In Mekka even gezont denk ik.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:40 schreef Palomar het volgende:
zou die expres een zonnebankje xxl genomen hebben om er wat meer moslim uit te zien?
Trojan horse, laat ze maar uitkijken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
Trolletje hoor.
Stiekem werkt ie gewoon nog voor de PVV natuurlijk.
Zet zo de webcam aan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef Martinello het volgende:
[..]
Trojan horse, laat ze maar uitkijken.
Nee, deze man is gewoon aandachtsziek. Hij heeft allerlei dubieuze acties uitgehaald; voor sommige daarvan is hij ook veroordeeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:40 schreef Specularium het volgende:
Trolletje hoor.
Stiekem werkt ie gewoon nog voor de PVV natuurlijk.
Naja, we hebben Alors en Karina nog dus komt wel goed.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:41 schreef xzaz het volgende:
Ik kruip tegen me meisie aan, de mazzel.
Volgende maand SGP.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, deze man is gewoon aandachtsziek. Hij heeft allerlei dubieuze acties uitgehaald; voor sommige daarvan is hij ook veroordeeld.
Die man is totaal labiel. Noemde zich een jaar geleden nog "liberaal" en is nu moslim: dat staat er zo'n 180 graden haaks op.
Hij heeft een beugel. Dat praat lastig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
Wat praat die man op een nare manier.
Rotaccent ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft een beugel. Dat praat lastig.
Dat is die pleintjestylo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
Wat praat die man op een nare manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |