Jawel, Amsterdam - Almere - Zwolle - Deventer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef derLudolf het volgende:
zojuist station Olst gepasseerd, zag daar de intercity Berlijn Amsterdam staan?
was war los? als ie wordt omgeleid gaat ie daar toch niet langs? Loc stond overigens aan de kant van Deventer
Mooi, dan is ie dus weer weg uit Drontenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:01 schreef derLudolf het volgende:
zojuist station Olst gepasseerd, zag daar de intercity Berlijn Amsterdam staan?
was war los? als ie wordt omgeleid gaat ie daar toch niet langs? Loc stond overigens aan de kant van Deventer
Lucide droom ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:19 schreef sararaats het volgende:
ik wil eens graag een trein besturen.
oh rijdt ie dan niet meer via Amersfoort? Ik had hem nog nooit in Zwolle gespot.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi, dan is ie dus weer weg uit Dronten
Normaal wel, en vanaf morgen ook weer wel. Maar er was een trein ontspoord bij Hilversum woensdag en die heeft de hele zooi zodanig naar de verrabbezakkenis gereden dat ze daar 3 dagen mee bezig zijnquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
oh rijdt ie dan niet meer via Amersfoort? Ik had hem nog nooit in Zwolle gespot.
kun je trouwens ergens zien wanneer welk materiaal wordt ingezet- op een traject? Kan ik aan de hand daarvan bepalen hoe ik reis, heb een hekel aan de VIRM
ovtijden.com/avtdag/utquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
kun je trouwens ergens zien wanneer welk materiaal wordt ingezet- op een traject? Kan ik aan de hand daarvan bepalen hoe ik reis, heb een hekel aan de VIRM
Goed dat ze de ook even 7900 onder de loep nemen, ding loopt (bijna) standaard vertraging op in Heino.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:53 schreef b2py het volgende:
Veel interessant nieuws van rijksoverheid.nl
Prestaties NS & ProRail
Nee, die is teruggegaan naar Amsterdam.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan heeft ie daar maar 18-19 minuten verloren trouwens, aan de actuele vertrektijden van Almelo en Hengelo te zien. Loc toch niet ZO stuk?
Check, gelezenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Okee. Zal hem wel even appen, als hij hier niet meeleest.
dankje, kan ik in het vervolg bepalen of ik via Amersfoort of via Arnhem vanuit Wageningen naar Zwolle reisquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:30 schreef boriq het volgende:
[..]
ovtijden.com/avtdag/ut
letters achter de laatste slash bepalen het station, dus Zl voor zwolle, ut voor Utrecht, etc.
Bij werkzaamheden of andere storingen (zoals nu bij Hilversum) wordt de Pimpel best vaak over de Hanzelijn via Zwolle naar Deventer gestuurd.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
oh rijdt ie dan niet meer via Amersfoort? Ik had hem nog nooit in Zwolle gespot.
De IC Ede - Arnhem is standaard metworst VIRM, die mag je alvast onthouden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
dankje, kan ik in het vervolg bepalen of ik via Amersfoort of via Arnhem vanuit Wageningen naar Zwolle reis
Dat was toch juist handig, bij jou in de buurt de grens over?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:44 schreef dennistd het volgende:
Even gekeken voor de zekerheid: om 18.53u is mijn laatste verbinding Bremen-Oldenzaal via Groningen.
Gaat 4 dagen mee en begint onwijs te rotten?quote:
Later dan dat gaat het ook niet wordenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:44 schreef dennistd het volgende:
Even gekeken voor de zekerheid: om 18.53u is mijn laatste verbinding Bremen-Oldenzaal via Groningen.
Ja, wat vroeg weggaan betreftquote:Op vrijdag 17 januari 2014 19:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat was toch juist handig, bij jou in de buurt de grens over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |