Ik heb de hele week op geen enkele foto Asset Rail mensen gezien. Dat is best vreemd hoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:57 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien had Asset Rail niet de mensen en materialen beschikbaar om het zelf te kunnen doen en hebben ze dus Strukton maar ingehuurd?
Bel ze even waar ze waren. Stelletje stakers en verzakers.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb de hele week op geen enkele foto Asset Rail mensen gezien. Dat is best vreemd hoor.
Misschien neemt AR alleen cameraschuwe mensen in dienst.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb de hele week op geen enkele foto Asset Rail mensen gezien. Dat is best vreemd hoor.
"Ho wacht, een ProRail fotograaf, even aan de kant" Ja echt niet. Hier zit meer achter.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:13 schreef James1988 het volgende:
[..]
Misschien neemt AR alleen cameraschuwe mensen in dienst.
Hmm had ik me nog niet gerealiseerd, maar regio Eemland is niet helemaal onomstreden voor wat betreft PCA...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:00 schreef b2py het volgende:
[..]
Zeker, op mijn vaste traject met 99% kans op VIRM is het geweldig als er eens iets anders rijdt. Maakt me niets uit wat eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:50 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Niks mis met de oude besjes, ik vind het persoonlijk geweldig als er eens totaal ander materieel voor komt rijden in een IC dienst
PGO Eemland, heeft de wereld op zijn kop gezet ja.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:18 schreef Anno1982 het volgende:
[..]
Hmm had ik me nog niet gerealiseerd, maar regio Eemland is niet helemaal onomstreden voor wat betreft PCA...
Toen ik deze tussen Lelystad en Almere passeerde, deed 'ie het nog...quote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:51 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En toen stond er een Pimpel stuk op Dronten...
[ afbeelding ]
Goed nieuws trouwens!twitter:NSHispeed twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 08:34:53@AnietBos Sinds de nieuwe dienstregeling (15 december 2013) is het voorverkooptermijn van de City Night Line 122 dagen. reageer retweet
Werd tijd ookquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:58 schreef b2py het volgende:
Goed nieuws trouwens!twitter:NSHispeed twitterde op vrijdag 17-01-2014 om 08:34:53@AnietBos Sinds de nieuwe dienstregeling (15 december 2013) is het voorverkooptermijn van de City Night Line 122 dagen. reageer retweet
Zou het zo zijn dat de PCA alleen het gewone onderhoud doet, en er voor schadeherstel anders wordt opgeroepen en het dus ook een andere aannemer kan zijn? Onderhoud is toch wat anders dan heraanleg van hele stukken spoor.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 16:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Gek, Strukton kraan en personeel, hele week al trouwens terwijl Asset Rail de PCA is.
Ruilen met die Kamaz van Karginov, iedereen blijquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:13 schreef MTL het volgende:
[..]
Loc heeft het begevenReanimatie scheen ook niet meer te mogen baten.
In theorie hoort het gewoon bij het dagelijks onderhoud van de PCA, de PCA heeft het in Borne ook zelf gedaan.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:07 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Zou het zo zijn dat de PCA alleen het gewone onderhoud doet, en er voor schadeherstel anders wordt opgeroepen en het dus ook een andere aannemer kan zijn? Onderhoud is toch wat anders dan heraanleg van hele stukken spoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |