Lief, maar hier kun je niet mee helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet te veel drinken, krijg je alleen maar spijt van. En koppijn.
Ik ben hier als je me nodig hebt.
Alcohol lost alles (tijdelijk) op.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je kan je sores beter oplossen in plaats van verdrinken.
/ Mamamodus
Ik hoef niet per se te helpen, maar soms kan tegen iemand aan lullen het leed iets verzachten. Alcohol gaat je ook niet helpen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lief, maar hier kun je niet mee helpen.
[..]
Alcohol lost alles (tijdelijk) op.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:11 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ik was gewoon weer eens nieuwsgierig
quote:
Jij stelt ook zelden teleur.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
graag gedaan. ... al een paar topics lang
Die mag wel even blijven hoorquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan. ... al een paar topics lang
Poolbabe? *neemt zich voor de OP's beter te bekijken*quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mag wel even blijven hoor
(Hoewel ik het jammer vind dat m'n poolbabe gifje zo snel weer weg was)
Ga zo door.quote:
Die was niet zo spannendquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die mag wel even blijven hoor
(Hoewel ik het jammer vind dat m'n poolbabe gifje zo snel weer weg was)
Ja? Ben je in een dienstbare bui vanavond?quote:
?quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Ben je in een dienstbare bui vanavond?
That's the spirit!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb ff alle ellende aan de kant gezet. Maandag weer een nieuwe week. Nu eerst weekend
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb ff alle ellende aan de kant gezet. Maandag weer een nieuwe week. Nu eerst weekend
70. Die film was gemeen. Je had een andere tegen mij gezegd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ik terug ben, kom ik kijken hoe goed jullie me kennen
http://www.quizyourfriend(...)401171406229186&a=1&
Moest even zoekenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Poolbabe? *neemt zich voor de OP's beter te bekijken*
Welke had je nog meer mis dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
70. Die film was gemeen. Je had een andere tegen mij gezegd.
30, zo goed ken ik kaneeltje dus ook nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
70. Die film was gemeen. Je had een andere tegen mij gezegd.
Nee niet huilenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:26 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]haha - of moet ik hier eigenlijk om huilen?
Dorp waar je niet gewoond had, maar later bedacht ik me dat je wel in Oegstgeest had gewoond. En sport, maar je hebt het met mij nooit gehad over dat je hebt gevoetbald. Dus ik koos voetbal.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke had je nog meer mis dan?
Iets ouder dan ik...en je dan zo misdragen.quote:
Is dat misdragen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Iets ouder dan ik...en je dan zo misdragen.
Over een jaar heeft ze kort rood haar, dat voorspel ik je!
Kom hier poolen, dan mag je je ook zo misdragenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb net mijn korte jurkje verkocht op marktplaats...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom hier poolen, dan mag je je ook zo misdragen![]()
Rood magquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:45 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar je hebt je jarretels nu toch?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb net mijn korte jurkje verkocht op marktplaats...
Liever nietquote:
Waarom?quote:
Heb ik dat hier gemeld?quote:
quote:
Ik wilde nog wat maken voor morgem, maar morgen weer nu ben ik luiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:56 schreef PeuRac het volgende:
Oh ja, eten koken![]()
Begin buikpijn te krijgen van de honger
Dude, echt.quote:
In jouw kast?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik dacht faxie erin te betrappen..
Weet niet of je dat zeiquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb ik dat hier gemeld?
Ik was laatst wel op zoek naar mooie lingerie, naar aanleiding van een OP-plaatje. Maar dat was nergens te koop.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
terrible.. just terrible.. nu gaat het dus echt nooit gebeuren he.
Natuurlijke selectie is een mooi iets.quote:
ik weet het wel hoor. het is een vreselijk figuur. maar dan nog reageer ik. omdat ik niets te doen heb.quote:
Wat zou je dan willen doen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Snoepie85 het volgende:
ik weet het wel hoor. het is een vreselijk figuur. maar dan nog reageer ik. omdat ik niets te doen heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-___-
Ik weet wat die met mijn schatje doenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet niet of je dat zeiMaar je geilde wel op die jarretels in de OP toen
Je hebt de faxman in het echte leven gezien?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik weet het wel hoor. het is een vreselijk figuur. maar dan nog reageer ik. omdat ik niets te doen heb.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef Snoepie85 het volgende:
wtf!
500 Internal Server Error
Sorry, something went wrong.
A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.
If you see them, show them this information:Juh.Da's een bekende foutmelding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt de faxman in het echte leven gezien?
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:01 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ook geen behoefte aanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Best opwindend jaquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:02 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik weet wat die met mijn schatje doen
Dudelijk nietquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind je toch nog liefquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben je wingvrouw
Maar ik faal![]()
Hoe moet ik mijn honger naar zoetigheid nou stillen?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ook geen behoefte aanik weet genoeg
Stel je aan zeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:03 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
nee, ook geen behoefte aanik weet genoeg
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet, ik vind je toch nog lief
You wanna?quote:
Ik ben benieuwd wat je voor een lekkers gaat makenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wilde nog wat maken voor morgem, maar morgen weer nu ben ik lui
Everyone knows it is buttersquote:
Hey ik ben er. Dat moet voldoende zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je voor een lekkers gaat maken
Popcorn met karamel?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoe moet ik mijn honger naar zoetigheid nou stillen?
Nou, gooi ze!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier een shitload Cashewnootjes gekregen, in een enorme bak.
En een fles water erbij, met een glas.
Wat een verwennerijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:15 schreef fietsie het volgende:
Ik heb hier een shitload Cashewnootjes gekregen, in een enorme bak.
En een fles water erbij, met een glas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |