abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135584678
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:40 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-
Zou ik ook kunnen doen voor een klein stukje... Maar echt NIET met verkeer.
Gewoon even straatje keren kan ook nog....
Het was al laat en ik was verder de enige, maar toch, ik stond echt even te kijken wat hij in vredesnaam aan het doen was :')
Tap tap tap
pi_135586666
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:43 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Standaardmanier van keren met wat grotere voertuigen, achteruit met het verkeer mee.
Of wachten tot er een kruising is en daar keren...
Rustig aan.
pi_135587242
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of 3x rechts en dan 1x links.
  FOK!fotograaf donderdag 16 januari 2014 @ 23:35:17 #40
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135587285
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 23:23 schreef kingtoppie het volgende:
Dat is op de kruising.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_135587440
Of in zijn geval 50 meter doorrijden naar de rotonde, maar dat moet je ook maar net weten.
Tap tap tap
pi_135587536
Wat een lekker wijf in op _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_135587908
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja men heeft voorrang op de rotonde, iemand die zegt dat hij/zij afslaat is wel de schuldige van een gevaarlijke verwarring in principe.. Vaak zie je ook wel aan de manier van rijden of iemand afslaat overigens.
Rotondes en richting aangeven dat is idd een oude, vroeger wanneer je rechtdoor ging deed je altijd knipper na links, om te laten zien dat je der op blijft en dan na rechts als je der af gaat.

Ik heb geleerd je knippert pas als je der af gaat, maja niet gek dat je dan problemen krijgt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_135588143
Voor de zoveelste keer weer opzij voor een invoeger omdat ie niet snel genoeg rijdt. (vind ik niet erg) Dan vlák voordat ik de invoeger inhaal wordt ie "wakker" en gaat ie net zo snel als ik rijden. Wacht dan even drie seconden en dan ben ik je voorbij en kan je doen wat je wil, maar néé meneer doet net alsof ik er niet ben :( Nou ja, dan geef ik wel gas en kan je ruiken wat er uit de uitlaat komt van een 2.1 turbodiesel met 370.000 km op de klok bij volgas. (toch wel handig, zo'n rookgordijn)
...
  vrijdag 17 januari 2014 @ 00:03:21 #45
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_135588501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Achteruitrijder had ik laatst ook, op een doorgaande weg binnen de bebouwde kom. Hij had blijkbaar een zijweg gemist de woonwijk in, pleurde hem in de achteruit en reed via de andere rijbaan achteruit. Dus hij ging op zich wel de juiste richting op, alleen achterstevoren. Je zit dan wel even te kijken als je erachter rijdt :{
Ik zag vorige week iemand die op de snelweg een afslag had gemist, de vluchtstrook opgegaan was en daar achteruit terug ging naar de afslag..
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
pi_135589088
quote:
9s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 00:03 schreef JaimyLee het volgende:

[..]

Ik zag vorige week iemand die op de snelweg een afslag had gemist, de vluchtstrook opgegaan was en daar achteruit terug ging naar de afslag..
_O- _O-
Rustig aan.
pi_135589761
Ik heb een keer meegemaakt dat iemand al van de snelweg af was, en besloot op de afslag achteruit te gaan rijden terug de snelweg op, terwijl ik er met een flinke snelheid aankwam en net die afslag had genomen. Ging net goed. (heel hard geremd)
...
pi_135591547
Kolere zeg.
Tap tap tap
pi_135621470
Mja. Een week later kwam ik er achter dat de remblokken van mijn auto bijna helemaal versleten waren, staal op staal geluid bij het remmen. (dus erge mazzel gehad)
...
pi_135630322
Bijna? Met staal op staal geluid?
  † In Memoriam † zaterdag 18 januari 2014 @ 01:39:45 #51
25682 2cv
Niet subtiel
pi_135630762
Vanmiddag gezien: busje met aanhanger rijdt achter een vrachtwagen. Echter, het gaat niet snel genoeg (85 i.p.v. 90) dus meneer stuurt naar links. Inderdaad. De ruimte tussen de auto's die aan kwamen rijden met 100-110km/u was iets groter dan de lengte van dat busje + aanhanger dus dat 'paste'. En dat 3 auto's achter je in de ankers moeten merk je toch niet ...

Toch maar eens en dashcam aanschaffen ...
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_135632595
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 01:24 schreef vannelle het volgende:
Bijna? Met staal op staal geluid?
Banden zijn ook pas op als de staaldraden eruit steken, toch? Kwestie van eigen kwaliteitsperceptie, zullen we maar zeggen...

[ Bericht 1% gewijzigd door Ridocar op 18-01-2014 07:02:52 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf zaterdag 18 januari 2014 @ 10:52:59 #53
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_135635038
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 06:10 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Banden zijn ook pas op als de staaldraden eruit steken, toch? Kwestie van eigen kwaliteitsperceptie, zullen we maar zeggen...
Dan zit er toch nog steeds rubber op je velgen. Dat het wat moeilijker stuurt enzo, tjsa, boeie.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 18 januari 2014 @ 15:43:04 #54
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_135642680
Slicks rule! :P

Veel bejaarden op de weg vandaag; need I say more? :')
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_135643282
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 06:10 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Da's dan ook wel weer zo. :)
  zaterdag 18 januari 2014 @ 17:00:29 #56
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_135645027
Van de week met een collega in de auto (leenauto vd zaak). Collega reed en zat constant met zijn mobiel te kutten.

De auto heeft een ingebouwde carkit en navigatie, na vrij stevig overtuigen deed hij oordoppen af, liet hij mij zijn telefoon aan de bluetooth carkit knopen, de contacten zoeken als hij wilde bellen en had hij eindelijk zijn gedachten bij de weg.

Ik snap niet dat je als je voor veel lange stukken zo'n wagen mee krijgt je niet even de moeite neemt om je telefoon aan de carkit te knopen.

Als hij volgende keer weer zo wil rijden als hij deed stap ik uit. Gelukkig was hij redelijk vatbaar voor het argument dat hij op gegeven moment gewoon 300-400m zijn ogen op de telefoon ipv de weg had. Hopelijk houdt hij de telefoon aan de carkit en valt hij bij volgende ritten niet in zijn oude gedrag.

Ooit een keer van achter aangereden door een pipo die ik er ernstig van verdenk dat hij hetzelfde deed, aangezien hij voor de aanrijding al een paar keer heel hard op me af kwam stuiven en op het laatst hard in de ankers moest. Laatste keer redde hij het net niet.

Resultaat: Mijn auto van achter stuk, mijn auto tegen de auto voor me gelanceerd, mijn auto voor de bumper los, auto voor mij de kofferbak 30cm ingedrukt en ik nekklachten. Gelukkig voor mij was "mijn auto" een leenauto van de zaak en niet mijn prive wagen.

Vorige week ook weer zo'n kerel die liep te kutten achter me. File voor mij remt, hij komt van ver op me afstuiven, remt op het eind met piepende banden...en haalt het net. Hij heeft me niet geraakt maar ik kon zijn koplampen niet meer zien in de binnenspiegel. :X
pi_135645463
Situatieschets:
Doorgaande weg, aan de linkerkant parkeerplaatsen, ik wou parkeren en moest wachten op tegemoetkomend verkeer... De automobilist achter mij 3x zitten toeteren terwijl ik gewoon mijn richtingaanwijzer aanhad en het dus duidelijk zou moeten zijn wat ik zou doen.

Tekening:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 18-01-2014 17:52:11 ]
Rustig aan.
pi_135646705
Een agent in een politiebusje voor me die niet wegreed bij groen licht vanmiddag. Eer er beweging in het busje kwam, was het verkeerslicht alweer oranje, en koos ik maar eieren voor m'n geld door toch nogmaals te wachten :').
Get stoned
pi_135647422
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Situatieschets:
Doorgaande weg, aan de linkerkant parkeerplaatsen, ik wou parkeren en moest wachten op tegemoetkomend verkeer... De automobilist achter mij 3x zitten toeteren terwijl ik gewoon mijn richtingaanwijzer aanhad en het dus duidelijk zou moeten zijn wat ik zou doen.

Tekening:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ie van mij een middelvinger krijgen en zou ik lekker op m'n gemak parkeren. Wat een kneus.
I feel kinda Locrian today
pi_135647598
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:22 schreef starla het volgende:

[..]

Zou ie van mij een middelvinger krijgen en zou ik lekker op m'n gemak parkeren. Wat een kneus.
Ik doe altijd zo mijn arm omhoog zwaaien van: ''flikker op'' :o
Doe ik ook bij bumperklevers _O-
Rustig aan.
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 18:27:22 #61
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_135647606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:14 schreef kingtoppie het volgende:
Situatieschets:

Tekening:
SPOILER
Vroem _O-

Maar wat een kontgat zeg
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_135647775
Vanmorgen om 5:45 onderweg kwam ik iets best wel raars tegen. Ik reed op een weg (50 km/h) die geplitst is door een middenberm maar er reed een auto te spookrijden dacht ik. Toen ik dichterbij kwam (zachtjes) ging hij eens aan de kant de berm in, alarm lichten aan en in de grill zaten knipperende blauwe lichten. Toen gingen ze stil staan terwijl ik zachtjes langs ze reed en gingen ze zwaaien. En niet dat er iets was maar gewoon echt van dat vriendelijke zwaaien. Heel vreemd.

En ik reed verder en toen gingen zij ook weer rijden en later de bocht om. Verder onderweg niks tegen gekomen wat er zou kunnen zijn..
pi_135647886
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:32 schreef Patoshik het volgende:
Vanmorgen om 5:45 onderweg kwam ik iets best wel raars tegen. Ik reed op een weg (50 km/h) die geplitst is door een middenberm maar er reed een auto te spookrijden dacht ik. Toen ik dichterbij kwam (zachtjes) ging hij eens aan de kant de berm in, alarm lichten aan en in de grill zaten knipperende blauwe lichten. Toen gingen ze stil staan terwijl ik zachtjes langs ze reed en gingen ze zwaaien. En niet dat er iets was maar gewoon echt van dat vriendelijke zwaaien. Heel vreemd.

En ik reed verder en toen gingen zij ook weer rijden en later de bocht om. Verder onderweg niks tegen gekomen wat er zou kunnen zijn..
Drugs denk ik.
Rustig aan.
pi_135647928
Haha vreemde situatie.

Gisteren rond 4 uur op de A2 bij Zaltbommel (richting Den Bosch) had een vrouw blijkbaar de verkeerde afslag. Ze had een uitrit aangezien voor oprit en kwam tot stilstand tussen de snelweg en de afrit. Netjes met de neus de verkeerde kant op, zal zich wel kapot geschrokken zijn maar gelukkig goed afgelopen
pi_135648251
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:57 schreef Hinder het volgende:
Een agent in een politiebusje voor me die niet wegreed bij groen licht vanmiddag. Eer er beweging in het busje kwam, was het verkeerslicht alweer oranje, en koos ik maar eieren voor m'n geld door toch nogmaals te wachten :').
Je durfde niet te claxonneren?
Mag ter afwending van gevaar en het gevaar dat jij onnodig weer voor rood zou staan was aanwezig. :+
pi_135648939
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 18:48 schreef vannelle het volgende:

[..]

Je durfde niet te claxonneren?
Mag ter afwending van gevaar en het gevaar dat jij onnodig weer voor rood zou staan was aanwezig. :+
Aanvankelijk wilde ik zelf eerst de aandacht trekken met wat groot licht-signalen, wat vrijwel direct daarna werd opgevolgd door een geluidsignaal van de claxon van een medeweggebruiker die inmiddels achter me aangesloten was :P.
Get stoned
pi_135649081
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 19:07 schreef Hinder het volgende:

[..]

Aanvankelijk wilde ik zelf eerst de aandacht trekken met wat groot licht-signalen, wat vrijwel direct daarna werd opgevolgd door een geluidsignaal van de claxon van een medeweggebruiker die inmiddels achter me aangesloten was :P.
Oh ja, had je ook kunnen doen: Zelf asociaal op de claxon hangen en dan beschuldigend naar iemand anders wijzen.
Ja maar.........HIJ! :P
  Moderator zaterdag 18 januari 2014 @ 19:16:54 #68
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_135649290
quote:
8s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 17:57 schreef Hinder het volgende:
Je mag heus wel een fractie van een seconde claxonneren. Ligt eraan hoe lang het duurde voor het busje zou rijden.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_135652505
Hmm...
Misschien was ik hierin asociaal:
Ik reed in een straat, was bij nummer 20 en ik ging naar nummer 3 (pakjes bezorgen)
Ik tik even plankgas in zodat ik sneller bij nummer 1 ben, waarschijnlijk reed ik dan 30 km/h tops over een woonerf met in principe gelijk de voet op de rem want ik moest aardig vlug weer stoppen natuurlijk.

Een man die wegreed stopte zijn auto om zijn agressie kwijt te kunnen omdat ik te hard reed.

Ik ben mij eigenlijk eerlijk gezegd niet heel erg van kwaad bewust... Een lege straat is voor mij een lege straat.... Ja volgens de wet ging ik te hard.
Rustig aan.
pi_135652818
Ik heb lang aan zo'n woonerf gewoond en ik ergerde me ook groen en geel aan mensen die daar te hard rijden. Zo'n weg lijkt leeg, maar toch. Vorige week haalde ik m'n moeder op, op zo'n woonerf, en toen ik wegreed kwam er van achter iemand aanrijden die enorm ging bumperkleven. Op een woonerf. Op zaterdag. Ik ga dan praktisch stilstaan hoor.
Tap tap tap
pi_135652966
Hangt er vanaf hoe de situatie is op het "woonerf".. aangezien gemeentes bijna alle woonwijken tegenwoordig "woonerf" bestempelen…

Maar bumperkleven is sowieso :r Had er vandaag ook 1 achter mij in een 30km zone… :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_135653081
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb lang aan zo'n woonerf gewoond en ik ergerde me ook groen en geel aan mensen die daar te hard rijden. Zo'n weg lijkt leeg, maar toch. Vorige week haalde ik m'n moeder op, op zo'n woonerf, en toen ik wegreed kwam er van achter iemand aanrijden die enorm ging bumperkleven. Op een woonerf. Op zaterdag. Ik ga dan praktisch stilstaan hoor.
Mja het stoort je rust misschien...
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')