Klinkt dus niet veilig, dan kan iedereen meekijken als ze je hacken oid..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je gebruikt de Random Reader om te bewijzen dat jij de rechtmatige eigenaar van je rekening bent. Het is puur voor het inloggen, via iDeal of via de internetbankierenwebsite. De opdracht voor de transactie doe je daarna gewoon vanuit je browser op je computer.
Dat deed ik met paysafe, maar ik speel niet meer online games, slecht voor mn stress-gehalte.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:58 schreef hugecooll het volgende:
Wat een lolbroekerij weer
Als je online spellen kunt spelen, dan moet dit ook wel lukken
Tja. Niet iedereen heeft de beschikking over een gezond verstandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Klinkt dus niet veilig, dan kan iedereen meekijken als ze je hacken oid..
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:03 schreef Joe-Momma het volgende:
Jip zei tegen Janneke. Ik ga internetbankieren bij de Rabobank.
Toen zei Janneke. Hoe dan?
Jip pakte zijn randomreader en zijn bankpas. Surfte met zijn laptop telefoon of tablet naar www.rabobank.nl en drukte op inloggen. Stak zijn bankpas in de randomreader drukte op de i en toetste zijn pincode in. In het scherm van de randomreader stond een code. Die vulde hij in op de aangegeven plaats op het scherm en toen was hij ineens op zijn persoonlijke rabobankpagina.
Zo dat was hoofdstuk 1 van Jip en Janneke gaan internetbankieren.
Toen kwam er een olifant met een grote snuit en die blies zo het verhaaltje uit.
Morgen hoofdstuk 2. Hoe moet Jip via internetbankieren een rekening betalen.
En dan?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het boeit niet als er mensen meekijken. Je autoriseert 1 opdracht door middel van een code die eenmalig geldig is. Als er iemand meekijkt dan ziet hij wat je hebt betaald, en met welke code. Met die code kunnen ze verder helemaal niks.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dus nu stuur jij iets met de post, waarin exact het zelfde kan gebeuren.....quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:23 schreef BaajGuardian het volgende:
Identiteitsdiefstalquote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:28 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Dus nu stuur jij iets met de post, waarin exact het zelfde kan gebeuren.....
En zolang je FREE_WALLPAPERS_FOR_YOUR_PHONE_23.exe niet download komt het goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:58 schreef Mirjam het volgende:
als je geen mongool bent die overal op klikt en maar wat doet op het net is internetbankieren bijzonder veilig.
Oh, dacht dat het een persoonlijke code was oid..quote:Op vrijdag 17 januari 2014 10:37 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Het boeit niet als er mensen meekijken. Je autoriseert 1 opdracht door middel van een code die eenmalig geldig is. Als er iemand meekijkt dan ziet hij wat je hebt betaald, en met welke code. Met die code kunnen ze verder helemaal niks.
Waarom? Ik heb mn acceptgiro bij de bank in de bus gedaan, niet op de postbus oid.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:57 schreef Nightquest777 het volgende:
Tip van de dag:
Wat je nu doet is onveiliger en 100 keer lastiger dan internetbankieren.
Hoe zit jij te FOK!ken dan joh.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Kay,
1: wat is een randomreader?
2: ik heb geen laptop of tablet en geen mobiel sorry.
3: persoonlijke rabopagina? ehh?
Ehhh? Welke andere rekening?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:20 schreef Leandra het volgende:
Ik zou eerst maar eens inloggen op Rabo internetbankieren om geld van de ene rekening op de andere te zetten, dan weet je hoe het werkt en merk je heb tenminste als er iets niet is zoals het hoort.
Gewoon 1 cent van betaalrekening naar spaarrekening en vice versa.
En de eerste iDEAL-betaling zou ik iig bij een bekend, vertrouwd en betrouwbaar bedrijf doen.
Je hebt geen spaarrekening?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:23 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ehhh? Welke andere rekening?
Heb maar 1 rekening..
Ga liever niet kloten met geld verder..
Nope, kan niet sparen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt geen spaarrekening?
Over onveilig gesproken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |