Ik heb de hele week op geen enkele foto Asset Rail mensen gezien. Dat is best vreemd hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien had Asset Rail niet de mensen en materialen beschikbaar om het zelf te kunnen doen en hebben ze dus Strukton maar ingehuurd?
Bel ze even waar ze waren. Stelletje stakers en verzakers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb de hele week op geen enkele foto Asset Rail mensen gezien. Dat is best vreemd hoor.
Misschien neemt AR alleen cameraschuwe mensen in dienst.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb de hele week op geen enkele foto Asset Rail mensen gezien. Dat is best vreemd hoor.
"Ho wacht, een ProRail fotograaf, even aan de kant" Ja echt niet. Hier zit meer achter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien neemt AR alleen cameraschuwe mensen in dienst.
Hmm had ik me nog niet gerealiseerd, maar regio Eemland is niet helemaal onomstreden voor wat betreft PCA...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Zeker, op mijn vaste traject met 99% kans op VIRM is het geweldig als er eens iets anders rijdt. Maakt me niets uit wat eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niks mis met de oude besjes, ik vind het persoonlijk geweldig als er eens totaal ander materieel voor komt rijden in een IC dienst
PGO Eemland, heeft de wereld op zijn kop gezet ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:18 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Hmm had ik me nog niet gerealiseerd, maar regio Eemland is niet helemaal onomstreden voor wat betreft PCA...
Toen ik deze tussen Lelystad en Almere passeerde, deed 'ie het nog...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En toen stond er een Pimpel stuk op Dronten...
[ afbeelding ]
Goed nieuws trouwens!twitter:NSHispeed twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 08:34:53@AnietBos Sinds de nieuwe dienstregeling (15 december 2013) is het voorverkooptermijn van de City Night Line 122 dagen. reageer retweet
Werd tijd ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:58 schreef b2py het volgende:
Goed nieuws trouwens!twitter:NSHispeed twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 08:34:53@AnietBos Sinds de nieuwe dienstregeling (15 december 2013) is het voorverkooptermijn van de City Night Line 122 dagen. reageer retweet
Zou het zo zijn dat de PCA alleen het gewone onderhoud doet, en er voor schadeherstel anders wordt opgeroepen en het dus ook een andere aannemer kan zijn? Onderhoud is toch wat anders dan heraanleg van hele stukken spoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Gek, Strukton kraan en personeel, hele week al trouwens terwijl Asset Rail de PCA is.
Ruilen met die Kamaz van Karginov, iedereen blijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:13 schreef MTL het volgende:
[..]
Loc heeft het begevenReanimatie scheen ook niet meer te mogen baten.
In theorie hoort het gewoon bij het dagelijks onderhoud van de PCA, de PCA heeft het in Borne ook zelf gedaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:07 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zou het zo zijn dat de PCA alleen het gewone onderhoud doet, en er voor schadeherstel anders wordt opgeroepen en het dus ook een andere aannemer kan zijn? Onderhoud is toch wat anders dan heraanleg van hele stukken spoor.
Jawel, Amsterdam - Almere - Zwolle - Deventer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef derLudolf het volgende:
zojuist station Olst gepasseerd, zag daar de intercity Berlijn Amsterdam staan?
was war los? als ie wordt omgeleid gaat ie daar toch niet langs? Loc stond overigens aan de kant van Deventer
Mooi, dan is ie dus weer weg uit Drontenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef derLudolf het volgende:
zojuist station Olst gepasseerd, zag daar de intercity Berlijn Amsterdam staan?
was war los? als ie wordt omgeleid gaat ie daar toch niet langs? Loc stond overigens aan de kant van Deventer
Lucide droom ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:19 schreef sararaats het volgende:
ik wil eens graag een trein besturen.
oh rijdt ie dan niet meer via Amersfoort? Ik had hem nog nooit in Zwolle gespot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dan is ie dus weer weg uit Dronten
Normaal wel, en vanaf morgen ook weer wel. Maar er was een trein ontspoord bij Hilversum woensdag en die heeft de hele zooi zodanig naar de verrabbezakkenis gereden dat ze daar 3 dagen mee bezig zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
oh rijdt ie dan niet meer via Amersfoort? Ik had hem nog nooit in Zwolle gespot.
kun je trouwens ergens zien wanneer welk materiaal wordt ingezet- op een traject? Kan ik aan de hand daarvan bepalen hoe ik reis, heb een hekel aan de VIRM
ovtijden.com/avtdag/utquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
kun je trouwens ergens zien wanneer welk materiaal wordt ingezet- op een traject? Kan ik aan de hand daarvan bepalen hoe ik reis, heb een hekel aan de VIRM
Goed dat ze de ook even 7900 onder de loep nemen, ding loopt (bijna) standaard vertraging op in Heino.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef b2py het volgende:
Veel interessant nieuws van rijksoverheid.nl
Prestaties NS & ProRail
Nee, die is teruggegaan naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan heeft ie daar maar 18-19 minuten verloren trouwens, aan de actuele vertrektijden van Almelo en Hengelo te zien. Loc toch niet ZO stuk?
Check, gelezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Okee. Zal hem wel even appen, als hij hier niet meeleest.
dankje, kan ik in het vervolg bepalen of ik via Amersfoort of via Arnhem vanuit Wageningen naar Zwolle reisquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:30 schreef boriq het volgende:
[..]
ovtijden.com/avtdag/ut
letters achter de laatste slash bepalen het station, dus Zl voor zwolle, ut voor Utrecht, etc.
Bij werkzaamheden of andere storingen (zoals nu bij Hilversum) wordt de Pimpel best vaak over de Hanzelijn via Zwolle naar Deventer gestuurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
oh rijdt ie dan niet meer via Amersfoort? Ik had hem nog nooit in Zwolle gespot.
De IC Ede - Arnhem is standaard metworst VIRM, die mag je alvast onthouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
dankje, kan ik in het vervolg bepalen of ik via Amersfoort of via Arnhem vanuit Wageningen naar Zwolle reis
Dat was toch juist handig, bij jou in de buurt de grens over?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:44 schreef dennistd het volgende:
Even gekeken voor de zekerheid: om 18.53u is mijn laatste verbinding Bremen-Oldenzaal via Groningen.
Gaat 4 dagen mee en begint onwijs te rotten?quote:
Later dan dat gaat het ook niet wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:44 schreef dennistd het volgende:
Even gekeken voor de zekerheid: om 18.53u is mijn laatste verbinding Bremen-Oldenzaal via Groningen.
Ja, wat vroeg weggaan betreftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat was toch juist handig, bij jou in de buurt de grens over?
Opleiding van 10 weken, wat let jequote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:19 schreef sararaats het volgende:
ik wil eens graag een trein besturen.
Daar ben ik wel benieuwd naar eerlijk gezegd.quote:Dienstregelingen na 2014
Het voornemen van de Staatssecretaris van Infrastructuur en Milieu is om NS de nieuwe
hoofdrailnetconcessie 2015-2025 onderhands aan NS te gunnen. NS zal de afspraken die gemaakt
zijn met het ministerie van Infrastructuur en Milieu in het kader van deze nieuwe concessie over de
uitvoering van de dienstregeling uitvoeren. Zo zal NS in 2015 alle stations tot 20.00 uur minimaal
twee keer per uur bedienen waar dat nu nog niet het geval is, en op vrijdag- en zaterdagavond zal NS latere treinen rijden vanuit de Randstad. Het aanbod op de HSl zal uitgebreid worden conform het plan dat NS heeft aangeboden aan het Ministerie van IenM en is goedgekeurd in de Ministerraad.
Ook de afspraken die met regionale bestuurders zijn gemaakt in het kader van de dienstregeling zal
NS nakomen.
Ik ben vooral hier benieuwd naar.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:01 schreef b2py het volgende:
Ook de afspraken die met regionale bestuurders zijn gemaakt in het kader van de dienstregeling zal
NS nakomen.
Die ging deze week als de brandweerquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ruilen met die Kamaz van Karginov, iedereen blij
Dus als ik het goed begrijp willen ze het liefst dit jaar al een lightrail binnen zeeland?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:17 schreef b2py het volgende:
Blijkbaar loopt er een studie naar een totaal nieuw OV-Systeem in Zeeland, wat dat ook mag inhouden...
[ afbeelding ]
Tabeltitels van links naar rechts: Dienstregeling 2013; Wensbeeld voor 2014; Dienstregeling 2014; Bijzonderheden/opmerkingen
Lightrail, over bijna 75 km. Dat is ietsjes te ver.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:28 schreef larsico het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp willen ze het liefst dit jaar al een lightrail binnen zeeland?
Nijmegen-Roermond is langer en daar rijdt ook "lightrail". Dus het kan best.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Lightrail, over bijna 75 km. Dat is ietsjes te ver.
nee, Day Zero Projectquote:
Ligt eraan wat er met Lightrail wordt bedoeld. Maar wat mij meer verbaasde is dat ze het dus eigenlijk dit jaar nog zouden willen invoeren, of interpreteer ik de informatie nou verkeerd?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Lightrail, over bijna 75 km. Dat is ietsjes te ver.
Prognose zojuist verlengd naar 22:00.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:43 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Aanrijding met persoon in Wierden, volgens Twitter is de Pimpel betrokken.
De Pimpel is me nét te vaak in het nieuws, zo de dag voor het nieuwjaarsrondje...
Die stond nog te roken op Drontenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
beperkingen zijn voorbij, treindienst wordt weer opgestart. Pimpel van 21:43 naar Amsterdam (in Deventer) rijdt niet. Waar was die toen die aanrijding plaatsvond? Nog in Bentheim denk ik? Gekeerd op Almelo?
Nee piemel, doe niet zo raarquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die stond nog te roken op Dronten
dat is echt heel erg vroeg.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:51 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste rijdende trein rond Hilversum is al weer gespot
Dat lijkt me handig ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ze moeten even testen of alles weer werkt zoals bedoelD
Neequote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die stond nog te roken op Dronten
Bedankt voor de tip, kon zo even gelukkig nog Kopenhagen boeken, Bahncomfort here I come! (I wish)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:58 schreef b2py het volgende:
Veel plezier alvast gewenst, de rest natuurlijk ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
To whom it may concern: Tot morgen, ik ga nu even Dakar kijken
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
To whom it may concern: Tot morgen, ik ga nu even Dakar kijken
Dank uquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:17 schreef bork het volgende:
[..]
Veel plezier alvast gewenst, de rest natuurlijk ook
Werk ze, en sterkte morgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er ook zin in! Ben nog aan het opruimen want mijn vriendin komt zo langs. Dan nog even omkleden en mezelf weer even melden op het rangeerterrein.
Nee, is voor deelnemers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Fles, stuur mij dat boekje digitaal op, kan ik morgen op het werk meekijken
hahahaha de 1777 de dienst in? baggerding was al te erg om mee te rangeren op de binckhorstquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
De 149 (Amsterdam Centraal V 15:00u) stond met loc 1777 te roken op Dronten. (en is tegen 19:00 weer in Amsterdam teruggekeerd)
We komen dan ook niet in Amsterdam dit jaar. Maar dank je wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:40 schreef DriekOplopers het volgende:
Vorig jaar ben ik jullie op Amsterdam even gedag komen zeggen. Gaat 'm dit jaar niet worden.
Maar veel plezier gewenst!
Ik liep er daarnet langs en op een graafmachine met spoorwielen op de parkeerplaats naast het spoor na was er niets meer van te zien. Als je niet beter zou weten zou je op het eerste gezicht niet eens zeggen dat er iets aan de hand is. Vind ik best een aardige prestatie in zo'n 48 uur.quote:
I know. Daarom dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We komen dan ook niet in Amsterdam dit jaar.
hoe laat vertrek je morgen uit Groningen, ziggy?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Roggebrood is trouwens ook lekker met bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |