Bedankt voor de tip, kon zo even gelukkig nog Kopenhagen boeken, Bahncomfort here I come! (I wish)quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:58 schreef b2py het volgende:
Goed nieuws trouwens!twitter:NSHispeed twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 08:34:53@AnietBos Sinds de nieuwe dienstregeling (15 december 2013) is het voorverkooptermijn van de City Night Line 122 dagen. reageer retweet
Veel plezier alvast gewenst, de rest natuurlijk ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
To whom it may concern: Tot morgen, ik ga nu even Dakar kijken
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Ik ben er klaar voor![]()
[ afbeelding ]
To whom it may concern: Tot morgen, ik ga nu even Dakar kijken
Dank uquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:17 schreef bork het volgende:
[..]
Veel plezier alvast gewenst, de rest natuurlijk ook
Werk ze, en sterkte morgenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:18 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb er ook zin in! Ben nog aan het opruimen want mijn vriendin komt zo langs. Dan nog even omkleden en mezelf weer even melden op het rangeerterrein.
Nee, is voor deelnemers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Fles, stuur mij dat boekje digitaal op, kan ik morgen op het werk meekijken
hahahaha de 1777 de dienst in? baggerding was al te erg om mee te rangeren op de binckhorstquote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:55 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
De 149 (Amsterdam Centraal V 15:00u) stond met loc 1777 te roken op Dronten. (en is tegen 19:00 weer in Amsterdam teruggekeerd)
We komen dan ook niet in Amsterdam dit jaar. Maar dank je wel.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:40 schreef DriekOplopers het volgende:
Vorig jaar ben ik jullie op Amsterdam even gedag komen zeggen. Gaat 'm dit jaar niet worden.
Maar veel plezier gewenst!
Ik liep er daarnet langs en op een graafmachine met spoorwielen op de parkeerplaats naast het spoor na was er niets meer van te zien. Als je niet beter zou weten zou je op het eerste gezicht niet eens zeggen dat er iets aan de hand is. Vind ik best een aardige prestatie in zo'n 48 uur.quote:
I know. Daarom dus.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:47 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
We komen dan ook niet in Amsterdam dit jaar.
hoe laat vertrek je morgen uit Groningen, ziggy?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 23:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Roggebrood is trouwens ook lekker met bier.
Ja, met oprechte deelneming. De groetenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:35 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik ben deelnemer, ik heb alleen een logistiek probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |