem, maar morgen weer nu ben ik lui
Everyone knows it is buttersquote:
Hey ik ben er. Dat moet voldoende zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je voor een lekkers gaat maken
Popcorn met karamel?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn honger naar zoetigheid nou stillen?
Nou, gooi ze!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier een shitload Cashewnootjes gekregen, in een enorme bak.
En een fles water erbij, met een glas.
Wat een verwennerijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier een shitload Cashewnootjes gekregen, in een enorme bak.
En een fles water erbij, met een glas.
Jij gaat op tafel liggen met vers fruit tactisch op je gedrapeerd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey ik ben er. Dat moet voldoende zijn![]()
Ouderwetsch snoephappenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat op tafel liggen met vers fruit tactisch op je gedrapeerd?
Met het lekkerste snoepgoed verstopt tussenhet fruit?quote:
hmmm, kan zomaar zijn dat ik dan per ongeluk door hap wanneer het fruit op isquote:
you naughty boyquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, kan zomaar zijn dat ik dan per ongeluk door hap wanneer het fruit op is
oke, oke, ik zal niet alleen aan de heuveltjes knabbelen, maar ook een hapje in het dal etenquote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh Faxie please do
Alleen zoals jij dat kan
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
*ahum* *schraap schraap*
Ik weet nog wel een zeker snoepje waar ik aan wil happen![]()
![]()
Wat een autistquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Whehehe de ene kat is uit zijn doen omdat de ander op zijn plek ligt
Oeh dat was bij ons altijd aanleiding tot plukken haar over de hele benedenverdieping, na een fel gevecht...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Geen catfight?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:40 schreef LovelyLady het volgende:
Dat is ook leuk jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh dat was bij ons altijd aanleiding tot plukken haar over de hele benedenverdieping, na een fel gevecht...
Jij ook later vanavondquote:
Jij gaat ook ronddartelen wanneer er iemand op jouw plek ligt?quote:
Trustequote:
Ik ben meer een Sheldon.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat ook ronddartelen wanneer er iemand op jouw plek ligt?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben meer een Sheldon.
Je zi t op mijn plek
"You are in MY SPOT"quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben meer een Sheldon.
Je zit op mijn plek
Merk jij het ook als iemand je kussen omdraait?quote:
Ik heb volgens mij al meerdere keren verteld waar ik woon...beetje opletten, faxie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had een seintje gegeven
Maar nu is m'n school klaar dus kom ik er bijna niet meer
Dat is met mijn bank een beetje niet onmerkbaar te doen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Merk jij het ook als iemand je kussen omdraait?
Daar is een goede oplossing voor, kinderen wegdoenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is met mijn bank een beetje niet onmerkbaar te doen.
Wel moet ik ze regelmatig aanschuiven. De kinderen zitten niet stil en dat is best irritant als je savonds eindelijk neerploft en due kussens liggen niet goed
Telt dat ook?
Tof jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Zulke metamorfoses wordt ik altijd happy van
Ik was het vergetenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:59 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al meerdere keren verteld waar ik woon...beetje opletten, faxie.
Harteloos krengquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar is een goede oplossing voor, kinderen wegdoen
Je hebt een photoshop van jezelf?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof ja
![]()
Zoiets heb ik van mezelf ook
Voor de motivatie
Ik heb een heel groot hartquote:
D'r knieen zijn wel een stuk puntiger gewordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik word er meestal argwanend van...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Pics?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof ja
![]()
Zoiets heb ik van mezelf ook
Voor de motivatie
photoshop?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt een photoshop van jezelf?
Wanneer is je deadline?
Don't care, would bang.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
D'r knieen zijn wel een stuk puntiger geworden
Wat maakt je er argwanend van?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik word er meestal argwanend van...
Nee, maar je zegt dat je van jezelf zo'n foto hebt en je bent al wel afgevallen, maar begreep ook dat je nog niet op je streefgewicht zit toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
photoshop?
Is dit geshopt?dan heb ik niks gezegd
Zo'n verschil, dan moet of operatief gebeurd zijn. Of fotosjop.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Don't care, would bang.
[..]
Wat maakt je er argwanend van?
Ja nahja een tussenfoto dan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar je zegt dat je van jezelf zo'n foto hebt en je bent al wel afgevallen, maar begreep ook dat je nog niet op je streefgewicht zit toch?
Sorryquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja een tussenfoto dan.
Bedankt dat je nog ff inwrijft dat ik nog meer moet afvallen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach ja, weinig aan te doen dan...
Geen idee, ik denk dat wanneer je voorheen slecht eet en nooit beweegt en dan ineens goed eet, goed beweegt en zorgt dat je goed in je fel zit (ook belangrijk), dat je dan wel serieus veel kan afvallen in een jaar tijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Zo'n verschil, dan moet of operatief gebeurd zijn. Of fotosjop.
Uit het transformatietopic in LIF?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:02 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, is dat er dan? Zag dit op 9gagquote:
Er is een topic met heel veel van dit soort plaatjes. Sommige random van het web, maar ook van FOK!kers zelf. Hoop er zelf ook een foto te plaatsen na een tijdje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, is dat er dan? Zag dit op 9gag
The Chive heeft ook af en toe een pagina erover.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is een topic met heel veel van dit soort plaatjes. Sommige random van het web, maar ook van FOK!kers zelf. Hoop er zelf ook een foto te plaatsen na een tijdje.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Er is een topic met heel veel van dit soort plaatjes. Sommige random van het web, maar ook van FOK!kers zelf. Hoop er zelf ook een foto te plaatsen na een tijdje.
quote:
Kan wel even duren. Ik verander niet rigoureus, maar stap voor stap. Gezond ontbijten, bijna geen frisdrank meer, elke ochtend een wandeling van 45 minuten tot een uur en een paar keer week lang wandelen (10 km) ben ik al mee bezig. Binnenkort ook weer wat krachttraining oppakken.quote:
Het enige wat je dan nu nog zou kunnen doen is meer sporten en echt je eten balanceren, maar dan ga je wel ver.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Kan wel even duren. Ik verander niet rigoureus, maar stap voor stap. Gezond ontbijten, bijna geen frisdrank meer, elke ochtend een wandeling van 45 minuten tot een uur en een paar keer week lang wandelen (10 km) ben ik al mee bezig. Binnenkort ook weer wat krachttraining oppakken.
Maar het gaat echt heeeel langzaam bij mij. De enige keren dat ik afgevallen ben deed ik er eigenlijk helemaal niets aan. Wel vreemd.
Veel neuken om de calorietjes kwijt te rakenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Kan wel even duren. Ik verander niet rigoureus, maar stap voor stap. Gezond ontbijten, bijna geen frisdrank meer, elke ochtend een wandeling van 45 minuten tot een uur en een paar keer week lang wandelen (10 km) ben ik al mee bezig. Binnenkort ook weer wat krachttraining oppakken.
Maar het gaat echt heeeel langzaam bij mij. De enige keren dat ik afgevallen ben deed ik er eigenlijk helemaal niets aan. Wel vreemd.
Ik ben pas net begonnen. Daarom stap voor stap. Als het weer beter wordt ga ik ook weer fietsen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het enige wat je dan nu nog zou kunnen doen is meer sporten en echt je eten balanceren, maar dan ga je wel ver.
Fabel. Je verbrandt echt heel weinig met seks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Veel neuken om de calorietjes kwijt te raken![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Fabel. Je verbrandt echt heel weinig met seks.
Je hoeft geen calorieen te tellen, daar wordt niemand gelukkig van, maar wel opletten om bijv niet teveel pasta, aardappelen, (vet) vlees, etc te eten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen. Daarom stap voor stap. Als het weer beter wordt ga ik ook weer fietsen.Maar ik ga geen calorietjes tellen enz. Niks voor mij.
Helaas heb ik geen regie over het avondeten. Maar zodra ik dat heb, dan komt er wel een verandering in het menu.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft geen calorieen te tellen, daar wordt niemand gelukkig van, maar wel opletten om bijv niet teveel pasta, aardappelen, (vet) vlees, etc te eten.
Het is wel handig om af en toe te kijken wat je naar binnen stopt hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hoeft geen calorieen te tellen, daar wordt niemand gelukkig van, maar wel opletten om bijv niet teveel pasta, aardappelen, (vet) vlees, etc te eten.
Helemaal niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen regie over het avondeten. Maar zodra ik dat heb, dan komt er wel een verandering in het menu.
Meestal is het wel redelijk in te schatten toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is wel handig om af en toe te kijken wat je naar binnen stopt hoor.
Eten wat de pot schaft. Mijn moeder kookt. Het is niet superongezond, maar veel aardappelen. Daar houdt ze nou eenmaal van. Veel Hollandse pot.quote:
Dat doe ik ook. Maar meer als ik iets wil kopen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is wel handig om af en toe te kijken wat je naar binnen stopt hoor.
Zetmeel zet wel lekker aan jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Eten wat de pot schaft. Mijn moeder kookt. Het is niet superongezond, maar veel aardappelen. Daar houdt ze nou eenmaal van. Veel Hollandse pot.
Mijn stiefmoeder kookte altijd ultragezond (en ook lekker!) en daardoor ben ik toen 4 kilo afgevallen.quote:
Nou inzicht krijgen hoe of wat is op zich niet verkeerd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meestal is het wel redelijk in te schatten toch?
Ik heb trouwens makkelijk praten, sport niet en let nauwelijks op mn eten, maar val toch af
Heerlijk hequote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder kookte altijd ultragezond (en ook lekker!) en daardoor ben ik toen 4 kilo afgevallen.Zelf niets voor hoeven doen.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
En sommige mensen die er geen moeite voor hoeven te doen![]()
![]()
Stiefma maakte ook nooit teveel. Altijd één portie (soms zelfs wat karig) en dat was alles wat je kreeg. Mam maakt eigenlijk altijd teveel, maar dat bewaren we altijd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heerlijk he![]()
Dat had ik met mn ex, ik sporte toen ook en moest echt bij eten want kreeg gewoon te weinig binnen
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
En sommige mensen die er geen moeite voor hoeven te doen![]()
![]()
Bij mijn ouders ga ik ook vaak met honger weg, maar mijn moeder kookt gewoon te weinig, dat heeft ze zelf niet doorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Stiefma maakte ook nooit teveel. Altijd één portie (soms zelfs wat karig) en dat was alles wat je kreeg. Mam maakt eigenlijk altijd teveel, maar dat bewaren we altijd.
Op een gegeven moment wende ik aan die kleinere porties van m'n stiefmoeder. En haar eten is heel voedzaam, ze heeft heel erg veel verstand van voeding. En ik at verder niet zoveel, te druk met andere dingen. Laatste tijd gaan eten uit verveling en omdat ik net gestopt ben met roken. Maar daar heb ik nu ook de rem op staan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mijn ouders ga ik ook vaak met honger weg, maar mijn moeder kookt gewoon te weinig, dat heeft ze zelf niet door
Jaaa werkenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:43 schreef Fera het volgende:
Ik viel af in periodes dat ik fysiek werk had. Fulltime stage in de dierenverzorging en werk in de schoonmaak. Kilo's vlogen er af.
En weer bij je schoonmoeder wonen is geen optie?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een gegeven moment wende ik aan die kleinere porties van m'n stiefmoeder. En haar eten is heel voedzaam, ze heeft heel erg veel verstand van voeding. En ik at verder niet zoveel, te druk met andere dingen. Laatste tijd gaan eten uit verveling en omdat ik net gestopt ben met roken. Maar daar heb ik nu ook de rem op staan.
Ja, ook dat heb ik gedaan. Naast m'n stage ook nog werk in een schoenenwinkel. Dat waren tijden. Ik mis werken.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaa werkendat deed bij mij ook goed. Stond in de winkel maar men dan loop je echt veel.
Stiefmoeder. Wel opletten hè.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En weer bij je schoonmoeder wonen is geen optie?
Die ja. Maar dat is geen optie?quote:
Ja ik ook welquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ook dat heb ik gedaan. Naast m'n stage ook nog werk in een schoenenwinkel. Dat waren tijden. Ik mis werken.
Nee. Ik ga niet meer bij m'n vader wonen.quote:
Hmm, dat is jammer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet meer bij m'n vader wonen.
Er zijn zoveel obstakels. Het liefst zou ik eerst werk hebben. Maar er zijn al andere plannen in de maak.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, dat is jammer.
Zijn jullie nog op zoek naar een huisje, of wil jij eerst werk hebben?
Care to share? Mag ook in DMquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn zoveel obstakels. Het liefst zou ik eerst werk hebben. Maar er zijn al andere plannen in de maak.
LIF / Transformaties (Before & After) #2quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:57 schreef PeuRac het volgende:
Ik kan dat topic met before/after plaatjes niet vinden in Lif?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
LIF / Transformaties (Before & After) #2
Hmmm. Maybe.quote:
Nice! Kon 'm niet vinden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:59 schreef zeefje het volgende:
[..]
LIF / Transformaties (Before & After) #2
quote:
Graag gedaan, hij staat bij mij in mijn AT dus ik kon hem zo vindenquote:
Ik was em ook kwijt. Vast e er n keer verwijdert. Maar thnx nu heb ik em ook weerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan, hij staat bij mij in mijn AT dus ik kon hem zo vinden
Dacht dat ik 'm ook in myAT had.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaan, hij staat bij mij in mijn AT dus ik kon hem zo vinden
Zag er iig een post van je in dat topic.quote:
Thanksquote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:22 schreef zeefje het volgende:
Trouwens degene die gaan Veel Plezier bij zwitsalkrul
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady tikt het licht uit.
Trusten![]()
Ladiesnight als in seksspeeltjes testen met vriendinnen? Of gewoon uitgaan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ladiesnight was geniaal
Wel een vermogen kwijt nu, maar dat gaat het zeker waard zijn![]()
Was het zo'n tupperware party maar dan met ander soort plastic?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ladiesnight was geniaal
Pics.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ladiesnight was geniaal
Ja, wel aardig.quote:
Mooiquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wel aardig.
Ging wel aardig rap, moet ik zeggen. Het ging er in als water.
Gezellige tijd met vrienden, heeft me wel wat geholpen, beetje gedachten verzetten.
Wel beetje gek gedaan. Ben gaan lopen naar de stad.quote:
Joh boeie, gewoon doenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wel beetje gek gedaan. Ben gaan lopen naar de stad.
Op terugweg wilde ik gaan rennen, maar dat leek me verdacht. Dus maar niet gedaan.
Barst van de energie. Raar.
Gelukkig alleen aan bier gehouden.quote:
Hehe ja en je bloed is al zo dun nuquote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig alleen aan bier gehouden.
Heb ook niet de behoefte om rare dingen naar mensen te sturen nu. Goede zaak.
Nee, dan ga ik op mijn plaat en allemaal bloed enzo. Niet goed. De wegen in de binnenstad zijn een drama.
Kwam ook iemand tegen met een bakkes vol bloed.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hehe ja en je bloed is al zo dun nu
Als hij maar niet met consumptie praattequote:Op zaterdag 18 januari 2014 02:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kwam ook iemand tegen met een bakkes vol bloed.
Praatje gemaakt. Aardige man.
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ladiesnight was geniaal
Vertel, vertel!quote:Op zaterdag 18 januari 2014 00:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ladiesnight was geniaal
Die hou ik ff van je tegoed. Ik sta nl in de keuken voor jouw housewarming.quote:
Dan moet er ook een knuffel bij dat kusje vind ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die hou ik ff van je tegoed. Ik sta nl in de keuken voor jouw housewarming.
Tis dat ik zo aardig ben.....
Ja eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moet er ook een knuffel bij dat kusje vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die hou ik ff van je tegoed. Ik sta nl in de keuken voor jouw housewarming.
Tis dat ik zo aardig ben.....
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
En een goede beurt en complete befsessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Testen, niet echt. Maar zo ongeveer. Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:05 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ladiesnight als in seksspeeltjes testen met vriendinnen? Of gewoon uitgaan?
Er was geen plastic aanwezig. Hooguit rubber en siliconen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 01:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was het zo'n tupperware party maar dan met ander soort plastic?
quote:
quote:
Ik heb geen idee wat de prijzen zijn op websites, want daar kijk ik dan weer nooit opquote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?
Ben nog nooit op zo'n feestje geweest. Scheelt het nog in prijs? Is het anders dan wat ze op div websites aanbieden?
Nou, er kwam zo'n dame bij de gastvrouw thuis met allemaal seksspeeltjes. De vibo's moesten we op onze neus testen, want je neus is na je clitoris en tepels het meest gevoelige plekje. Als je het bijna nies effect krijgt, dan kun je dat vergelijken met het bijna klaarkomen effect. Best grappig. In het begin wat ongemakkelijk uiteraard, maar zodra iedereen een beetje loskomt is het echt wel geniaal en lachen! Ze had 2 middeltjes die je op je clitoris kon smeren (die stonden in de wc) en dat gaf een tintelend en opwindend effect. Iedereen dat proberen en iedereen zat daar met een halfrood hoofd. Lekker was het niet echt en opwindend met zoveel dames bij elkaar.. nah. Maar wel grappig en kan me voorstellen dat het lekker is tijdens seks o.i.d.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 09:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Vertel, vertel!
*durft niet naar zo'n avond te gaan*
Hoezo jammer? Zou je een daadwerkelijk sausagefest willen dan?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:13 schreef Buurpoes het volgende:
Als meet vanuit hier kan, maar dan zijn de heren natuurlijk niet uitgenodigd...dus dat is wel een beetje jammer.
Ik zou de heren hier - op een nette manier - wel willen ontmoeten. Dus niet op een sausagefest.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo jammer? Zou je een daadwerkelijk sausagefest willen dan?
Jij zou dus niet naar een ladiesnight komen? Omdat er geen heren bij zijn?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou de heren hier - op een nette manier - wel willen ontmoeten. Dus niet op een sausagefest.
Ik zou liever de mensen hier op een gewone meet ontmoeten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij zou dus niet naar een ladiesnight komen? Omdat er geen heren bij zijn?
Als ik denk aan een ladiesnight waarbij mannen uitgenodigd worden, jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Denken dat meets sausagefesten zijn
Jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:22 schreef LovelyLady het volgende:
Tof buurmeisje geslaagd feestje dus
Dus jij zou niet op mijn ladiesnight komen, okequote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik zou liever de mensen hier op een gewone meet ontmoeten.
Ik begreep het al verkeerdquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij zou niet op mijn ladiesnight komen, oke
Was dat nou zo moeilijk?
Preciesquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wel
![]()
Alsof vibos dildos enzulks nog taboe is en we er allemaal als kleine meisjes om moeten giechelen en blosjes op de wangen krijgen
Anno 1983
Nog subtieler: als ik de keus zou hebben, zou ik liever een gewone meet bezoeken.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij zou niet op mijn ladiesnight komen, oke
Was dat nou zo moeilijk?
Prima. Maar niet naar een ladiesnight gaan omdat je een gewone meet wilt, vind ik imho een gekke redernatiequote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Nog subtieler: als ik de keus zou hebben, zou ik liever een gewone meet bezoeken.
Bestellen. Nog even wachten dusquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]moest je bestellen of kon je ook al iets mee naar huis nemen ....em uitproberen
![]()
Mehhh is vast het wachten waardquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bestellen. Nog even wachten dus
Daar ga ik wel vanuitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mehhh is vast het wachten waard
Ik zou de meesten gewoon liever helemaal niet ontmoeten.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:25 schreef Buurpoes het volgende:
In de meeste gevallen wel, jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zou de meesten gewoon liever helemaal niet ontmoeten.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Duurste was die dildoquote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag ook wel. Zal niet bepaald goedkoop zijn
Jij viel daar niet onder, maar als je er wel zo over denkt dan is dat geen probleem hoor.quote:
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij viel daar niet onder, maar als je er wel zo over denkt dan is dat geen probleem hoor.
Namen?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh, nergens voor nodig. Ik ga gewoon niet naar meets, dan heb ik van niemand last. En omgekeerd ook natuurlijk.quote:
Bronquote:Sexting 101 for men
Articlescourting, dating, sexting2
Women complain that most men are clueless about effectively sexting them. Seduction-by-text doesn’t just happen at night while sitting at home bored. True seduction starts slowly during the day and then builds… and then combusts at night.
Here are some useful female-approved texts to use:
“I want to feel your body pressed up against mine”
The words “fondle, tantalize, seduce, touch, feel, graze, grab, hold…”
“I want you”
“I want to feel your kiss”
“I love the way you…”
“I’d give anything to have you doing…. to me right now”
“Thinking of you, (insert your cute name for her)”
“I want to be inside of you” (only if you’ve actually been with her before)
Middle of day out of nowhere, “Thinking about you, I would give anything to have you right now.”
The biggest sexting mistake guys make is being too crass. Be sexual guys, but not offensive. No talking about the raw plumbing that makes sex work.
Bonus tip: Go read a romance novel, and you’ll discover that they turn women on *immensely* without using crass words. They all use words of seduction (see list above).
Remember, too, that all women will question whether this a text meant specifically for her, or one sent en mass to every girl in your address book. Especially if it’s early in dating. So be specific, with pet names, inside references, or something you two do to each other to let her know this is headed only to her phone.
Women want to feel needed and wanted; it’s what they thrive off of. They will love your sappy texts if you put some thought into it, eliminating any and all crass words. Think indirect, not direct, and paint a creative picture for her. I can promise you she will be bragging about you to her friends at work.
DON’Ts
And please, don’t use the words c*nt or pu**y. Ever. Women cringe at these two. Nor send a picture of your manhood, unless you want her laughing at it and forwarding it to her friends.
Het is ook handig om het over andere dingen te hebben tussendoor en niet alleen over seks.quote:
Pussy.quote:
Brian Eno ken ik wel ja. Best een grote naam achter de schermen ook, Produceert veel voor anderen. (Bijv Coldplay - Viva la Vida is door hem geproduceerd)quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik luister nu
Ken je het? Vind het wel chill.
Ook dat... al is het niet echt geil om van seks over te stappen naar de boodschappen en dan weer naar de seks maar toch.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is ook handig om het over andere dingen te hebben tussendoor en niet alleen over seks.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brian Eno heeft ook veel voor U2 gedaanquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Brian Eno ken ik wel ja. Best een grote naam achter de schermen ook, Produceert veel voor anderen. (Bijv Coldplay - Viva la Vida is door hem geproduceerd)
Zijn solo werk is een beetje hit or miss voor mij. Veel toffe ambient (An ending ascent voornamelijk) maar ook een paar albums met kutmuziek. Hij moet gewoon niet zingen...
Dit avant gardistische spul kan ik wel waarderen
Schat, binnenkort moet het plafond gewit worden zie ikquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dat... al is het niet echt geil om van seks over te stappen naar de boodschappen en dan weer naar de seks maar toch.
Nu je het zegt jaquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Brian Eno heeft ook veel voor U2 gedaan
Wel leuke opmerking om tijdens de seks te makenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schat, binnenkort moet het plafond gewit worden zie ik
Weet niet...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:26 schreef Myraela het volgende:
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Gaan jullie?
Nee, maar het hoeft ook niet constant geil te zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook dat... al is het niet echt geil om van seks over te stappen naar de boodschappen en dan weer naar de seks maar toch.
Voor de FOK!kers gewoon gaan dus.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet...
Fokkers lijkt me leuk, maar de film lijkt me kut
Lijkt me wel een toffe film, maar het is altijd helemaal in Amsterdam.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:26 schreef Myraela het volgende:
GC / [Gratis!] Exclusieve voorvertoning I, Frankenstein!
Gaan jullie?
Het gaat over sexting he. Ik ga er dan eigenlijk vanuit dat je niet hetzelfde plafond hebtquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schat, binnenkort moet het plafond gewit worden zie ik
Je hebt gezien welke actrice er in zit?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet...
Fokkers lijkt me leuk, maar de film lijkt me kut
Van mij zouden ze dat ook wel eens mogen afwisselen. En zondag 11:00 is ook wel een non-tijd natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Lijkt me wel een toffe film, maar het is altijd helemaal in Amsterdam.
Ik zal het overwegenquote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor de FOK!kers gewoon gaan dus.
Ik heb kaartjes aangevraagd, maar ik ga alleen als er weer een grote toffe groep gaat zoals de eerste keer.
Ja maar alweer vergeten. Een naampje doet me echt heel weinig. Heb liever zelfs onbekende acteurs.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt gezien welke actrice er in zit?
De rest van de film doet er niet meer toe.
Heb dat 'vroeger' met n vriend heel vaak gedaan, gingen we gratis naar de voorvertoning om 10:00u op zaterdagochtend. Was echt heel leuk, soms nog half dronken van de nacht ervoor, bijna niet geslapen enzo...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van mij zouden ze dat ook wel eens mogen afwisselen. En zondag 11:00 is ook wel een non-tijd natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |