en Duitsland dan?quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het punt is niet of wegen recht zijn. Het punt is dat je langzamer verkeer kunt tegenkomen, bijvoorbeeld een auto die net toevallig met 110 km/u een vrachtwagen inhaalt. Als er dan iemand met 250 km/u komt aanstuiven, is dat levensgevaarlijk. Mensen die geen rekening houden met de aanwezigheid van zulke risico's moeten ze onmiddellijk hun rijbewijs afpakken.
Mijne haalt 175 km/u op de teller maar dan heb ik wel het gevoel dat hij elk moment op kan stijgen.quote:
Ja en ook meteen de auto innemen, want ze rijden rustig zonder rijbewijs door.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Het punt is niet of wegen recht zijn. Het punt is dat je langzamer verkeer kunt tegenkomen, bijvoorbeeld een auto die net toevallig met 110 km/u een vrachtwagen inhaalt. Als er dan iemand met 250 km/u komt aanstuiven, is dat levensgevaarlijk. Mensen die geen rekening houden met de aanwezigheid van zulke risico's moeten ze onmiddellijk hun rijbewijs afpakken.
Dat moeten ze daar zelf weten. Nederland is Duitsland niet. In Nederland gelden andere regels, die we democratisch hebben bepaald.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en Duitsland dan?
daar mag het wel.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind een gebruik van 1 op 10 nog best knap met zo veel gewicht aan boord...quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:13 schreef Kenju het volgende:
Elke auto die meneer tonnetje rond moet dragen is zielig...
strafgewichtquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind een gebruik van 1 op 10 nog best knap met zo veel gewicht aan boord...
heel nederland ongeveerquote:Op donderdag 16 januari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
Er zijn toch wegen waar ja al 130 mag? A1 stukken.
Ik post alleen youtubes.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ga je meedoen dan met plaatjes posten
Is ook voor een flink deel ingeperkt inmiddels. De hele etiquette daar wordt aangepakt. Vroeger was het ook normaal om te flitsen met je lichten of met je richtingaanwijzers om iemand te 'vragen' aan de kant te gaan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 23:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
en Duitsland dan?
daar mag het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |