Haags-marokaans....dat eerste is primaquote:
Plat haags vind ik ook niet om aan te horen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haags-marokaans....dat eerste is prima
Ali B had het ook bij 24 uur met.....quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik krijg er klappiesneigingen van.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Haags-marokaans....dat eerste is prima
Heb ik vroeger gewoond en toen praatten ze plat Amsterdams.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoor ik vaak als ik in Osdorp ben.
Trouwens nog 3 papegaaien gezien ook.
Mark Rutte haags is ok ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Plat haags vind ik ook niet om aan te horen.
Ik houd het bij neigingen... meestal.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ali B had het ook bij 24 uur met.....
Die pakte er steeds een mes bij.
Ik ben het gewend, ik hoor het niet eens meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Plat haags vind ik ook niet om aan te horen.
NOORD GESTOORDquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:47 schreef Karina het volgende:
Bij het zwembad in Amsterdam Noord is er al jaren een uurtje of zo per week vrouwenzwemmen.
Blegh, nuance.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:47 schreef alors het volgende:
Ja leuk, maar er zijn dus helemaal niet zoveel islamitische pleeggezinnen. En het overgrote deel wat zich na dat nieuws met dat Turkse pleegjongetje had aangemeld is ook alweer afgehaakt toen ze hoorden wat erbij kwam kijken.
Ik heb Marco zijn UI laten veranderenquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:47 schreef marcodej het volgende:
Dat bestaat nog steeds hoor Arnoud. Volgens mij kan je nog steeds gewoon met vrouwen onderling zwemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |