Het was al laat en ik was verder de enige, maar toch, ik stond echt even te kijken wat hij in vredesnaam aan het doen wasquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Zou ik ook kunnen doen voor een klein stukje... Maar echt NIET met verkeer.
Gewoon even straatje keren kan ook nog....
Of wachten tot er een kruising is en daar keren...quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Standaardmanier van keren met wat grotere voertuigen, achteruit met het verkeer mee.
Of 3x rechts en dan 1x links.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of wachten tot er een kruising is en daar keren...
Dat is op de kruising.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Of wachten tot er een kruising is en daar keren...
Rotondes en richting aangeven dat is idd een oude, vroeger wanneer je rechtdoor ging deed je altijd knipper na links, om te laten zien dat je der op blijft en dan na rechts als je der af gaat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja men heeft voorrang op de rotonde, iemand die zegt dat hij/zij afslaat is wel de schuldige van een gevaarlijke verwarring in principe.. Vaak zie je ook wel aan de manier van rijden of iemand afslaat overigens.
Ik zag vorige week iemand die op de snelweg een afslag had gemist, de vluchtstrook opgegaan was en daar achteruit terug ging naar de afslag..quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Achteruitrijder had ik laatst ook, op een doorgaande weg binnen de bebouwde kom. Hij had blijkbaar een zijweg gemist de woonwijk in, pleurde hem in de achteruit en reed via de andere rijbaan achteruit. Dus hij ging op zich wel de juiste richting op, alleen achterstevoren. Je zit dan wel even te kijken als je erachter rijdt
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 00:03 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik zag vorige week iemand die op de snelweg een afslag had gemist, de vluchtstrook opgegaan was en daar achteruit terug ging naar de afslag..
Banden zijn ook pas op als de staaldraden eruit steken, toch? Kwestie van eigen kwaliteitsperceptie, zullen we maar zeggen...quote:
Dan zit er toch nog steeds rubber op je velgen. Dat het wat moeilijker stuurt enzo, tjsa, boeie.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:10 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Banden zijn ook pas op als de staaldraden eruit steken, toch? Kwestie van eigen kwaliteitsperceptie, zullen we maar zeggen...
Da's dan ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 06:10 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Banden zijn ook pas op als de staaldraden eruit steken, toch? Kwestie van eigen kwaliteitsperceptie, zullen we maar zeggen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 18-01-2014 17:52:11 ]Rustig aan.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Situatieschets:
Doorgaande weg, aan de linkerkant parkeerplaatsen, ik wou parkeren en moest wachten op tegemoetkomend verkeer... De automobilist achter mij 3x zitten toeteren terwijl ik gewoon mijn richtingaanwijzer aanhad en het dus duidelijk zou moeten zijn wat ik zou doen.
Tekening:Zou ie van mij een middelvinger krijgen en zou ik lekker op m'n gemak parkeren. Wat een kneus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I feel kinda Locrian today
Ik doe altijd zo mijn arm omhoog zwaaien van: ''flikker op''quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef starla het volgende:
[..]
Zou ie van mij een middelvinger krijgen en zou ik lekker op m'n gemak parkeren. Wat een kneus.
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Situatieschets:
Doorgaande weg, aan de linkerkant parkeerplaatsen, ik wou parkeren en moest wachten op tegemoetkomend verkeer... De automobilist achter mij 3x zitten toeteren terwijl ik gewoon mijn richtingaanwijzer aanhad en het dus duidelijk zou moeten zijn wat ik zou doen.
Tekening:VroemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat een kontgat zegGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Drugs denk ik.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Patoshik het volgende:
Vanmorgen om 5:45 onderweg kwam ik iets best wel raars tegen. Ik reed op een weg (50 km/h) die geplitst is door een middenberm maar er reed een auto te spookrijden dacht ik. Toen ik dichterbij kwam (zachtjes) ging hij eens aan de kant de berm in, alarm lichten aan en in de grill zaten knipperende blauwe lichten. Toen gingen ze stil staan terwijl ik zachtjes langs ze reed en gingen ze zwaaien. En niet dat er iets was maar gewoon echt van dat vriendelijke zwaaien. Heel vreemd.
En ik reed verder en toen gingen zij ook weer rijden en later de bocht om. Verder onderweg niks tegen gekomen wat er zou kunnen zijn..
Je durfde niet te claxonneren?quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:57 schreef Hinder het volgende:
Een agent in een politiebusje voor me die niet wegreed bij groen licht vanmiddag. Eer er beweging in het busje kwam, was het verkeerslicht alweer oranje, en koos ik maar eieren voor m'n geld door toch nogmaals te wachten.
Aanvankelijk wilde ik zelf eerst de aandacht trekken met wat groot licht-signalen, wat vrijwel direct daarna werd opgevolgd door een geluidsignaal van de claxon van een medeweggebruiker die inmiddels achter me aangesloten wasquote:Op zaterdag 18 januari 2014 18:48 schreef vannelle het volgende:
[..]
Je durfde niet te claxonneren?
Mag ter afwending van gevaar en het gevaar dat jij onnodig weer voor rood zou staan was aanwezig.
Oh ja, had je ook kunnen doen: Zelf asociaal op de claxon hangen en dan beschuldigend naar iemand anders wijzen.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Hinder het volgende:
[..]
Aanvankelijk wilde ik zelf eerst de aandacht trekken met wat groot licht-signalen, wat vrijwel direct daarna werd opgevolgd door een geluidsignaal van de claxon van een medeweggebruiker die inmiddels achter me aangesloten was.
Je mag heus wel een fractie van een seconde claxonneren. Ligt eraan hoe lang het duurde voor het busje zou rijden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:57 schreef Hinder het volgende:
Een agent in een politiebusje voor me die niet wegreed bij groen licht vanmiddag. Eer er beweging in het busje kwam, was het verkeerslicht alweer oranje, en koos ik maar eieren voor m'n geld door toch nogmaals te wachten.
Mja het stoort je rust misschien...quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb lang aan zo'n woonerf gewoond en ik ergerde me ook groen en geel aan mensen die daar te hard rijden. Zo'n weg lijkt leeg, maar toch. Vorige week haalde ik m'n moeder op, op zo'n woonerf, en toen ik wegreed kwam er van achter iemand aanrijden die enorm ging bumperkleven. Op een woonerf. Op zaterdag. Ik ga dan praktisch stilstaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |