Freudiaanse verspreking zekerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hahaha... kut. Bedoelde "nu".
Wist je wel, muts.
Uh wat is nat en niet thuis?quote:
Ik ben een held.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:38 schreef Tem het volgende:
Wel moedig dat hij er zo openlijk voor uitkomt.
Kunnen die anderen nog wat van leren.quote:
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
It's not the size....oh wacht, dat is gelogen
Dat ja heel veel mannen zijn kleiner dan ikquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:08 schreef Uccie het volgende:
It's not the size....oh wacht, dat is gelogen
Bij mij dat dan weer niet, maar als ik er eentje tegenkom, vind ik het meestal ook niets.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja heel veel mannen zijn kleiner dan ik
Wat voor merk?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:14 schreef Karina het volgende:
Mmmm hoe stuur je in hemelsnaam een SMS met die stomme smartphone
Nou je zal ergens een icoontje hebben met een envelopje ofzo, maar dat ziet er wel elk merk anders uit. Als je dat aanklikt kom je in een sms schermpje.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh is het per merk nog verschillend ook, lekker handig, Huawei.
Zit je weer aan de "medicatie"?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:21 schreef Karina het volgende:
Ik had dus een gruwelijke deja-vu net he? Met dat bericht sturen in combinatie met de post van Remlof hierboven... geen idee waarom.
Deja-vu's? Heel zelden. Steeds minder eigenlijk nu ik er zo over nadenk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zit niet te zuipen mocht je dat bedoelen... heb jij dat nooit dan?
Ik ook niet zo vaak, maar nu was het echt heel sterk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Deja-vu's? Heel zelden. Steeds minder eigenlijk nu ik er zo over nadenk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |