Bronquote:DEN HAAG -
De islamitische Partij van de Eenheid (PvdE) wil gescheiden zwemmen herinvoeren in Den Haag. Dat staat in het gisteren gepresenteerde verkiezingsprogramma.
Ex-PVV'er Arnoud van Doorn is lijsttrekker bij de islamitische partij
„Zo kunnen de vrouwen die zich niet prettig voelen in een bad met mannen, ook weer gaan zwemmen”, valt te lezen in het partijprogramma dat begint met de tekst ’In de naam van Allah, de Barmhartige de Erbarmer’. De politieke club waar Abdoe Khoulani en ex-PVV’er Arnoud van Doorn samen lijsttrekker zijn, wil verder dat de islamitische wijze van opvoeden wordt erkent binnen pedagogische beroepsopleidingen en de jeugdzorg. Daarnaast zet de huidige tweemansfractie keihard in op de bestrijding van shishalounges in de hofstad.
De PvdE doet op 19 maart naast Den Haag voor het eerst mee aan de gemeenteraadsverkiezingen in Amsterdam en Zwijndrecht.
Maar toch krijgen ze allesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:58 schreef Mgolovic het volgende:
"we zijn gelijkwaardig" "we voelen ons gediscrimineerd!"
"We willen wel gescheiden zwembaden"
Nah, dat is teveel van het goede.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik voel mij niet prettig als ik tussen Marokkanen, Polen en Bulgaren moet zwemmen...... Gaan we dat ook scheiden?
quote:Daarnaast zet de huidige tweemansfractie keihard in op de bestrijding van shishalounges in de hofstad.
Het gaat om de gedachte erachter. Als mannen en vrouwen gescheiden moeten willen zwemmen omdat het van de cultuur moet is het helaas pindakaas. Je zit hier in Nederland en ze gaan we hier niet met elkaar om.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo erg is dit toch niet? Bij de sauna zijn ook al uurtjes voor alleen vrouwen en er zijn zelfs al sportscholen die zich ook richten op alleen vrouwen.
Precies, je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte erachter. Als mannen en vrouwen gescheiden moeten willen zwemmen omdat het van de cultuur moet is het helaas pindakaas. Je zit hier in Nederland en ze gaan we hier niet met elkaar om.
In Barbaaristan misschien wel, maar hier dus niet.
Wat denk je hoe de reactie zou zijn als er uurtjes alleen voor mannen waren en sportscholen die alleen mannen toe zouden laten?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:09 schreef controlaltdelete het volgende:
Zo erg is dit toch niet? Bij de sauna zijn ook al uurtjes voor alleen vrouwen en er zijn zelfs al sportscholen die zich ook richten op alleen vrouwen.
De cultuur in NL is aan het veranderen of is al veranderd wellicht, of we dit nu leuk vinden of niet. Ik zie er geen kwaad in bovendien het gebeurt al langer in sommige gemeenten. Je hebt bovendien nog altijd de keus om ergens anders heen te gaan. Ik ben zelf lid van een sportschool voor alleen maar vrouwen. Je komt er allerlei vrouwen tegen van verschillende komaf, ook hoofddoeken, ik kan alleen maar zeggen de sfeer is goed.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:15 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het gaat om de gedachte erachter. Als mannen en vrouwen gescheiden moeten willen zwemmen omdat het van de cultuur moet is het helaas pindakaas. Je zit hier in Nederland en ze gaan we hier niet met elkaar om.
In Barbaaristan misschien wel, maar hier dus niet.
En ga jij dan ook een hoofddoek dragen?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De cultuur in NL is aan het veranderen of is al veranderd wellicht, of we dit nu leuk vinden of niet. Ik zie er geen kwaad in bovendien het gebeurt al langer in sommige gemeenten. Je hebt bovendien nog altijd de keus om ergens anders heen te gaan. Ik ben zelf lid van een sportschool voor alleen maar vrouwen. Je komt er allerlei vrouwen tegen van verschillende komaf, ook hoofddoeken, ik kan alleen maar zeggen de sfeer is goed.
Waarom zou ik? Het is niet verplicht hoor om er te gaan sportenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
En ga jij dan ook een hoofddoek dragen?
De tijden veranderen.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 09:35 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Het is niet verplicht hoor om er te gaan sporten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |