Willy vindt dat allemaal gekkigheid.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:17 schreef Evertjan het volgende:
ik denk dat Willy niet zo kijkt naar zijn portret als Joost Zwagerman
Gezellig weer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:17 schreef Specularium het volgende:
Ik neuk Joost Zwagerman allemaal de moeder.
Houden zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Die zweverige rooie komt wel weinig aan het woord nu.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:18 schreef Gramulanion het volgende:
Die acteert nog als ze thee drinkt.
quote:
Heb er wel een paar van GGMM, dus als Willy wat vaker Uh, oké zegt zijn die zo verkocht.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:18 schreef Evertjan het volgende:
Kan Johannes Vermeer niet een schilderijtje maken van Wim Lex
Peter Griffin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:19 schreef NoCigar het volgende:
Wie is die onderkin op de achtergrond?
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
HiHi het nummer waarop het best of doe maar bandje bij mijn ouders in de auto altijd stopgezet werd
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:22 schreef Bosbeetle het volgende:
HiHi het nummer waarop het best of doe maar bandje bij mijn ouders in de auto altijd stopgezet werd
Vergeleken met de goddelijke 3FM muziek zeker?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe Maar is overrated overigens.
Ik vind veel dingen die ik op 3fm kan horen fijner om te horen ja.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vergeleken met de goddelijke 3FM muziek zeker?
Als je goed kan drummen kan het best. Bovendien moet je Doemaarmuziek zien te verwerken.quote:
ik heb hem nog nooit deze prachtige kwaliteitssport zien beoefenen.quote:
Hahaquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Zaktabak het volgende:
Agressieve RADIONL luisteraar:
"Noem 2 Nederlandse bands of ik sla je op je bek"
Ik:
"BLØF!!!! DOE MAAR!!!"
Allemaal even lachen mensen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Zaktabak het volgende:
Agressieve RADIONL luisteraar:
"Noem 2 Nederlandse bands of ik sla je op je bek"
Ik:
"BLØF!!!! DOE MAAR!!!"
Hoeveel Beatles nummers zijn er dan per dag? 10 of 20?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen die ik op 3fm kan horen fijner om te horen ja.
The Beatles, Muse, Radiohead bijvoorbeeld.
Stuk of 50.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel Beatles nummers zijn er dan per dag? 10 of 20?
Hihaho....quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal even lachen mensen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:26 schreef Martinello het volgende:
[..]
ik heb hem nog nooit deze prachtige kwaliteitssport zien beoefenen.
Dat laatste lijkt me nog het moeilijkst idd. Takkeherrie.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:25 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als je goed kan drummen kan het best. Bovendien moet je Doemaarmuziek zien te verwerken.
Mijn excuses.quote:
Het is in Katwijk net zo'n traditie als in de rest van Nederland. En inderdaad, ik heb er weinig mee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
De enige Katwijkse traditie waar je niet zo van houdt?
De een gaf de fans GHB, de andere coke, en dat gaf toch problemen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:28 schreef n00b13 het volgende:
Wel even netjes afspreken wat we gebruiken jongens.
Nooit meer.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Belangrijker is, hoe kom je van FOk af
Heroïnequote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Gewoon lekker CDA stemmen met een witte sportsok om.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het is in Katwijk net zo'n traditie als in de rest van Nederland. En inderdaad, ik heb er weinig mee.
Waarom?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon lekker CDA stemmen met een witte sportsok om.
Uitloggen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef Stickertje het volgende:
Dit item was leuk geweest bij KVDB, hadden ze steeds dat woord moeten omzeilen.quote:
Pinguiïns zijn slaven in de dierentuin.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:30 schreef Mani89 het volgende:
Sylvana over pinguins, dit wordt echt het dieptepunt
Dat is inderdaad superingewikkeld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dit item was leuk geweest bij KVDB, hadden ze steeds dat woord moeten omzeilen.
Daar kom je nu pas achter?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:31 schreef n00b13 het volgende:
DWDD is eigenlijk een soort extra lang reclame blok.
Je kan ook nog een passmailer gebruiken ofzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet nog wel betere manier hoor
Kan ook maar daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook nog een passmailer gebruiken ofzo.
Pinguïn is the nigger of the dierenwereld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pinguiïns zijn slaven in de dierentuin.
Onze dominees gaan dan extra lang door.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:35 schreef arjan1112 het volgende:
Dat zou de dominee hier echt nooit doen.. ja ff opschieten want ajax-feyenoord begint zo
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik Will Smith
Mexicanobakker vind dit leuk.
Die doorgesnoven gastenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Bagger
Had eigenlijk gehoopt dat ze Babyshambles als muzikale gast hadden, vandaag & gister in Nederland
Fappen?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik ga zappen, tot in het WIDM topic.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:39 schreef Norrage het volgende:
Wat ongelooflijk slecht en vals was dat net zeg
Kapot gehyped op 3voor12.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:39 schreef Norrage het volgende:
Wat ongelooflijk slecht en vals was dat net zeg
Ja anders houd ik het niet de hele aflevering vol.quote:
Ja waz met zijn bril?quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
meneer verdamme heeft een vies glas aan één kant.
Vreemd oog waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:40 schreef Bosbeetle het volgende:
meneer verdamme heeft een vies glas aan één kant.
Ik gok een enorme cilinder.quote:
Pics van je cilinder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik gok een enorme cilinder.
Ik heb ook een enorme cilinder. In mijn broek. Haha.
Nou deze vind ik eigenlijk niet zo leuk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik gok een enorme cilinder.
Ik heb ook een enorme cilinder. In mijn broek. Haha.
Heeft mijn schoonpa ook altijd omdat hij niets ziet met 1 oog, dus ook niet of het glas daar vies is.quote:
Ja, maar waarom? Iedereen ergert zich dood aan die greppelheks.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Sylvana is de seatfiller van DWDD.. Als ze nog iemand nodig hebben maar niemand is beschibaar bellen ze sylvana
Ze hebben nu ook die ene homo met die brilquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Sylvana is de seatfiller van DWDD.. Als ze nog iemand nodig hebben maar niemand is beschibaar bellen ze sylvana
Die hoeven ze maar ¤750,- te betalen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Ze kunnen ipv Sylvana beter het scherm op zwart zetten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar waarom? Iedereen ergert zich dood aan die greppelheks.
Hij heeft in ieder geval nog nooit geneuktquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Die met die blauwe trui is zeker een bioloog.
Ja ik snap hem.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze kunnen ipv Sylvana beter het scherm op zwart zetten.
Snap je 'm.
*morgenquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Sylvana wat maakt pinguins zo leuk?
Ik weet het niet.
Tot zover, tot maandag.
Die is overal expert van.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Niet gek met zo'n brilletje.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:42 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval nog nooit geneukt
Sylvana zou dit ook snappen, die droeg namelijk een bril bij haar boekenprogramma om slim over te komen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik perform voor een intelligent publiek, dat merk je wel.
Ik durf niet te klikken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel lief filmpje van een vrijgelaten konijn
Het loopt goed af.
Echt waar.
Leuker dan dit itemquote:
Reacties gelezen. Leuk hoorquote:Op donderdag 16 januari 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel lief filmpje van een vrijgelaten konijn
Het loopt goed af.
Echt waar.
Bij dezen mag je ook niet meer op mijn matras komen slapen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een zeer natuurlijk fenomeen in beeld
Met gedroogd en gemalen pinguïnpoeder.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Volgensmij heeft Sylvana zich helemaal volgestopt met coke.
Eenden zijn massaverkrachters.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar een serie over eenden.
We zien het.quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
volgend jaar een serie over eenden.
Mwauh....quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef alors het volgende:
Ik dacht, waar vind ik hem nou op lijken?
[ afbeelding ]
In combinatie met mijn vorige filmpje wil ik het volgende nog kwijt:quote:Op donderdag 16 januari 2014 19:47 schreef alors het volgende:
Ik dacht, waar vind ik hem nou op lijken?
[ afbeelding ]
Als er je één ding over een groepsverkrachting kunt zeggen is het wel dat de meerderheid er plezier aan beleefd.quote:
twitter:nynke twitterde op donderdag 16-01-2014 om 19:49:00Hebben ze soms een whatsappgroep met alle vaste DWDD'ers waarin de redacteur 's ochtends 'Jongens! Pinguïns!' roept? reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |