Nopez, 4.3quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zit er aan te denken idd, of de HTC One, schijnt ook goed te zijn. Heb jij al 4.4 erop?
Ik wil wel een 4.4 toestel, 4.3 heb ik al op de S3....quote:
Gewaagd!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef stbabylon het volgende:
Raar... Ik draai al maanden op 4.3. En gewoon standaard installatie...
Gewoon ook niet echt gehad vandaag.quote:
Vanmorgen nog wel aardig, na de lunch helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon ook niet echt gehad vandaag.
Weer eens wat anders dan die saaie vrijmibo's met lauw bier en zure wijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik denk dat ze zo met dingen gaan gooien.
Vrijmibodeceptie.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is weer stil, alles is nog heel.
Nou, dat is hier gelukkig altijd wel weer goed geregeld, koud bier en goeie wijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan die saaie vrijmibo's met lauw bier en zure wijn.
Ik ben ook even het laatste uurtje thuis aan het werk gegaan, deed toch weinig meer op kantoor en hier hoef ik niet te doen alsof.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Thuis werken
Vrijmibo keuze uit Old Pulteney, Auchentoshan of Glenfiddich. Uit een whiskeyglas. Moeilijk moeilijk
Auchentoshan! Nomm nomm nommquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:45 schreef stbabylon het volgende:
Thuis werken
Vrijmibo keuze uit Old Pulteney, Auchentoshan of Glenfiddich. Uit een whiskeyglas. Moeilijk moeilijk
Ik ben jaloers nuquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Auchentoshan it isSamen met een paar potjes Hearthstone.
Ja, nee, nog steeds jaloers hierquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:52 schreef HeatWave het volgende:
Keuze is al gemaakt, Guinness gevolgd door aged sirloin en meer Guinness tijdens een Black Sabbath tributeband.
Kan ook nog gevolgd worden door seks als ik dat wil, maar daar twijfel ik nog overquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben jaloers nu
[..]
Ja, nee, nog steeds jaloers hier
First, world, problemsquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Seks is het probleem niet, het verkrijgen van dergelijke whiskies wel![]()
Staat gewoon in de kastquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Seks is het probleem niet, het verkrijgen van dergelijke whiskies wel![]()
Voor veel studenten heet dat "thuis"quote:
hehequote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor veel studenten heet dat "thuis".
Ik ook niet overdreven groot zoals je weetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hehe
Grappige is dat we hier absoluut niet groot wonen
Over 2 jaar komt dat goed, dan is ons nieuwe huis (hopelijk) klaar
Harde struggles, jeweetsquote:
Dat is ook alleen maar omdat je gadgets 1500m3 innemen, patserquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet overdreven groot zoals je weet.
Huisje gekocht? Feli!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
hehe
Grappige is dat we hier absoluut niet groot wonen
Over 2 jaar komt dat goed, dan is ons nieuwe huis (hopelijk) klaar
Wij willen naar iets wat jij hebt. Twee slaapkamers. Maar dan wel flinke tuin/dakterras. Ziekenhuis moet eerst plat, maar daar komen dan 230 nieuwe woningen in allerlei soorten, net aan de stadsgracht. Toplocatie dusquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet overdreven groot zoals je weet.
Ach, ik krijg wel weer een keer een fatsoenlijke woning als ik later groot benquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij willen naar iets wat jij hebt. Twee slaapkamers. Maar dan wel flinke tuin/dakterras. Ziekenhuis moet eerst plat, maar daar komen dan 230 nieuwe woningen in allerlei soorten, net aan de stadsgracht. Toplocatie dus
Oh. Dacht ik.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee neeIs nog niet eens bekend wat er precies gebouwd gaat worden
Oh, dan zit ik toch wel wat groterquote:
Oh, dan nietquote:
Ik ook. Of op het strand. Of een bootquote:
Idd, mooie locatie. Flink stuk grond ook, kunnen ze aardig wat neerzetten.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wij willen naar iets wat jij hebt. Twee slaapkamers. Maar dan wel flinke tuin/dakterras. Ziekenhuis moet eerst plat, maar daar komen dan 230 nieuwe woningen in allerlei soorten, net aan de stadsgracht. Toplocatie dus
Dat ook soms op de bootquote:
En zo kom ik weer full-circle. Woon ik waar ik (en volgens mij jij en Kluts) ben geborenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, mooie locatie. Flink stuk grond ook, kunnen ze aardig wat neerzetten.
Nee, ik ben in het Sophia geboren.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo kom ik weer full-circle. Woon ik waar ik (en volgens mij jij en Kluts) ben geboren
Ik woon op amper 100 meter waar ik ben geboren, zelfde straatquote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En zo kom ik weer full-circle. Woon ik waar ik (en volgens mij jij en Kluts) ben geboren
Lekker, nooit ver weg gaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik woon op amper 100 meter waar ik ben geboren, zelfde straatWij moesten daar toen weg omdat dit werd gebouwd, best krom.
jezelf quotenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het slopen.![]()
Dat het geen monument is, belachelijk!
Misschien zetten ze er een standbeeld van je neer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Zijn ze nu aan het slopen.![]()
Dat het geen monument is, belachelijk!
Wel minimaal 200 meter hoog natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien zetten ze er een standbeeld van je neer.
Hmmmzzzz, weinig tegen in te brengen natuurlijkquote:
Ik dacht aan ca. 60 centimeter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel minimaal 200 meter hoog natuurlijk.
Inclusief iCock?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel minimaal 200 meter hoog natuurlijk.
Neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien zetten ze er een standbeeld van je neer.
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:16 schreef Q. het volgende:
Ik zie mezelf ineens terug op Google Streetview.
Nee, straks pas want zij slaapt nog. Ik werd wakker dus ben gewoon maar opgestaan. Wat is jouw excuus?quote:Op zondag 19 januari 2014 08:40 schreef Barbusse het volgende:
Vroeg op zo op de zondagochtend, Air. Ontbijtje aan het maken voor de missus?
Ach sooo. Herkenbaarquote:Op zondag 19 januari 2014 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, straks pas want zij slaapt nog. Ik werd wakker dus ben gewoon maar opgestaan. Wat is jouw excuus?
Keihard aan het werk dus al.quote:Op zondag 19 januari 2014 08:45 schreef Barbusse het volgende:
Ach sooo. Herkenbaar![]()
Enne:
[ afbeelding ]
Binnen een uurtje al ruim 550 in de plus.quote:
Netjes!quote:Op zondag 19 januari 2014 08:48 schreef Barbusse het volgende:
Binnen een uurtje al ruim 550 in de plus.
Zondagochtend. Volgens mij is de helft van mijn tegenstanders nog dronken en de andere helft heeft slaapgebrek omdat ze de hele nacht hebben doorgehaald. Altijd lekker.quote:
Hehehehehe.quote:Op zondag 19 januari 2014 09:00 schreef Barbusse het volgende:
Zondagochtend. Volgens mij is de helft van mijn tegenstanders nog dronken en de andere helft heeft slaapgebrek omdat ze de hele nacht hebben doorgehaald. Altijd lekker.
Om het te zeggen met de wijze woorden van Sun Tzu:quote:
quote:“If you know the enemy and know yourself you need not fear the results of a hundred battles.”
Hey lekker dingquote:
Nou, zondagochtend voor tienen.. not too sure about thatquote:
quote:Op zondag 19 januari 2014 09:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, zondagochtend voor tienen.. not too sure about that![]()
Zo rol ik.quote:
Air was een ontbijtje voor zijn betere helft aan het maken, misschien dat hij jou ook kan voorzien?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:04 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik rol zo ook maar eens.. mijn bed uit
Ik lig niet eens in bed, mag ik erbij?quote:Op zondag 19 januari 2014 10:07 schreef missbehavin het volgende:
Dat zou fjn zijn! Aangezien ik alleen in bed lig
Ja eh, ik rol er net uit!quote:Op zondag 19 januari 2014 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik lig niet eens in bed, mag ik erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |