Nopez, 4.3quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zit er aan te denken idd, of de HTC One, schijnt ook goed te zijn. Heb jij al 4.4 erop?
Ik wil wel een 4.4 toestel, 4.3 heb ik al op de S3....quote:
Gewaagd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef stbabylon het volgende:
Raar... Ik draai al maanden op 4.3. En gewoon standaard installatie...
Gewoon ook niet echt gehad vandaag.quote:
Vanmorgen nog wel aardig, na de lunch helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon ook niet echt gehad vandaag.
Weer eens wat anders dan die saaie vrijmibo's met lauw bier en zure wijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat ze zo met dingen gaan gooien.
Vrijmibodeceptie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is weer stil, alles is nog heel.
Nou, dat is hier gelukkig altijd wel weer goed geregeld, koud bier en goeie wijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan die saaie vrijmibo's met lauw bier en zure wijn.
Ik ben ook even het laatste uurtje thuis aan het werk gegaan, deed toch weinig meer op kantoor en hier hoef ik niet te doen alsof.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Thuis werken
Vrijmibo keuze uit Old Pulteney, Auchentoshan of Glenfiddich. Uit een whiskeyglas. Moeilijk moeilijk
Auchentoshan! Nomm nomm nommquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Thuis werken
Vrijmibo keuze uit Old Pulteney, Auchentoshan of Glenfiddich. Uit een whiskeyglas. Moeilijk moeilijk
Ik ben jaloers nuquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Auchentoshan it isSamen met een paar potjes Hearthstone.
Ja, nee, nog steeds jaloers hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Keuze is al gemaakt, Guinness gevolgd door aged sirloin en meer Guinness tijdens een Black Sabbath tributeband.
Kan ook nog gevolgd worden door seks als ik dat wil, maar daar twijfel ik nog overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben jaloers nu
[..]
Ja, nee, nog steeds jaloers hier
First, world, problemsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Seks is het probleem niet, het verkrijgen van dergelijke whiskies wel![]()
Staat gewoon in de kastquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Seks is het probleem niet, het verkrijgen van dergelijke whiskies wel![]()
Voor veel studenten heet dat "thuis"quote:
hehequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor veel studenten heet dat "thuis".
Ik ook niet overdreven groot zoals je weetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hehe
Grappige is dat we hier absoluut niet groot wonen
Over 2 jaar komt dat goed, dan is ons nieuwe huis (hopelijk) klaar
Harde struggles, jeweetsquote:
Dat is ook alleen maar omdat je gadgets 1500m3 innemen, patserquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet overdreven groot zoals je weet.
Huisje gekocht? Feli!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hehe
Grappige is dat we hier absoluut niet groot wonen
Over 2 jaar komt dat goed, dan is ons nieuwe huis (hopelijk) klaar
Wij willen naar iets wat jij hebt. Twee slaapkamers. Maar dan wel flinke tuin/dakterras. Ziekenhuis moet eerst plat, maar daar komen dan 230 nieuwe woningen in allerlei soorten, net aan de stadsgracht. Toplocatie dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet overdreven groot zoals je weet.
Ach, ik krijg wel weer een keer een fatsoenlijke woning als ik later groot benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij willen naar iets wat jij hebt. Twee slaapkamers. Maar dan wel flinke tuin/dakterras. Ziekenhuis moet eerst plat, maar daar komen dan 230 nieuwe woningen in allerlei soorten, net aan de stadsgracht. Toplocatie dus
Oh. Dacht ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee neeIs nog niet eens bekend wat er precies gebouwd gaat worden
Oh, dan zit ik toch wel wat groterquote:
Oh, dan nietquote:
Ik ook. Of op het strand. Of een bootquote:
Idd, mooie locatie. Flink stuk grond ook, kunnen ze aardig wat neerzetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij willen naar iets wat jij hebt. Twee slaapkamers. Maar dan wel flinke tuin/dakterras. Ziekenhuis moet eerst plat, maar daar komen dan 230 nieuwe woningen in allerlei soorten, net aan de stadsgracht. Toplocatie dus
Dat ook soms op de bootquote:
En zo kom ik weer full-circle. Woon ik waar ik (en volgens mij jij en Kluts) ben geborenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, mooie locatie. Flink stuk grond ook, kunnen ze aardig wat neerzetten.
Nee, ik ben in het Sophia geboren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo kom ik weer full-circle. Woon ik waar ik (en volgens mij jij en Kluts) ben geboren
Ik woon op amper 100 meter waar ik ben geboren, zelfde straatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo kom ik weer full-circle. Woon ik waar ik (en volgens mij jij en Kluts) ben geboren
Lekker, nooit ver weg gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op amper 100 meter waar ik ben geboren, zelfde straatWij moesten daar toen weg omdat dit werd gebouwd, best krom.
jezelf quotenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het slopen.![]()
Dat het geen monument is, belachelijk!
Misschien zetten ze er een standbeeld van je neer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het slopen.![]()
Dat het geen monument is, belachelijk!
Wel minimaal 200 meter hoog natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien zetten ze er een standbeeld van je neer.
Hmmmzzzz, weinig tegen in te brengen natuurlijkquote:
Ik dacht aan ca. 60 centimeter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel minimaal 200 meter hoog natuurlijk.
Inclusief iCock?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel minimaal 200 meter hoog natuurlijk.
Neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien zetten ze er een standbeeld van je neer.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:16 schreef Q. het volgende:
Ik zie mezelf ineens terug op Google Streetview.
Nee, straks pas want zij slaapt nog. Ik werd wakker dus ben gewoon maar opgestaan. Wat is jouw excuus?quote:Op zondag 19 januari 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Vroeg op zo op de zondagochtend, Air. Ontbijtje aan het maken voor de missus?
Ach sooo. Herkenbaarquote:Op zondag 19 januari 2014 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, straks pas want zij slaapt nog. Ik werd wakker dus ben gewoon maar opgestaan. Wat is jouw excuus?
Keihard aan het werk dus al.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:45 schreef Barbusse het volgende:
Ach sooo. Herkenbaar![]()
Enne:
[ afbeelding ]
Binnen een uurtje al ruim 550 in de plus.quote:
Netjes!quote:Op zondag 19 januari 2014 08:48 schreef Barbusse het volgende:
Binnen een uurtje al ruim 550 in de plus.
Zondagochtend. Volgens mij is de helft van mijn tegenstanders nog dronken en de andere helft heeft slaapgebrek omdat ze de hele nacht hebben doorgehaald. Altijd lekker.quote:
Hehehehehe.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:00 schreef Barbusse het volgende:
Zondagochtend. Volgens mij is de helft van mijn tegenstanders nog dronken en de andere helft heeft slaapgebrek omdat ze de hele nacht hebben doorgehaald. Altijd lekker.
Om het te zeggen met de wijze woorden van Sun Tzu:quote:
quote:“If you know the enemy and know yourself you need not fear the results of a hundred battles.”
Hey lekker dingquote:
Nou, zondagochtend voor tienen.. not too sure about thatquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zondagochtend voor tienen.. not too sure about that![]()
Zo rol ik.quote:
Air was een ontbijtje voor zijn betere helft aan het maken, misschien dat hij jou ook kan voorzien?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik rol zo ook maar eens.. mijn bed uit
Ik lig niet eens in bed, mag ik erbij?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Dat zou fjn zijn! Aangezien ik alleen in bed lig
Ja eh, ik rol er net uit!quote:Op zondag 19 januari 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lig niet eens in bed, mag ik erbij?
Dratquote:
Meer ruimte voor jou.quote:
Ja, maar das nou niet precies waar ik naar zocht, eja...quote:
Sinds missb monogaam leeft, valt daar in bed ook weinig spannends meer mee te beleven hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:12 schreef Barbusse het volgende:
Ja, maar das nou niet precies waar ik naar zocht, eja...
Owja, het nu lekker gek en spontaan op de bank met een roseetje wat de klok slaat in huize MissB. Laat dan maar. De in vodka gemarineerde stoeipoes was veul leuker.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sinds missb monogaam leeft, valt daar in bed ook weinig spannends meer mee te beleven hoor.
Je hebt al die 'hihi, kijk mij es lekker kokkerellen als een huismoedertje' posts op Facebook gemist? Man, alsof ik de Libelle kookrubriek voorbij zie komen op mijn tijdlijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
Owja, het nu lekker gek en spontaan op de bank met een roseetje wat de klok slaat in huize MissB. Laat dan maar. De in vodka gemarineerde stoeipoes was veul leuker.
Natuurlijk, al kon het in het verleden per dag wisselen met wie je nu weer een monogame relatie had.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:23 schreef missbehavin het volgende:
En ik was al langer monogaam hoor Air
Da's nog steeds monogaam!quote:Op zondag 19 januari 2014 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, al kon het in het verleden per dag wisselen met wie je nu weer een monogame relatie had.
Ik ben bekend met jouw vermogen om flexibel om te gaan met de betekenis van dergelijke begrippen.quote:
En toch ben ik zo'n saaie doos...quote:Op zondag 19 januari 2014 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bekend met jouw vermogen om flexibel om te gaan met de betekenis van dergelijke begrippen.
Ach, gelukkig heb je dan wel weer een leuk koppie en een killer body, dus dat compenseert weer een beetje.quote:
Aah dat is liefquote:Op zondag 19 januari 2014 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, gelukkig heb je dan wel weer een leuk koppie en een killer body, dus dat compenseert weer een beetje.
Mocht je je ooit nog eens geroepen voelen om meer op mijn behoeften in te spelen; mijn mailbox staat altijd open voor je boobpics hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:43 schreef missbehavin het volgende:
Aah dat is lief![]()
Maar sorry, voor al die food pics ipv boob pics dan
Ik en mijn boobs zullen het in gedachten houdenquote:Op zondag 19 januari 2014 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht je je ooit nog eens geroepen voelen om meer op mijn behoeften in te spelen; mijn mailbox staat altijd open voor je boobpics hoor.
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:52 schreef missbehavin het volgende:
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.
quote:
Kook dan eens voor ons om het goed te maken!quote:
Nooit last van.quote:Op zondag 19 januari 2014 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Altijd mooi als iemand op Malta gaat zeuren dat je voor 'm moet koken
Zeuren, ik?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:57 schreef missbehavin het volgende:
Altijd mooi als iemand op Malta gaat zeuren dat je voor 'm moet koken
Hoest met u?quote:
What happened with een wit wijntje op het jacht en een sprong in het zwembad, Barb?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:13 schreef Barbusse het volgende:
Bijna middag, ik denk dat ik zo maar even ga slapen. Genoeg gedaan hier.
Het kan niet altijd feest zijn he? Om de schoorsteen te laten roken dient er af en toe hout op het vuur gegooid te worden.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
What happened with een wit wijntje op het jacht en een sprong in het zwembad, Barb?
Is de winter zo koud?
Ok.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan niet altijd feest zijn he? Om de schoorsteen te laten roken dient er af en toe hout op het vuur gegooid te worden.
En het verschilt behoorlijk. Het kan winderig en regenachtig zijn met een max van 16 graden, of zonnig, zonder wind en bijna 25 graden.
quote:
Saai en suf? Zo ken ik je niet.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]Goed! Saai en suf als ik Air moet geloven.
En jij?
Strip-, hoop ik?quote:
Neenquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 08:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnen een uurtje al ruim 550 in de plus.
Hard slaan en minzaam glimlachen.quote:
Ja, daar begin ik dus niet aan... ik ken mijn eigen verslavingsgevoeligheid... en de paar keer dat ik gepokerd heb, was ik goed. Dus nee, beter niet.quote:
Niet meer zo klein.. Die groeit mij nog wel voorbij denk ikquote:Op zondag 19 januari 2014 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hard slaan en minzaam glimlachen.
Hoest met de kleine man?
Reusachtig dus.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet meer zo klein.. Die groeit mij nog wel voorbij denk ik![]()
Maar het gaat goed met 'm, ups en downs he. Oh en pubertijd
Nee nee, 13! Going on 18 thoughquote:Op zondag 19 januari 2014 11:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reusachtig dus.
Ja, ik benijd je niet. Hij is nu 15?
Ik de mijne ook!quote:Op zondag 19 januari 2014 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mis mijn lief
Nu moet ik zelf ontbijt maken
Oh ok. Dus je hebt nog even met die tijd te stellen...quote:Op zondag 19 januari 2014 11:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee nee, 13! Going on 18 though
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappen...quote:Op zondag 19 januari 2014 11:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh ok. Dus je hebt nog even met die tijd te stellen...
stappen met ma samen en jij selecteert zijn vriendinnetjes.
Daar weet jij vast subtiele methodes voor te vinden...quote:Op zondag 19 januari 2014 11:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij daar in gaat trappen...
Nah, dat kan alleen maar averechts werken toch.. Hij lijkt nogal op mij, dus ik kijk wel uitquote:Op zondag 19 januari 2014 11:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar weet jij vast subtiele methodes voor te vinden...
Volstoppen met droeks en tatoos?quote:Op zondag 19 januari 2014 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nah, dat kan alleen maar averechts werken toch.. Hij lijkt nogal op mij, dus ik kijk wel uit
Hehe. Tattoos zie ik nog wel gebeuren straks jaquote:Op zondag 19 januari 2014 11:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volstoppen met droeks en tatoos?
En toch word ik ooit vader.quote:
John de Wolf, levensgroot.quote:Op zondag 19 januari 2014 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe. Tattoos zie ik nog wel gebeuren straks ja
quote:
BWAHAHAHAHAHAHAquote:
Mobiele telefoons zijn om te bellen, ik snap niet hoe je daar verslaafd aan kunt wordenquote:Op zondag 19 januari 2014 11:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, daar begin ik dus niet aan... ik ken mijn eigen verslavingsgevoeligheid... en de paar keer dat ik gepokerd heb, was ik goed. Dus nee, beter niet.
Net als mobiele telefoons, die verslaving heb ik nu ook al 2 maanden niet. Heerlijk, ik kan het iedereen aanraden. Die gekke Bram had gelijk.
minutos zijn om te bellen.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mobiele telefoons zijn om te bellen, ik snap niet hoe je daar verslaafd aan kunt worden
Kwestie van aan- en uit zetten, compadre.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
minutos zijn om te bellen.
ik ben liever bereikbaar op de momenten die ik zelf kies.
Geen hebben is nog relaxeder, ouwe.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwestie van aan- en uit zetten, compadre.
Was mijn marinetijd toch nog ergens goed voorquote:
Ik snap gewoon niet dat men verslaafd kan raken aan telefoontjes. Net zo min dat ik snap dat men tegenwoordig tot tijdens het autorijden nog moet facebooken, whatsappen en weet ik wat meer. Gisteren ook weer: ik sta achter een auto voor een rood stoplicht en ik zie dat de baan waar ik op zou komen wat shit heeft. Dus ik zet 'm op een andere baan naast me, er was nog ruimte en prima.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was mijn marinetijd toch nog ergens goed voor![]()
Oh wacht, mijn lever beweert anders![]()
quote:Op zondag 19 januari 2014 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat men verslaafd kan raken aan telefoontjes. Net zo min dat ik snap dat men tegenwoordig tot tijdens het autorijden nog moet facebooken, whatsappen en weet ik wat meer. Gisteren ook weer: ik sta achter een auto voor een rood stoplicht en ik zie dat de baan waar ik op zou komen wat shit heeft. Dus ik zet 'm op een andere baan naast me, er was nog ruimte en prima.
De auto die eerst voor me stond rijdt opeens naar beneden, duidelijk geen handrem erop. En ja hoor, boem, tegen de auto die eerst achter me stond. Ik kon nu dus naast me zien wat de achteruitrijdster aan het doen was. Mevrouw was bezig op haar telefoon, stopt verschrikt dat ding weg en begint dan pas te bedenken wat er gebeurd is. Prutsers
Ik vind het ook an sich humor, maar was wel blij dat ik besloten had de andere baan te nemen. Anders weer schade door zo'n debiele mobieltjesactie. Op de snelweg zie je die treurneuzen ook steeds van hun rijbaan afwijken omdat ze even snel nog moeten internettenquote:Op zondag 19 januari 2014 12:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]Naja, ik lach dan wel, maar eigelijk is het te debiel voor woorden en ook nog eens potentieel gevaarlijk
Tieten.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen wat er zo belangrijk is dat het niet een uurtje kan wachten. Of meer.
Dickies, ben jij dat?quote:
Daar wacht je je hele leven al op.quote:
quote:
Ik was op dag een al verslaafd, eerlijk gezegd.quote:
Ik twijfel ook niet aan zijn behoefte, enkel aan de daadwerkelijke invulling van die behoefte.quote:Op zondag 19 januari 2014 12:59 schreef El_Matador het volgende:
Ik was op dag een al verslaafd, eerlijk gezegd.
Tieten zijn niet moeilijk om aan te komen. Maar ja, het gedoe eromheen.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik twijfel ook niet aan zijn behoefte, enkel aan de daadwerkelijke invulling van die behoefte.
Welk gedoe?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tieten zijn niet moeilijk om aan te komen. Maar ja, het gedoe eromheen.
Dat om de tieten heen.quote:
Geen last van.quote:
Kuthoeren!quote:Op zondag 19 januari 2014 12:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat men verslaafd kan raken aan telefoontjes. Net zo min dat ik snap dat men tegenwoordig tot tijdens het autorijden nog moet facebooken, whatsappen en weet ik wat meer. Gisteren ook weer: ik sta achter een auto voor een rood stoplicht en ik zie dat de baan waar ik op zou komen wat shit heeft. Dus ik zet 'm op een andere baan naast me, er was nog ruimte en prima.
De auto die eerst voor me stond rijdt opeens naar beneden, duidelijk geen handrem erop. En ja hoor, boem, tegen de auto die eerst achter me stond. Ik kon nu dus naast me zien wat de achteruitrijdster aan het doen was. Mevrouw was bezig op haar telefoon, stopt verschrikt dat ding weg en begint dan pas te bedenken wat er gebeurd is. Prutsers
Je vergat ALLEMAAL!quote:
Niet allemaal, alleen het soort dat tijdens het autorijden belt, appt, make up op doet in de binnenspiegel (quote:
Wat hebben we aan vrouwelijk schoon als ze de hele tijd toch alleen maar aan het appen zijn?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou toch niet zonder kunnen (en ik zou zelf van de aarde verdwijnen als vrouwen weg moeten)
Stel je voor hoe lelijk de wereld zou zijn zonder vrouwelijk schoon
nou dan kun je kijken hoe ze sierlijk appen?quote:Op zondag 19 januari 2014 13:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat hebben we aan vrouwelijk schoon als ze de hele tijd toch alleen maar aan het appen zijn?
Een appje, jeuj!quote:Op zondag 19 januari 2014 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou dan kun je kijken hoe ze sierlijk appen?
Als jet goed speelt sturen ze jou misschien nog wel een appje
Maar hij zou een stuk mooier zijn als ze niet zaten te appen terwijl ze aan het rijden zijn.quote:Op zondag 19 januari 2014 13:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou toch niet zonder kunnen (en ik zou zelf van de aarde verdwijnen als vrouwen weg moeten)
Stel je voor hoe lelijk de wereld zou zijn zonder vrouwelijk schoon
Gewoon, op een bankje in het park. In een zomerjurkje. Zonder telefoon.quote:Op zondag 19 januari 2014 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar hij zou een stuk mooier zijn als ze niet zaten te appen terwijl ze aan het rijden zijn.
Ja, dat gedoe man. Altijd aandacht vragen. Lief hoor, maar ook wel es vermoeiend.quote:
Maar eerst Blue Mondayquote:
Check!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is duidelijk verzonnen door mensen die niet op wintersport gaan
Jij eerst!quote:Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Q. het volgende:
Gewoon allemaal collectief zelfmoord plegen vandaag.
Ok, gedaan. En nu?quote:Op maandag 20 januari 2014 08:27 schreef Q. het volgende:
Gewoon allemaal collectief zelfmoord plegen vandaag.
...je bent nog aan het vallen?quote:
Nog een keer!quote:
Instructions not clear, dick stuck in blender...quote:
Dat klopt jaquote:Op maandag 20 januari 2014 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is duidelijk verzonnen door mensen die niet op wintersport gaan
Kut, ik heb een rood shirt aanquote:
"En StBabylon draagt vandaag een blauwe spijkerbroek, met daarop een schitterende grijze trui passende bij de dag, opgefleurd met roze accenten op deze blauwe maandag!"quote:Op maandag 20 januari 2014 09:56 schreef stbabylon het volgende:
Spijkerbroek (blauw), grijze trui met roze details.
50 tinten grijs?quote:
quote:
Call me Mister Greyquote:
Het is nog vroeg, ejaquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:12 schreef missbehavin het volgende:
En hup, Ang3l is meteen 50 tinten minder sexy
Het valt nog mee, maar ga maar snel dat boek verbrandenquote:
het is zonder plaatjes he?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:13 schreef stbabylon het volgende:
50 tinten grijs, porno voor vrouwen, in het openbaar.
Moord en brand als een man dat met een Playboy zou doen, laat staan een TUK.
Dat maakt toch geen ruk (nopun) uit? Iedereen weet wat er in 50 staat. Plaatjes of geen plaatjes, in de bus, of nog erger, in de sauna, lees je niet zo opzichtig porno.quote:
true, maar ja er zijn geen koters die opeens een vent in de bus met een blaadjes met naakte wijven ziet zitten ofzo. het is gewoon een boekquote:Op maandag 20 januari 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen ruk (nopun) uit? Iedereen weet wat er in 50 staat. Plaatjes of geen plaatjes, in de bus, of nog erger, in de sauna, lees je niet zo opzichtig porno.
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 10:13 schreef KomtTijd... het volgende:
Had ik nou gewoon mijn eigen post weggeedit
Porno in de saunaquote:Op maandag 20 januari 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen ruk (nopun) uit? Iedereen weet wat er in 50 staat. Plaatjes of geen plaatjes, in de bus, of nog erger, in de sauna, lees je niet zo opzichtig porno.
Je denkt toch niet echt dat ik ze gelezen heb, laat staan in de kast heb staan he?!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het valt nog mee, maar ga maar snel dat boek verbranden
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je denkt toch niet echt dat ik ze gelezen heb, laat staan in de kast heb staan he?!
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je er uberhaubt over twijfelde!!!!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan zou je wel erg dalen in mijn achting
dan moet je maar niet van zulke enge dingen posten!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je er uberhaubt over twijfelde!!!!
Eng! Eng! Ik zal je dadelijk eens aan de bedspijlen vastbinden met mijn zijden grijze stropdas! Dat is pas eng!!! (of hoe dat dan ook in dat boek gaat). En als ik je dan benader, terwijl je niet weg kan en mijn lippen naar je oor breng.... zal ik je de eerste paragrafen van dat kutboek toefluisterenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dan moet je maar niet van zulke enge dingen posten!
Er zijn meer mensen dan kinderenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]Tuurlijk maakt dat uit muts! Een kind of zo kan niks zien aan lettertjes, maar wel aan een opengesperde flamoes op de cover van de tuk
Ja, dat zijn dan volwassenen en die zouden zich er niet zo aan moeten storenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen dan kinderen
Ook niet aan de Playboyquote:Op maandag 20 januari 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dan volwassenen en die zouden zich er niet zo aan moeten storen.
Tenzij je in de huifkar door de bible belt crosstquote:Op maandag 20 januari 2014 10:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zijn dan volwassenen en die zouden zich er niet zo aan moeten storen.
quote:Op maandag 20 januari 2014 10:29 schreef Barbusse het volgende:
En weer een episode uit het leven van het kibbelende koppeltm
Don;t you be sassy to me girl!quote:
Oeh, or else? Ga je anders weer 'gevaarlijk' doen met je stropdas?quote:
Die kan ik nog omver blazen denk ikquote:
Ik ga je haar verpieterenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, or else? Ga je anders weer 'gevaarlijk' doen met je stropdas?
Minder knoflook etenquote:Op maandag 20 januari 2014 10:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die kan ik nog omver blazen denk ik
Och groeit wel weer aanquote:
Never!!!quote:
quote:
Tis lekker he?quote:
You're messing with the wrong one babequote:Op maandag 20 januari 2014 10:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]OMG! WOMAN!
You did not just say that?!
Ik gooi bijna overal knoflook doorquote:Op maandag 20 januari 2014 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tis lekker he?
Ik heb vandaag hummus met zongedroogde tomaat en hummus met limoen en koriander op mijn brood.... met knoflook. Sorry baas!!!
Moet je van houden denk ik. Ik vind t lekker, zeker die met smaakjes zoals sambal en limoen en zo.quote:
Wat wil je NU weer voor prive bericht van me dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 10:42 schreef stbabylon het volgende:
fok.nl/dm fok.nl/pm
En rap een beetje
Is lekkerquote:
Jij en MissNietboeiendquote:Op maandag 20 januari 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat wil je NU weer voor prive bericht van me dan?
Ik heb geen nieuwe foto's meer gemaakt
Zeurkousquote:
Of rolschaatjes! Of zwarte cross of zo!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ZeurkousVertel nog wat over wintersport
RUN LIKE THE WIND, YASMINE!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik moet van mijn therpeute hardlopen. HARDLOPEN, nou vraag ik je!
Dat kan ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb haar ook uitgelegd dat ik alleen ren als ik achterna gezeten word, maar ze blijft volhouden..quote:Op maandag 20 januari 2014 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik niet
Vroeger rende ik nog weleens om een trein te halen maar m'n auto wacht heel trouw op me.
dat is geen 1-2-tje en je weet het.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ZeurkousVertel nog wat over wintersport
It's okayquote:Op maandag 20 januari 2014 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat is geen 1-2-tje en je weet het.
En sorry, nu klonk het alsof ik het alleen jou kwalijk nam. Dat geldt natuurlijk ook voor je partner in crime.
fysiotherapeuten, eikels, die van mij heeft me ook allerlei zware oefeningen gegeven.quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Zombielandquote:Op maandag 20 januari 2014 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb haar ook uitgelegd dat ik alleen ren als ik achterna gezeten word, maar ze blijft volhouden..
En toen kwam lief met een running app voormijn telefoon, maar dan met zombies die je achterna zitten
Da's Yasmine heul niet, slechte heteroquote:Op maandag 20 januari 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
RUN LIKE THE WIND, YASMINE!
[ afbeelding ]
No it's notquote:
Ander soort therpeutquote:Op maandag 20 januari 2014 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
fysiotherapeuten, eikels, die van mij heeft me ook allerlei zware oefeningen gegeven.
Rood badpak en dikke tieten, potéto potàto. En hoe zie jij het verschil, nephomo?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's Yasmine heul niet, slechte hetero
Yasmine was niet blondquote:Op maandag 20 januari 2014 11:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rood badpak en dikke tieten, potéto potàto. En hoe zie jij het verschil, nephomo?
Ah well, ik ben vandaag niet zo moeilijk. Alleen vandaag ws hoorquote:Op maandag 20 januari 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No it's not
Er zijn wel vaker 1-2'tjes, die langer duren dan 5 posts. Hij moet niet zeiken. Hopsa.
ja, jullie doen het vaker ja. Hup die kast in jij.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No it's not
Er zijn wel vaker 1-2'tjes, die langer duren dan 5 posts. Hij moet niet zeiken. Hopsa.
Oh ja, er was een kleur haar. Sorry, gemistquote:
Ik weet nog niet precies hoe het werkt, maar het is gekoppeld aan een game en je kunt al rennend dingen verdienen voor in de game ofzo. En af en toe hoor je de zombies in je nek hijgen en moet je dus een sprintje trekken.quote:
Jullie ook *wijst*quote:Op maandag 20 januari 2014 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ja, jullie doen het vaker ja. Hup die kast in jij.
Klinkt hilarisch!quote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies hoe het werkt, maar het is gekoppeld aan een game en je kunt al rennend dingen verdienen voor in de game ofzo. En af en toe hoor je de zombies in je nek hijgen en moet je dus een sprintje trekken.
Ben mezelf nog geestelijk aan het voorbereiden
Recalcitrantjes gegeten vanochtend zeker.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie ook *wijst*
Dus ik trek me er nog minder van aan dan van de nieuwe oekrainse zomermode.
Dat klinkt eerlijk gezegd best tofquote:Op maandag 20 januari 2014 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies hoe het werkt, maar het is gekoppeld aan een game en je kunt al rennend dingen verdienen voor in de game ofzo. En af en toe hoor je de zombies in je nek hijgen en moet je dus een sprintje trekken.
Ben mezelf nog geestelijk aan het voorbereiden
Het idee van mij, hardlopend is al hilarischquote:
Niet speciaal. Zitten samen met de obstinaatjes in mijn standaard dieetquote:Op maandag 20 januari 2014 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Recalcitrantjes gegeten vanochtend zeker.
Ik heb t een tijd gedaan, voor betere adem.quote:Op maandag 20 januari 2014 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het idee van mij, hardlopend is al hilarisch
Ik denk niet dat ze het goed vindt als ik wacht tot de zomerquote:Op maandag 20 januari 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb t een tijd gedaan, voor betere adem.
En toen werd t herfst
quote:Op maandag 20 januari 2014 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet speciaal. Zitten samen met de obstinaatjes in mijn standaard dieet
Ik moet toch rennen! Dus heb ik bounce reductie nodig!quote:Op maandag 20 januari 2014 11:34 schreef Ang3l het volgende:
Ghehe, MissB... bounce-reductie, ik moest lachen!
Nou, die Oekrainse chicks zien er allemaal wel erg goed uit, qua kleding heb ik in dit geval even over dan he?quote:Op maandag 20 januari 2014 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie ook *wijst*
Dus ik trek me er nog minder van aan dan van de nieuwe oekrainse zomermode.
Vaak ook zonder kleding hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 12:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, die Oekrainse chicks zien er allemaal wel erg goed uit, qua kleding heb ik in dit geval even over dan he?.
Ja, daar ben ik daar ook achtergekomenquote:
Lekker je bewegingsapparaat de vernieling in rennen!quote:Op maandag 20 januari 2014 10:58 schreef missbehavin het volgende:
Was even schrikken zeker he?quote:Op maandag 20 januari 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik daar ook achtergekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |